• لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

    لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

    وزارت اقتصاد در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی رییس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران ضمن رد ادعای فشار مالیاتی بر مردم تاکید کرد ادعای عدم شفافیت و عدم پاسخگویی دولت نیز بی اساس است.

  • جلوگیری از فرار مالیاتی با اجرای هوشمند سامانه مودیان

    جلوگیری از فرار مالیاتی با اجرای هوشمند سامانه مودیان

    قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در دولت سیزدهم با تاکید بر مالیات‌ستانی عادلانه و شفاف و جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید اجرایی شد. اکنون بیش از ۱۰۰ هزار مودی در این سامانه اقدام به صدور یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون صورتحساب الکترونیکی کرده اند.

  • رکوردشکنی مالیاتی در سامانه مودیان

    رکوردشکنی مالیاتی در سامانه مودیان

    رئیس کل سازمان امور مالیاتی از رکورد یک میلیاردی در صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان خبر داد و اعلام کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری ۶۹۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیات وصول شده که تحقق ۱۰۲ درصدی نسبت به قانون بودجه را نشان می‌دهد.

  • چند نکته درباره هیاهوی مالیاتی طلافروشان

    چند نکته درباره هیاهوی مالیاتی طلافروشان

    یوسف مشفق، گروه اقتصادی الف،
  • خاندوزی: سامانه مودیان، بزرگترین زیرساخت برای اخذ مالیات هوشمند است

    خاندوزی: سامانه مودیان، بزرگترین زیرساخت برای اخذ مالیات هوشمند است

    وزیر امور اقتصادی و دارایی، پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان را یکی از بزرگترین زیرساخت ها برای اخذ مالیات هوشمند دانست و خواستار انگیزه بخشی به مدیران و کارکنان و پشتیبانی از سازمان امور مالیاتی کشور برای اجرای این طرح بزرگ ملی از مجلس و دولت شد.

  • مهلت ارسال صورت‌حساب‌ الکترونیکی به سامانه مودیان تا پایان تیر تمدید شد

    مهلت ارسال صورت‌حساب‌ الکترونیکی به سامانه مودیان تا پایان تیر تمدید شد

    سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از یکم آبان سال گذشته تا پایان خرداد بود، تا ۳۱ تیر سال جاری تمدید شد.

  • نظارتی بر درآمدهای بادآورده نداشته ایم

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با الف:نظارتی بر درآمدهای بادآورده نداشته ایم

    گروه سیاسی الف،

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مالیاتی ما فقط وجود مشکل در حوزه هایی که در فعالیت های اقتصادی امکان بروز و نمود دارند، نیست بلکه یکی از معضلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم عدم کنترل و نظارت بر حوزه هایی است که ظاهرا فعالیت غیر مالی دارند اما در واقع در این حوزه ها درآمد های باد آورده ای وجود دارد.