• جولان پلنگ زخمی در نوشهر/ در صورت مشاهده با این شماره تماس بگیرید+ عکس

    جولان پلنگ زخمی در نوشهر/ در صورت مشاهده با این شماره تماس بگیرید+ عکس

    فیلمی از یک پلنگ زخمی در ساری منتشر شده که نشان می‌دهد، این پلنگ، لنگ‌لنگان در حال گذر از اطرف جاده کجور به سمت مراتع بوده است؛ مردم این منطقه و مسافران رهگذر با دیدن این حیوان آسیب‌دیده، حیرت‌زده و نگران شده‌اند.

  • رییس سازمان حفاظت محیط زیست: لایروبی خلیج گرگان، تلاشی گروهی بود  

    رییس سازمان حفاظت محیط زیست: لایروبی خلیج گرگان، تلاشی گروهی بود  

    معاون رییس جمهور با بیان اینکه لایروبی خلیج گرگان تلاشی گروهی بود، گفت: بحث طرح طبیعت‌گردی هدیه‌ای به مردم شریف بندر ترکمن، استان گلستان و کل کشور بود که پس از ۲۰ سال رقم خورد و انشالله مردم شریف بندر ترکمن که پشتیبان و ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند، به نحو مطلوب از آن بهره‌برداری کنند.

  • مازوت سوزی در تهران نداریم

    مازوت سوزی در تهران نداریم

    معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه اطراف تهران مازوت سوزی نداریم، از برنامه ریزی برای راه اندازی تصفیه خانه صنایع برای رفع بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام خمینی(ره) تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.

  • تصاویر جولان یک قلاده پلنگ ایرانی در گیلان

    تصاویر جولان یک قلاده پلنگ ایرانی در گیلان

    معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی استان گیلان از ثبت تصاویر یک قلاده پلنگ در خطر انقراض در ارتفاعات جنگلی شهرستان املش خبر داد.

  • فنس‌کشی "جاده انقراض یوزپلنگ"، این بار معطل سازمان برنامه و بودجه!             

    فنس‌کشی "جاده انقراض یوزپلنگ"، این بار معطل سازمان برنامه و بودجه!            

    علیرغم موافقت وزارت راه برای تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی محور عباس‌آباد ـ میامی، به این دلیل که در بودجه امسال کشور ردیفی با عنوان ایمن سازی و فنس‌کشی جاده تعریف نشده، سازمان برنامه و بودجه هنوز با تخصیص این مبلغ موافقت نکرده است.