• دبیرکل سازمان ملل: قطعنامه آتش بس در غزه باید اجرا شود

    دبیرکل سازمان ملل: قطعنامه آتش بس در غزه باید اجرا شود

    آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش بس در غزه ، خواستار اجرای آن شد.

  • چرا جنگ غزه به یک کابوس بزرگ برای صهیونیست ها تبدیل شده است؟!

    در گفت وگوی الف با "سید جعفر رضوی"،کارشناس مسائل فلسطین بررسی شدچرا جنگ غزه به یک کابوس بزرگ برای صهیونیست ها تبدیل شده است؟!

    گروه جهان الف،

    «صهیونیست ها با اهداف حداکثری که برای خود در قالب جنگ غزه تعریف کرده اند، فاصله زیادی دارند و به نظر می‌رسد که نتیجه این جنگ نیز به نفع مقاومت فلسطین خواهد بود. این مساله خود بازدارندگی قابل توجهی را به نفع مقاومت فلسطینی رقم می زند و عملا مقدمه ای بر فروپاشی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.»

  • روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛روایتی از جنون و وحشی‌گری صهیونیست ها...

    پایگاه خبری "میدل ایست مانیتور" در گزارشی می نویسد: «اسرائیلی ها به شدت دلگرم به حمایت های دولت آمریکا هستند و بر همین اساس نیز نوعی مصونیت را برای خود در اِعمال جرم و جنایت علیه مردم نوار غزه و کرانه باختری، در طی دهه های گذشته قائل بوده اند. در جریان تحولات اخیر و جاری نیز این دولت آمریکا بوده که به اسرائیل چراغ سبز نشان داده تا علیه مردم فلسطین دست به تجاوز و وحشی‌گری بزند.»

  • ۲ مغلطه بزرگ صهیونیست‌ها در جنگ غزه

    ۲ مغلطه بزرگ صهیونیست‌ها در جنگ غزه

    گروه جهان الف،

    «جریان های سیاسی و رسانه ای حامی صهیونیست ها سعی داشته و دارند تا مبدا تحولات جاری(جنگ غزه) را به عملیات طوفان اقصی و آنچه در روز هفتم اکتبر اتفاق افتاد محدود کنند. این در حالی است که این جنس از روایت به هیچ عنوان صحیح نیست و نسبت به بافت و چهارچوب های کلان‌تر بی‌اعتنا است.»

  • قمار بزرگ صهیونیست‌ها

    قمار بزرگ صهیونیست‌ها

    گروه جهان الف،

    رژیم صهیونیستی جنگ غزه و حمله زمینی به این منطقه را بیش از آنکه یک گزینه راهبردی برای خود ببینند، نوعی قمار می بینند. قماری که به هیچ عنوان از پیروزی در آن مطمئن نیستند و البته که توصیه های اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به مقام های ارشد صهیونیست مبنی بر اینکه به نوار غزه حمله نکنند نیز نمودی عینی از این است که حتی آمریکایی ها هم از موفقیت رژیم صهیونیستی در پیشبرد این دستورکارشان مطمئن نیستند

  • اسرائیل و کابوس جنگ با ارتش اشباح

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور گزارش می دهد؛ اسرائیل و کابوس جنگ با ارتش اشباح

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «توجه داشته باشیم که جنبش حماس از نیروی نظامی برخوردار است که عجیب نیست اگر آن را "ارتشِ اشباح" بنامیم. اینکه اسرائیل بخواهد علیه ارتش اشباح دست به جنگ افروزی بزند، حقیقتا کابوسی ترسناک است. اشباح، آزادانه می گردند و شما را از یک خوابِ آرام محروم می کنند.»

  • نقابی که از صورت اسراییل کنار رفت!

    نقابی که از صورت اسراییل کنار رفت!

    گروه جهان الف،

    وقتی ملت فلسطین به صورت مسالمت آمیز نمی تواند حقوق خود را استیفا کند، راهی جز به دست گرفتن اسلحه برای آن و دفاع از حقوقش در برابر اشغالگران صهیونیست باقی نمی‌ماند. از این منظر، هر چه مقاومت و ملت فلسطین از نظر اقناعی وضعیت خوبی در برابر اشغالگری و رویه های نامشروع رژیم اسرائیل دارند(به ویژه از منظر افکار عمومی بین‌المللی)، صهیونیست ها با چالش های عدیده و بحران های جدی در این رابطه مواجه هستند.

  • هیات حماس به ریاست هنیه وارد تهران شد

    هیات حماس به ریاست هنیه وارد تهران شد

    جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هیاتی از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد امروز (دوشنبه) به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است.