• یک علت عجیب برای چاقی؛ گرسنگی را با تشنگی اشتباه نگیرید/ خوردنِ آگاهانه یعنی چه؟

    یک علت عجیب برای چاقی؛ گرسنگی را با تشنگی اشتباه نگیرید/ خوردنِ آگاهانه یعنی چه؟

    خبرآنلاین نوشت: درک سیگنال‌های گرسنگی و تشنگی برای حفظ سلامت کلی و جلوگیری از پرخوری ضروری است. تشنگی اغلب می‌تواند به اشتباه به عنوان گرسنگی تعبیر شده و منجر به مصرف کالری غیرضروری ‌شود. با هیدراته نگه‌داشتن بدن و تمرین غذا خوردنِ آگاهانه، می‌توانید بین این سیگنال‌ها تمایز قائل شوید و رویکرد مناسبی در خصوص نیازهای بدن خود داشته باشید.

  • نکاتی برای رفع تشنگی در ایام روزه داری  

    نکاتی برای رفع تشنگی در ایام روزه داری  

    مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، کنترل مصرف نمک و استفاده بیشتر از سبزیجات را راهکارهای موثری در رفع تشنگی در ایام روزه داری عنوان کرد.

  • ترفندهایی برای کاهش تشنگی در طول روزه‌داری

    ترفندهایی برای کاهش تشنگی در طول روزه‌داری

    هرچند که با تغییر زمانی آغاز ماه مبارک رمضان در سال شمسی، امسال نسبت به سالیان قبل ماه‌ رمضان چندان گرم و سختی را تجربه نمی‌کنیم، اما همچنان هم تشنگی، می‌تواند یکی از مشکلات قابل توجه روزه‌داران باشد که با به کارگیری یک سری از راهکارهای ساده می‌توان از تشنگی در طول روزه‌داری جلوگیری کرد.

  • آنروا: کودکان غزه به خاطر گرسنگی و تشنگی می‌میرند

    آنروا: کودکان غزه به خاطر گرسنگی و تشنگی می‌میرند

    کمیسر کل آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی «آنروا» اعلام کرد: وضعیت در غزه فراتر از تمامی تصورات است و ما در هیچ بحران پیشینی چنین وضعیتی را ندیده بودیم.

  • گوترش: قحطی، تشنگی و ویرانی غزه مایه ننگ بشریت است

    گوترش: قحطی، تشنگی و ویرانی غزه مایه ننگ بشریت است

    دبیر کل سازمان ملل روز چهارشنبه در سخنانی گفت که کشتار، قحطی، تشنگی و ویرانگی در نوار غزه برای حدود ۱۲۰ روز، مایه ننگ بشریت است.

  • ۷ علت احساس تشنگی مکرر

    ۷ علت احساس تشنگی مکرر

  • شکنجه زنان اسیر فلسطینی توسط اشغالگران با گرسنگی و تشنگی

    شکنجه زنان اسیر فلسطینی توسط اشغالگران با گرسنگی و تشنگی

    زنان اسیر فلسطینی که در جریان توافق میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به تازگی آزاد شده اند شکنجه‌های اشغالگران صهیونیست علیه اسرای فلسطینی را فاش می‌کنند.

  • دلایل احساس تشنگی زیاد و مکرر

    دلایل احساس تشنگی زیاد و مکرر

    نوشیدن آب و مایعات دیگر نقشی مهم و حیاتی در حفظ سلامت بدن دارد و تمام پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت از این جهت هم‌نظرند اما اختلاف‌، زمانی پیش می‌آید که باید درباره میزان و نوع نوشیدنی‌ها تصمیم بگیریم.