
حضرتی: قدردان زحمات دولت شهید رئیسی هستیم
به دنبال توهین به شهید رییسی توسط یکی از سخنرانان در سفر رییس جمهور به بیرجند الیاس حضرتی رییس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت :قدردان زحمات رییسی هستیم .

عضو دفتر پزشکیان: نقد گذشته لازم است اما به شرط ادب
معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهوری گفت: هیچ دولتی عاری از خطا و مصون از انتقاد نیست، بلکه نقد عالمانه گذشته، لازم و راهگشای آینده است اما ادب شرط نخست آداب نقد است.

درخواست مخبر از پزشکیان برای برخورد با عامل توهین به شهید رئیسی
در جلسه نشست فعالان سیاسی و اجتماعی خراسان جنوبی با رئیسجمهور، مسعود پزشکیان، محمدرضا آقاابراهیمی، رئیس سابق جبهه اصلاحات استان، با لحنی تند و توهینآمیز، دولت شهید رئیسی را «ویرانگر و ضد ایرانی» خواند و از نفوذ عوامل دولت گذشته در گلوگاههای اقتصادی انتقاد کرد. این اظهارات جنجالی، باعث ناراحتی مردم خراسان جنوبی شده و بازتاب گستردهای در شبکههای اجتماعی پیدا کرده است.

توهین فعال سیاسی اصلاحطلب به شهید رئیسی
در جلسه نشست فعالان سیاسی و اجتماعی خراسان جنوبی با رئیسجمهور، مسعود پزشکیان، محمدرضا آقاابراهیمی، رئیس سابق جبهه اصلاحات استان، با لحنی تند و توهینآمیز، دولت شهید رئیسی را «ویرانگر و ضد ایرانی» خواند و از نفوذ عوامل دولت گذشته در گلوگاههای اقتصادی انتقاد کرد. این اظهارات جنجالی، باعث ناراحتی مردم خراسان جنوبی شده و بازتاب گستردهای در شبکههای اجتماعی پیدا کرده است.

دولت جدید از مدیران شهیدرئیسی استفاده کرده است؟
مرسوم است که دولتها علاوه بر گرایشات باطنی خود، سعی میکنند به اوصاف و نامی شناخته شوند. مانند دولت سازندگی(هاشمی رفسنجانی )، دولت اصلاحات(خاتمی)، دولت عدالت و سادهزیستی (احمدینژاد)، دولت تدبیر و امید (روحانی)، دولت تحول و ایران قوی (رئیسی) و دولت وفاق (پزشکیان).

کنایه مقام دولت شهید رئیسی به ظریف: معتقدند مشکل از جمهوری اسلامی است!
رئیس شورای اطلاعرسانی دولت سیزدهم نوشت: ضرورت «تغییر پارادایم» میدهند؛ چرا؟ زیرا این جماعت باور دارند مشکل از جمهوری اسلامی است نه قلدرانی که از هزاران کیلومتر آنطرفتر منافع خود را در منطقه ما تعریف کردهاند.
