• پرده ای جدید از بازی غربی ها با مهره اوکراین

    پرده ای جدید از بازی غربی ها با مهره اوکراین

    گروه جهان الف،

    «به تازگی یک اندیشکده اقتصادی در آلمان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا، تا ۱۹۰ میلیارد یورو از بودجه این اتحادیه که چیزی معادل با ۱۷ درصد از کل بودجه مذکور را تشکیل می دهد، خواهد بلعید. معادله ای که عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا را به امری پرهزینه برای اروپایی ها تبدیل کرده است.»

  • جهان غرب و داغِ ننگ حمایت از صهیونیست‌ها

    جهان غرب و داغِ ننگ حمایت از صهیونیست‌ها

    «جهان غرب و جریان های رسانه ای متحد آن همواره سعی داشته اند تا رژیم اشغالگر قدس را به مثابه مدینه فاضله ای در خاورمیانه تصویرسازی کرده و حمایت های خود را از آن توجیه کنند. با این حال، نسل‌کشی رژیم‌صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه علیه مردم فلسطین، ماهیت پوشالی ادعاهای غربی ها در مورد اسرائیل را آشکار کرده و حمایت از این رژیم را به یک داغ ننگ عینی و ابدی برای غربی‌ها تبدیل کرده است.»

  • جهان از یاد نخواهد برد...

    جهان از یاد نخواهد برد...

    گروه جهان الف،

    شبکه الجزیره در گزارشی می نویسد: «جهان هیچکدام از این بی عدالتی و وحشی گری ها را از یاد نخواهد برد. جهان اکنون می بیند که در وضعیت فعلی، یک نظام بین المللِ مبتنی بر دولت-ملت ها حاکم نیست بلکه برعکس، یک نظم امپریالیستی حاکم است که در قالب آن جهان غرب مایل است برتری ادعایی خود را به هر شکل ممکن حفظ کند. موضوعی که بازتاب‌های عینی خود را در قالب جنگ کنونی غزه به نمایش می گذارد. »

  • جنگ غزه مهم تر از اوکراین برای غرب !

    جنگ غزه مهم تر از اوکراین برای غرب !

    گروه جهان الف،

    «دولت های غربی نگرانی های جدی در مورد از دست دادن کنترل خود بر دریای مدیترانه با تحقق سناریوی شکست و فروپاشی رژیم صهیونیستی داشته و دارند. در کنار این مساله، این دسته از کنشگران به شدت نگرانند که مبادا جنگ غزه، روند تحولات گسترده و عمیق در نظام بین المللِ در حال تغییر جهان را نیز سرعت بیشتری ببخشد.»

  •  بازی خطرناک ناتو در جنگ اوکراین

    بازی خطرناک ناتو در جنگ اوکراین

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی می نویسد: «هیچکس خواهان یک افغانستان یا عراقِ دیگر در اروپا نیست با این حال، اقدامات دولت های غربی، دامنه جنگ و خونریزی را در اوکراین در راستای منافعشان گسترده تر می کند.»