•  ابطال گذرنامه‌ تروریست‌های ضد ایرانی در عراق

    ابطال گذرنامه‌ تروریست‌های ضد ایرانی در عراق

    منابع خبری از اقدام دولت عراق در ابطال گذرنامه چند سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران خبر دادند.

  • تحلیلگر حوزه آمریکا: نارضایتی از بایدن در داخل حزب دموکرات رو به افزایش است

    تحلیلگر حوزه آمریکا: نارضایتی از بایدن در داخل حزب دموکرات رو به افزایش است

    امیرعلی ابوالفتح کارشناس حوزه آمریکا با انتشار پیامی در ایکس نوشت: نارضایتی از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در داخل حزب دموکرات رو به افزایش است.

  • رویگردانی مسلمانان آمریکا از بایدن و حزب دموکرات

    رویگردانی مسلمانان آمریکا از بایدن و حزب دموکرات

    رسانه‌های غربی گزارش می‌دهند، حمایت‌های تمام عیار جو بایدن از رژیم صهیونیستی و واکنش او به جنایات این رژیم علیه مردم بی گناه غزه، به رویگردانی جامعه رای‌دهندگان مسلمان آمریکا از او و حتی از حزب دموکرات منجر شده است.

  • ماجرای درگیری‌های خونین در کرکوک عراق چیست؟

    ماجرای درگیری‌های خونین در کرکوک عراق چیست؟

    گروه جهان الف،

    تصمیم دولت عراق برای تحویل مقر فرماندهی عملیات مشترک کرکوک به حزب دموکرات کردستان که با اعتراض شهروندان عرب مواجه بود، منجر به وقوع درگیری‌های خونین در عراق شد که نزدیک به ۲۰ کشته و زخمی برجای گذاشت.

  • منوی خالی انتخابات آمریکا !

    منوی خالی انتخابات آمریکا !

    گروه جهان الف،

    « منوی اصلی انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا اینچنین است: نسخه اورجینالِ ترامپ (کله شق‌تر از هر زمان دیگری)، اوج گیری مجدد ترامپیسم ( بدون قدرت‌گیری خودِ ترامپ)، یا پذیرش یک دوره دوم برای ریاست جمهوری جو بایدن. وقتی انتخاب های مردم آمریکا برای انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور همین ۳ مورد هستند، بایدن می‌تواند از شانس بالایی جهت پیروزی برخوردار باشد ».

  • نگرانی‌ حزب دموکرات‌ از نامزدی بایدن چیست؟

    نگرانی‌ حزب دموکرات‌ از نامزدی بایدن چیست؟

    رسانه شناخته شده آمریکایی در یک گزارش مبسوط به مهم‌ترین نگرانی‌های حامیان حزب دموکرات درباره نامزدی جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پرداخته است .