• صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!

    صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!

    گروه جهان الف،

    «صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.»

  • فرض های غلط «بی بی»

    فرض های غلط «بی بی»

    گروه جهان الف،

    «برخی چهره های نظامی صهیونیست در مدت اخیر اقرار کرده اند که در خوانش تهدید اصلی علیه ارتش اسرائیل در جریان حمله به نوار غزه دچار اشتباه محاسباتی شده اند. کما اینکه آن ها فکر می کردند که با سیلی از تله های انفجاری در نوار غزه رو به رو خواهند شد اما اکنون بلای جان اصلی پیشروی اسرائیل در نوار غزه، راکت های یاسین هستند که موجب نابودی و انهدام بیش از ۱۵۰ تانک و خودروی زرهی رژیم اشغالگر قدس شده اند.»

  • من یک عدد نیستم!

    من یک عدد نیستم!

    گروه جهان الف،

    «ملت فلسطین و شهدای آن ها صرفا یک عدد نیستند، آن ها هر کدام سیاره ای بزرگ هستند که جهان آن ها را از یاد نمی برد.»

  • روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: «اسرائیلی ها به شدت دلگرم به حمایت های دولت آمریکا هستند و بر همین اساس نیز نوعی مصونیت را برای خود در اِعمال جرم و جنایت علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری، در طی دهه های گذشته قائل بوده اند. در جریان تحولات اخیر و جاری نیز این دولت آمریکا بوده که به اسرائیل چراغ سبز نشان داده تا علیه مردم فلسطین دست به تجاوز و وحشی‌گری بزند.»

  • کرملین: ارتباط مستقیم با آمریکا درباره تحولات فلسطین نداریم

    کرملین: ارتباط مستقیم با آمریکا درباره تحولات فلسطین نداریم

     سخنگوی کاخ کرملین گفت که کار برای شناسایی اتباع روس که مایل به ترک غزه هستند در حال انجام است و با توجه به شرایط اقدام خواهد شد.  

  • ۳ نکته در باره جنجال حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه

    ۳ نکته در باره جنجال حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه

    گروه جهان الف،

    «بایستی توجه داشت که سناریوی حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، برخلاف ظاهر ماجرا، سناریوی مطلوب صهیونیست ها نیست. دلیل اصلی این موضوع نیز این است که مقاومت فلسطین سال‌هاست خود را آماده حمله زمینی رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه کرده و می تواند ضربات سنگینی را به این رژیم در این رابطه وارد کند.»

  • چرا جنگ تازه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به شکست می انجامد؟

    پایگاه خبری میدل ایست آی گزارش می دهد: چرا جنگ تازه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به شکست می انجامد؟

    گروه جهان الف،

    «اسرائیل در هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس رژیم جعلی خود(روز نکبت)، بار دیگر حمله ای وحشیانه و غیرقانونی و نامشروع را علیه نوار غزه به راه انداخته است. موضوعی که بار دیگر ماهیت واقعی پروژه اسرائیل که متکی بر تهاجم و نژادپرستی و خشونت و پاکسازیِ قومیتی است را افشا می کند.»

  • حماس: هزینه حماقت دشمن صهیونیستی، بسیار سنگین خواهد بود

    حماس: هزینه حماقت دشمن صهیونیستی، بسیار سنگین خواهد بود

    سخنگویان جنبشهای جهاد اسلامی و حماس فلسطین با اشاره به پاسخ حتمی به جنایت اخیر صهیونیست‌ها، تأکید کردند که هزینه این حماقت، برای تل‌آویو بسیار سنگین خواهد بود.