• اژه‌ای: دشمنان به اختلاف‌افکنی در ایران دل بسته‌اند

    اژه‌ای: دشمنان به اختلاف‌افکنی در ایران دل بسته‌اند

    رئیس قوه قضاییه گفت: گر چه دشمن می‌داند که نمی‌تواند جلوی حرکت پرشتاب ایران اسلامی را سد کند، اما به عملیات روانی و شبهه‌افکنی نسبت به باور‌ها و ارزش‌های دینی نزد جوانان و اختلاف‌افکنی در جامعه ما امید بسیار بسته است.

  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند

    اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند

    رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه توجه به امور فرهنگی از اولویت‌های مهم است، گفت: در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه‌ها حتی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف باید به امور فرهنگی توجه کنند.

  • راهکارهای اژه ای برای حمایت از حقوق کارگران

    راهکارهای اژه ای برای حمایت از حقوق کارگران

    رئیس قوه قضاییه در جمع ۱۰۰۰ نفری کارگران هرمزگانی راه‌هایی را برای حمایت از حقوق کارگران مطرح کرد که "دایر کردن شعب و مراجع قضایی تخصصی" از جمله آنها بود.

  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر اژه‌ای به هرمزگان

    ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر اژه‌ای به هرمزگان

    همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک که براساس آن کالاهای مجاز مشروط را مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود باطل شد.

  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود

    رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود

    رئیس قوه قضائیه در بازدید از انبار اموال تملیکی هرمزگان به وزیر دادگستری دستور داد تا آن دسته از پرونده‌های اموال تملیکی که در تعزیرات مورد رسیدگی قرار می‌گیرند را با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف کنند.

  • محسنی اژه‌ای: وضعیت گمرک شهید رجایی بهتر شده است

    محسنی اژه‌ای: وضعیت گمرک شهید رجایی بهتر شده است

    رئیس قوه قضاییه گفت: وضعیت گمرک شهید رجایی نسبت به اسفند ۱۴۰۰ که از آن بازدید به عمل آوردیم بسیار بهتر و مطلوب‌تر شده است اما هنوز نواقص و ناهماهنگی‌هایی در این گمرک میان دستگاه‌های مسئول وجود دارد که باید هرچه سریعتر نسبت به رفع آنها اقدام شود.

  • توصیف جالب لیلاز از شرایط اقتصاد کشور/ واکنش مجلس به افزایش قیمت ارز

    توصیف جالب لیلاز از شرایط اقتصاد کشور/ واکنش مجلس به افزایش قیمت ارز

    هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

  • اموال بابک زنجانی در خارج کشور شناسایی و به تهران منتقل شد

    اموال بابک زنجانی در خارج کشور شناسایی و به تهران منتقل شد

    رئیس قوه قضاییه گفت:در نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه بخش‌های ذیربط، اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته، این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او، خواهد بود.