• به تایلند، جذاب ترین مقصد آسیای شرقی، با فلای تودی سفر کنید
  • تولید ماشین مطابق سلیقه شما

    تولید ماشین مطابق سلیقه شما

    شرکت بوگاتی به خریداران محصولات خود اجازه می‌دهد خودرویشان را به صورت کاملاً شخصی سازی شده سفارش دهند. در ویدئوی زیر خودرویی را مشاهده می‌کنید که یکی مشتریان بوگاتی سفارش داده و دو سال زمان صرف ساخت آن شده است.

  • واکنش مسی به طراحی چهره‌اش با تاس

    واکنش مسی به طراحی چهره‌اش با تاس

    یک جوان خوش ذوق، با تعداد بی‌شماری تاس، پرتره‌ای را از چهره لیونل مسی ستاره آرژانتینی طراحی کرد. واکنش مسی را به این هنرنمایی مشاهده می‌کنید.

  • با جذاب ترین ترفندهای اپل واچ آشنا شوید

    با جذاب ترین ترفندهای اپل واچ آشنا شوید

    گزارش بازرگانی، 184528،

    اگر جزو طرفداران محصولات اپل باشید، حتما می‌دانید که ترفندهای مختلفی برای استفاده بهتر از محصولات اپل وجود دارد. در این مطلب می‌خواهیم به سراغ معرفی چند ترفندهای اپل واچ بپردازیم که امکان استفاده از تمام قابلیت‌های این گجت پوشیدنی را به شما می‌دهد.

  • خودرویی که همه رکورد‌ها را جابه‌جا کرد

    خودرویی که همه رکورد‌ها را جابه‌جا کرد

    شرکت اتومبیل سازی ریماک در کرواسی یکی از خودروسازان نوپاست که به تولید خودرو‌های برقی می‌پردازد. جدیدترین محصول این شرکت، نورا نام دارد که ۲۳ رکورد مربوط به ابرخودرو‌ها را جابه‌جا کرده است. یکی از این رکورد‌ها مدت زمان رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت از حالت سکون و توقف مجدد در کمتر از ۳۰ ثانیه است. این ابرخودروی برقی ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت دارد.

  • قدرت بزرگنمایی یک تلفن همراه

    قدرت بزرگنمایی یک تلفن همراه

    یکی از مواردی که شرکت‌های سازنده تلفن همراه در آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، توانایی بزرگنمایی تصویر است. در ویدئوی زیر قدرت بزرگنمایی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا به نمایش گذاشته شده است.

  • از جوانی تا پیری در چند ثانیه

    از جوانی تا پیری در چند ثانیه

    زاویه نگاه افراد به موضوعات می‌تواند در نوع برداشت آنها از حقیقت تاثیر بگذارد؛ مصداق این مطلب را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید که با تغییر زاویه فرد نسبت به تابلوها، تصویری که دیده می‌شود، متفاوت است.