• درماندگی‌های یک کمدین تاریخ‌مصرف‌گذشته!

    درماندگی‌های یک کمدین تاریخ‌مصرف‌گذشته!

    سامان مهراد، گروه جهان الف،

    اقدامات و فضاسازی‌های بی‌مبنای ولادیمیر زلنسکی علیه ایران که از درماندگی او حکایت می‌کند، روشی است برای متمرکز کردن توجهات قدرت‌های اروپایی و ایالات‌متحده روی کشورمان تا شاید فرصتی برای حیات سیاسی او و تغییر سرنوشت جنگ با روسیه فراهم شود. 

  • اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران

    اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران

    دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشورهای عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بندهای ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱، شامل آزمایش های موشکی، محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم های مربوط به توقیف اموال و ارائه خدمات مالی به افراد و نهادهای ایرانی تحت تحریم شورای امنیت را به اطلاع کشورها رسانده است.

  • وزارت خارجه آمریکا: به استفاده از ابزارهای تحریمی علیه ایران ادامه می‌دهیم

    وزارت خارجه آمریکا: به استفاده از ابزارهای تحریمی علیه ایران ادامه می‌دهیم

    معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا درباره منقضی شدن تحریم موشکی ایران در آینده نزدیک تاکید کرد که واشنگتن به استفاده از ابزارهای تحریمی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.

  • امیر عبدالهیان: اروپا با زمان بازی کرد/ تحریم‌های طرف‌ مقابل بی‌پاسخ نمی‌ماند  

    امیر عبدالهیان: اروپا با زمان بازی کرد/ تحریم‌های طرف‌ مقابل بی‌پاسخ نمی‌ماند  

    وزیر امور خارجه عدم پایبندی اروپا به تعهداتش پس از خروج ترامپ از برجام را بازی با زمان دانست و درباره درج نام برخی در لیست تحریم‌ها گفت: اقدامات طرف‌های مقابل بی پاسخ نمی ماند.

  • همه تحریم‌های تسلیحاتی ایران مهرماه پایان می‌یابد

    وزیر دفاع: همه تحریم‌های تسلیحاتی ایران مهرماه پایان می‌یابد

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از آمادگی این وزارتخانه برای برقراری و توسعه مناسبات دفاعی و راهبردی با همه کشورهای مستقل و همسو به ویژه همسایگان منطقه‌ای و کشورهای مسلمان خبر داد و اعلام کرد: همه تحریم‌های ظالمانه تسلیحاتی کشور، مهرماه آینده پایان می‌یابد.

  • آستانه پایان‌ محدودیت موشکی ایران و تاکتیک تکراری کنگره

    آستانه پایان‌ محدودیت موشکی ایران و تاکتیک تکراری کنگره

    مهرماه سه سال پیش کنگره آمریکا با تحریک و تشویق متحدان منطقه‌ای، تلاش گسترده‌ای را برای ممانعت از پایان محدودیت‌های تسلیحاتی پنج‌ساله مندرج در قطعنامه ۲۲۳۱ به کار بست؛ بازی شکست خورده‌ای که اینک در آستانه پایان‌ دوره محدودیت هشت‌ساله فعالیت‌های موشکی دوباره به جریان افتاده‌است.