• غش یلدای رسانه ملی از فرهنگ به سمت سرگرمی

    غش یلدای رسانه ملی از فرهنگ به سمت سرگرمی

    اساساً زمان‌های طلایی برای رسانه ملی می‌تواند از دو جهت موضوعیت داشته باشد؛ یکی عرضه قابلیت‌های سرگرمی‌محور و دیگری ارائه محتوای فاخر. این دو عنصر و تلفیق آن به فراخور حال و هوا و رویکرد‌های هر شبکه می‌تواند شدت و ضعف داشته باشد

  • مبتذل‌کاران مشغول فرهنگ‌سازی، ما گرفتار سرگرمی‌سازی

    مبتذل‌کاران مشغول فرهنگ‌سازی، ما گرفتار سرگرمی‌سازی

    عموپو‌رنگ، هنوز هم کاراکتر محبوبی در میان بچه‌های ایرانی است، چون دست‌کم بلد بود رگ‌خواب بچه‌ها را در دست بگیرد و توانایی ارتباط‌گیری با رده سنی کودک را خوب بلد بود، اما هیچ‌گاه نه خود او و نه تهیه‌کننده‌هایی که با او کار کرده‌اند، گویا دغدغه سبک زندگی ایرانی - اسلامی و فرهنگ‌سازی را نداشته‌اند، چراکه او طی دو دهه برنامه‌سازی در سیما هر قدر جلو آمد در پروسه تبدیل‌شدن به یک سلبریتی فرهنگ را به سرگرمی باخت.

  • طولانی‌ترین مسیر دوچرخه‌سواری در آسمان

    طولانی‌ترین مسیر دوچرخه‌سواری در آسمان

    طولانی‌ترین و یکی از بلندترین مسیرهای دوچرخه سواری در آسمان یا Sky Bike در سان‌لیوس‌پوتوسی در کشور مکزیک قرار دارد. این مسیر به طول ۲۲۵ متر در ارتفاع ۸۰ متری از سطح زمین واقع شده است.

  • کیش شهری که تفریح، خرید و سرگرمی در یک مکان ادغام می شود

    کیش شهری که تفریح، خرید و سرگرمی در یک مکان ادغام می شود

    گزارش بازرگانی، 183225،
  • اختتامیه رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای

    اختتامیه رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای

    همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول، از تیم‌های منتخب تقدیر شد.

  • حضور زلنسکی در نشست جده؛ پیام بازرگانی و سرگرمی!

    حضور زلنسکی در نشست جده؛ پیام بازرگانی و سرگرمی!

    تحلیلگر لبنانی ضمن توصیف حضور «ولادیمیر زلنسکی» در نشست جده به یک پیام بازرگانی، تاکید کرد که این سرگرمی نتوانست «بشار اسد» را از مرکز توجه رسانه‌ها در عربستان خارج کند.