• ۸ خودروی جدید برقی به زودی رونمایی می‌شود

    ۸ خودروی جدید برقی به زودی رونمایی می‌شود

    وزیر صنعت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: اگر همه ما به موضوع محیط زیست اهتمام نکنیم زندگی تلخی‌ در آینده خواهیم داشت.

  • رونمایی از ۸ خودروی برقی داخلی در سال آینده

    رونمایی از ۸ خودروی برقی داخلی در سال آینده

    وزیر صنعت، معدن و تجارت از رونمایی هشت خودروی برقی داخلی در سال آینده خبر داد.

  • خودروهای برقی ارزان در راه است!

    خودروهای برقی ارزان در راه است!

    فروش جهانی خودروهای برقی در ماه نوامبر به رکورد جدیدی رسید و این پیش بینی وجود دارد با توجه به رشد شتابان این خودورها، مدل‌های بهتر و ارزان‌تری طی دو تا سه سال آینده وارد بازار شود.

  • خودروهای الکتریکی پایان عصر نفت را تسریع می‌کنند؟

    خودروهای الکتریکی پایان عصر نفت را تسریع می‌کنند؟

    در کنفرانس آب و هوای COP۲۸ در دبی، در مورد سرعت پایین کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی برای مبارزه با تغییرات آب وهوایی، محصولات زیادی به نمایش گذاشته شده است اما نکته مثبتی که می‌توان به آن اشاره کرد، ناوگان رو به رشد خودروهای الکتریکی در سراسر جهان است که در حال حاضر به طرز شگفت‌انگیزی تقاضای زیادی را ایجاد کرده است.

  • خرید خودروی برقی و حواس هایی که باید جمع باشد!

    خرید خودروی برقی و حواس هایی که باید جمع باشد!

    گروه تعاملی الف،

    شرکت‌های چینی می‌دانند که اگر به عنوان اولین در بازارها و صنعت خودرو برقی این کشورها وارد شوند طبیعتا می‌توانند پلتفرم‌ها و استانداردها و زیرساخت‌های چین را ابتدا وارد این کشورها کنند و به قول معروف بازار را به نام خود بزنند و بعدا وارد شدن و رقابت شرکت‌های اروپایی و ژاپنی با آنها در این بازارها که ایستگاه‌ها شارژ و زیر ساخت‌ها و استانداردها مربوط به چین است بسیار مشکل‌تر خواهد بود. 

  • خودروی برقی جدید هیوندای در راه است

    خودروی برقی جدید هیوندای در راه است

    هیوندای موتور اولین خودروی الکتریکی با کارایی بالا خود را که یک نوع اسپرت سری N از شاسی بلند کراس اوور آیونیک ۵ است، رونمایی کرد.

  • واکنش ایران‌خودرو به حواشی اگزوز داشتن خودرو برقی ری‌را

    واکنش ایران‌خودرو به حواشی اگزوز داشتن خودرو برقی ری‌را

    معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو توضیحاتی را درخصوص حواشی ایجاد شده درخصوص اگزوز خودرو برقی ری‌را عنوان کرد.

  • تصاویر "خودروی برقی شیائومی" برای نخستین بار منتشر شد

    تصاویر "خودروی برقی شیائومی" برای نخستین بار منتشر شد

    شیائومی تصاویر خودروی برقی در حال ساخت خود را منتشر کرد! مدل‌های Pro و Max این خودرو می‌توانند با سرعت ۲۶۵ کیلومتر در ساعت حرکت کنند در حالی که حداکثر سرعت مدل معمولی به ۲۱۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

  • زاکانی: پنج هزار جایگاه شارژ خودرو برقی تا پایان ۱۴۰۳ در تهران نصب می‌شود

    زاکانی: پنج هزار جایگاه شارژ خودرو برقی تا پایان ۱۴۰۳ در تهران نصب می‌شود

    شهردار تهران با تقدیر از همراهی دولت سیزدهم با شهرداری گفت: برقی سازی حمل‌ و نقل شهری یکی دیگر از اقداماتی است که با همراهی وزارت صمت به سرانجام می‌رسد بر همین مبنا تا پایان ۱۴۰۳، پنج هزار پرت شارژ خودرو برقی در ۱۷۰۰ ایستگاه شهری تهران نصب می‌شود.

  • خودروی برقی مورد علاقه چینی‌ها کدام است؟

    خودروی برقی مورد علاقه چینی‌ها کدام است؟

    انقلاب خودروهای برقی در چند سال اخیر در جریان بوده است و خودروهای الکتریکی جدید به نقاط عطفی رسیده‌اند اما کشورهای سراسر جهان مانند خودروهای سنتی، مدل‌های مورد علاقه متفاوتی دارند. بنابراین ساکنان هر کشور به وسیله نقلیه الکتریکی متفاوتی علاقه دارند.

  • شهردار تهران: انعقاد قرارداد هزار دستگاه خودروی برقی

    شهردار تهران: انعقاد قرارداد هزار دستگاه خودروی برقی

    زاکانی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر به همراه اعضا شورا ضمن بازدید از خودرو‌های برقی، از انعقاد هزار دستگاه خودروی برقی خبر داد.

  • مرسدس بنز هم به استاندارد شارژ تسلا پیوست

    مرسدس بنز هم به استاندارد شارژ تسلا پیوست

    مرسدس بنز استاندارد شارژ تسلا را برای خودروهای الکتریکی آمریکای شمالی از سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته است.

  • قیمت خودروهای برقی و معمولی به یکدیگر نزدیک می‌شود

    قیمت خودروهای برقی و معمولی به یکدیگر نزدیک می‌شود

    خودروهای الکتریکی با ورود مدل‌های ارزان‌تر به کشورهایی از جمله سنگاپور، به قیمت برابر با خودروهای معمولی نزدیک‌تر می‌شوند.

  • تویوتا تاج‌وتخت را حفظ می‌کند؟

    تویوتا تاج‌وتخت را حفظ می‌کند؟

    شرکت تویوتا موتور اعلام کرد که انتظار دارد سود عملیاتی در سال تجاری با جهش پنج برابری در فروش خودروهای الکتریکی در بحبوحه کاهش اختلال زنجیره تامین جهانی ناشی از کمبود تراشه ۱۰ درصد افزایش یابد.

  • غول خودروی الکتریکی چینی دست پر آمد

    غول خودروی الکتریکی چینی دست پر آمد

    شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی، روز چهارشنبه (۱۰ مه) پنج نسخه ارزان‌تر سدان سیل(Seal) خود را به بازار عرضه کرد زیرا این غول خودروی الکتریکی چینی به دنبال گسترش پیشروی در بزرگ‌ترین بازار جهان برای خودروهای انرژی نو است.

  • تصاویر اولین خودروی برقی خودران در عربستان!

    تصاویر اولین خودروی برقی خودران در عربستان!

    عربستان قصد دارد از طریق خودروهای الکتریکی خودران به راهکاری پایدار، ایمن و یکپارچه دست یابد که علاوه بر افزایش تردد در شهرها و بین شهرها، آلایندگی کربن را به صفر برساند. تصاویری از اولین خودروی برقی خودران در ریاض، پایتخت عربستان ببینید.