• آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    گروه جهان الف،

    «رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن و البته جریان های سیاسی و رسانه ای وابسته و نزدیک به آن ها، سعی در لاپوشانی بسیاری از واقعیت ها در جریان تحولات اخیر در قالب حمله موشکی-پهپادی ایران به عمق اراضی‌اشغالی دارند و مایل به افشای بسیاری از واقعیت ها نیستند.»

  • از سر درماندگی!

    از سر درماندگی!

    گروه سیاسی الف،

    جنایت جدید صهیونیست ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، نه از موضع قدرت بلکه کاملا به واسطه ضعف های متعدد صهیونیست ها و تلاش اسرائیل برای لاپوشانی آن انجام شده است. 

  • چرا اصرار غربی‌ها بر تشکیل دولت فلسطینی را نباید باور کرد؟

    چرا اصرار غربی‌ها بر تشکیل دولت فلسطینی را نباید باور کرد؟

    گروه جهان الف،

    قدرت های غربی با اتخاذ سیاست های نمایشی و تاکید بر مواردی نظیر ضرورت تشکیل یک دولت مستقل فلسطینی، سعی دارند اینگونه وانمود کنند که در نقطه مقابلِ جنایات و نسل‌کشی صهیونیست ها در نوار غزه قرار دارند.

  • بلومبرگ: آمریکا و اروپا طرح استقرار نیرو‌های بین‌المللی در غزه را بررسی می‌کنند

    بلومبرگ: آمریکا و اروپا طرح استقرار نیرو‌های بین‌المللی در غزه را بررسی می‌کنند

    بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش دارد که آمریکا و اروپا در حال بررسی طرحی برای استقرار نیرو‌های حافظ صلح بین‌المللی در غزه پس از جنگ هستند.

  • اجتماع هنرمندان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس

    اجتماع هنرمندان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس

    در پی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و بمباران بیمارستان غزه، عصر شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ هنرمندان کشور جهت محکومیت این اقدام ضدانسانی گردهم آمدند و انزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام کردند.

  • دنیای بدون اسرائیل

    دنیای بدون اسرائیل

  • پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

    پرده ای جدید از خوی جنایتکار رژیم اشغالگر قدس

    گروه جهان الف،

    «حمله صهیونیست ها به بیمارستان المعدانی نوار غزه و به شهادت رساندن ده ها فلسطینی، سند محکمی بر این ادعا است که ضربتِ عملیات طوفان اقصی بر پیکره رژیم جعلی صهیونیستی کاملا جدی بوده است. به بیان ساده تر، رژیم اشغالگر قدس به بهای کشتار و قتل و عام مردم نوار غزه، سعی دارد هم عقده ها و خشم خود را تخلیه کند و هم پیام وحشت را به ملت و مقاومت فلسطین مخابره کند.»

  • احتمال باز شدن جبهه‌های جدید علیه رژیم اشغالگر  

    احتمال باز شدن جبهه‌های جدید علیه رژیم اشغالگر  

    وزیر امور خارجه گفت: با ادامه جنایت‌های جنگی علیه فلسطینیان، همه احتمال‌ها در منطقه از جمله باز شدن جبهه‌های جدید، وجود دارد.   

  • شکست رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی

    بیانیه ارتش در واکنش به عملیات طوفان الاقصیشکست رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی

    ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای، اعلام کرد: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس، وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم و اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

  • ژستی که هرگز به رژیم اشغالگر قدس نمی آید!

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛ ژستی که هرگز به رژیم اشغالگر قدس نمی آید!

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «ما اکنون به وضوح شاهدیم که زنان فلسطینی با رویه‌های خشونت آمیز، ناعادلانه، نژادپرستانه و آپارتایدی رژیم اسرائیل رو به رو هستند. در این میان، یک مدافعِ جنایات جنگی رژیم اسرائیل نظیر "گیلعاد آردان" نباید این امکان را پیدا کند تا خود را به مثابه مدافع حقوق زنان در ایران و یا هر کجای دیگر جهان معرفی کند.»