• واکنش نامزد جمهوری‌خواه به اظهارات سناتور آمریکایی درباره «حذف ایران از نقشه»

    واکنش نامزد جمهوری‌خواه به اظهارات سناتور آمریکایی درباره «حذف ایران از نقشه»

    نامزد جمهوریخواه انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری آمریکا اظهارات اخیر یک سناتور آمریکایی درباره حذف ایران از نقشه جهان را مشمئز کننده خواند.

  • اولین جلسه تحقیقات استیضاح بایدن برگزار شد

    اولین جلسه تحقیقات استیضاح بایدن برگزار شد

    قانونگذاران جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا امروز پنجشنبه اولین جلسه استماع در خصوص تحقیقات استیضاح جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را برگزار کردند.

  • در دومین مناظره نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا چه گذشت؟

    در دومین مناظره نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا چه گذشت؟

    دومین مناظره میان نامزدهای احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ در آمریکا در حالی برگزار شد که هفت نامزد حاضر در آن تلاش کردند با انتقاد از عملکرد بایدن در حوزه‌های مختلف، حمله به یکدیگر و رقیب اصلی‌شان در میان جمهوری‌خواهان یعنی «دونالد ترامپ» جایگاه خود را تقویت کنند.

  • بایدن در واکنش به خبر استیضاح: می‌خواهند در روند کار دولت اخلال ایجاد کنند  

    بایدن در واکنش به خبر استیضاح: می‌خواهند در روند کار دولت اخلال ایجاد کنند  

    رئیس جمهوری آمریکا به تلاش‌ها برای استیضاح و برکناری او از سوی جمهوریخواهان واکنش نشان داد و گفت: می‌خواهند در روند کار دولت اخلال ایجاد کنند.

  • ترامپ همچنان نامزد محبوب جمهوری خواهان است

    ترامپ همچنان نامزد محبوب جمهوری خواهان است

    نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد دونالد ترامپ به رغم اتهامات کیفری متعدد همچنان نامزد پیشتاز در رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ جمهوری خواهان است.

  • بیشتر جمهوری خواهان به ترامپ رای می دهند !

    بیشتر جمهوری خواهان به ترامپ رای می دهند !

    روزنامه وال استریت ژورنال با اعلام نتایج یک نظرسنجی مطرح کرد که رییس جمهور سابق آمریکا با وجود پرونده کیفری علیه او، از حمایت بیشتر رای‌دهندگان در مرحله مقدماتی انتخاب کاندیدای این حزب برخوردار است.

  • چرا جمهوری خواهان از ترامپ دل نمی کنند!

    چرا جمهوری خواهان از ترامپ دل نمی کنند!

    گروه جهان الف،

    «ترامپ مدت هاست که خود را به سنگر و نماد اصلی حزب جمهوری‌خواه تبدیل کرده است. این مساله به قدری جدی است که برخی از جمهوری‌خواهان بر این باورند که حذف و تضعیف ترامپ در صحنه قدرت سیاسی آمریکا به معنای افول جدی حزب جمهوری‌خواه خواهد بود. این طیف از حامیان ترامپ حتی اگر شاهد باشند که وی در خیابان دست به قتل هم می زند، باز هم از او حمایت و دفاع می کنند.»

  • جمهوری‌خواهان کنگره به‌دنبال تصویب استیضاح بایدن

    جمهوری‌خواهان کنگره به‌دنبال تصویب استیضاح بایدن

    همزمان با تلاش دو نماینده جمهوری‌خواه برای استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اما به دلیل نگرانی از تضعیف تحقیقات کنگره، با این امر مخالف است.

  • پیشتازی دوباره ترامپ در بین جمهوری خواهان

    پیشتازی دوباره ترامپ در بین جمهوری خواهان

    در حالی که دونالد ترامپ برای برگزاری جلسه تفهیم اتهامات جنایی خود وارد فلوریدا شده، نظرسنجی‌های جدید حاکی از پیشتازی وی در بین نامزدهای جمهوری خواه انتخابات است.