•  ژنرال بازنشسته ارتش تونس: ۲۲ ارتش عربی چه کرده اند که صحبت و انتقاد از ایران را به میان می‌آورید؟
  • جنگ غزه و اثبات یک نکته مهم به ساکنان فلسطین اشغالی

    جنگ غزه و اثبات یک نکته مهم به ساکنان فلسطین اشغالی

    گروه جهان الف،

    «ایدئولوژی صهیونیسم و تندروهای حاکم بر اراضی اشغالی، حتی به ساکنان فلسطین اشغالی که شهروندانشان محسوب می شوند نیز رحم نمی کنند و آن ها را هم می کُشند. به بیان ساده تر، عملکرد و رفتارهای رژیم صهیونیستی در مدت اخیر، نه تنها ماهیت این رژیم را برای جامعه بین المللی روشن کرده، بلکه ماهیت حقیقی آن را برای خودِ شهروندان صهیونیست نیز افشا کرده است.»

  • معرفی برندگان جایزه ملی کتاب آمریکا محفل اعتراض به اسراییل شد

    ادبیات در جهان؛ معرفی برندگان جایزه ملی کتاب آمریکا محفل اعتراض به اسراییل شد

    در مراسم اهدای جوایز ملی کتاب ۲۰۲۳ آمریکا به برندگان، همه فینالیست‌ها روی صحنه آمدند و درخواست آتش‌بس اسراییل و حماس و حمایت از مردم غزه کردند.

  •  تلاش بی حاصل صهیونیست‌ها برای نابودسازی نوار غزه

    خبرگزاری الجزیره گزارش می دهد؛ تلاش بی حاصل صهیونیست‌ها برای نابودسازی نوار غزه

    گروه جهان الف،

    خبرگزاری الجزیره در گزارشی می نویسد: «"گلدامایر"، نخست وزیر سابق اسرائیل، زمانی در موضع گیری گفته بود که چیزی به اسم ملت فلسطین وجود ندارد. این جنس از روایت و تفکر گلدامایر به سال هایِ سال جنایت اسرائیل علیه ملت فلسطین کمک کرده است. بدون تردید وقتی مردمی وجود نداشته باشند، بمباران آن ها ساده‌تر است!»

  • «گوبلز» رو سفید شد!

    رسانه های غربی؛ یار و همکارِ جنایات جنگی اسرائیل «گوبلز» رو سفید شد!

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری-تحلیلی میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: « در شرایط کنونی و در دوره حاضر، گوبلز اگر زنده بود حقیقتا به کارزار گسترده رژیم اسرائیل در ترویج اطلاعات غلط و نادرست حسادت می کرد. کارزاری که البته با همراهی و بازاریابی گسترده جریان های رسانه ای غربی نیز همراه است و این جریان ها، دروغ های اسرائیل را در اقصی نقاط جهان مطرح و به طور مرتب پخش می کنند.»

  • آیا رژیم صهیونیستی دست به قمار مرگ‌بار می‌زند؟  

    آیا رژیم صهیونیستی دست به قمار مرگ‌بار می‌زند؟  

    ورود زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، بدترین انتخابی است که می‌تواند از سوی کابینه اضطراری نتانیاهو اتخاذ شود، به ویژه آنکه گروه‌های مقاومت دیگر در منطقه، هشدارهای جدی صادر کرده‌اند.

  • دورویی غرب در مواجهه با "حق دفاع از خودِ" فلسطینی ها

    میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛دورویی غرب در مواجهه با "حق دفاع از خودِ" فلسطینی ها

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «چرا غرب مدام بر حق دفاع اسرائیل از خود تاکید دارد اما برای فلسطینی ها و حق آن ها جهت دفاع از خودشان، از برچسبِ اقدامات و رویه های تروریستی استفاده می کند؟»