• رئیسی: جزایر سه‌گانه جزء لاینفک جمهوری اسلامی ایران است  

    رئیسی: جزایر سه‌گانه جزء لاینفک جمهوری اسلامی ایران است  

    رئیس جمهور گفت: جزایر سه‌گانه جزء لاینفک جمهوری اسلامی ایران هستند و همواره بر این مسئله تاکید داشته و داریم. هر کسی در هر کجا سخن دیگری بر زبان یا قلم جاری کرده باید آن را جبران کند، چرا که اسناد قطعی و قابل استناد و سوابق موجود همواره حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر این جزایر را تایید و مورد تاکید قرار داده و می‌دهند.

  • برخی فشار‌های سیاسی بر روسیه موجب می‌شود که برای به دست آوردن امتیازی کم‌ارزش به اعتبار خود لطمه بزند

    واکنش ولایتی به بیانیه مسکو و اعراب درمورد جزایر سه گانه: برخی فشار‌های سیاسی بر روسیه موجب می‌شود که برای به دست آوردن امتیازی کم‌ارزش به اعتبار خود لطمه بزند

    مشاور رهبر معظم انقلاب ضمن محکوم کردن بیانیه نشست مراکش با حضور برخی کشورهای عربی و کارشناسان روسی، تاکید کرد که ایران اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ طرف خارجی نمی‌دهد.

  • ساحل دزدان دریایی کجاست؟!

    ساحل دزدان دریایی کجاست؟!

     مردم بومی امارات طی سال‌های اخیر به‌شدت نسبت به حضور بیگانگان، مخصوصاً آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها در امارات و غارت ثروت سرشار این امیرنشین معترضند و هم‌سویی مقامات امارات با دشمنان تابلودار اسلام بر شدت این اعتراض‌ها افزوده است.

  • تمامیت ارضی و حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه موضوع هیچ مذاکره‌ای نخواهد بود  

    تمامیت ارضی و حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه موضوع هیچ مذاکره‌ای نخواهد بود  

    هیأت جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، با صدور بیانیه‌ای، ضمن رد ادعای تکراری نماینده امارات متحده درخصوص جزایر سه گانه خلیج فارس اظهار کرد، باعث تاسف است که نمایندگان این کشور هر سال در این نشست همان ادعای بی‌پایه را در خصوص این جزایر ایرانی در خلیج فارس تکرار می‌کنند.