• بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

    بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

    عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ‌ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک‌ها احتکار می‌شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

  • عرضه تایر دولتی سرعت می‌گیرد/ کمبودی در بازار نداریم

    عرضه تایر دولتی سرعت می‌گیرد/ کمبودی در بازار نداریم

    مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی لاستیک، روغن و فیلتر کشور با اشاره به وجود صف‌های طولانی در خصوص تایر دولتی، گفت: کمبودی در عرضه وجود ندارد به دلیل افزایش تقاضا بعد از تعطیلات نوروزی، توزیع تایرهای دولتی سریع‌تر انجام می‌شود.

  • قیمت تایر دولتی افزایش پیدا نمی‌کند

    قیمت تایر دولتی افزایش پیدا نمی‌کند

    سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه قیمت تایر دولتی افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: کمبود تایر در بازار به خاطر تعطیلات ایام نوروز و سودجویی برخی از واردکنندگان در تامین تایرهای رینگ‌های بالاست.

  • رد افزایش قیمت ها در بازار تایر/ نیاز بازار همچنان سایز ۱۳ و ۱۴ است

    رد افزایش قیمت ها در بازار تایر/ نیاز بازار همچنان سایز ۱۳ و ۱۴ است

    رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، با اعلام اینکه در حال حاضر شکاف قیمتی کارخانه تا بازار لاستیک‌ها تا حدودی برطرف شده است، افزود: فقط در سایز ۱۳ و ۱۴ هنوز نیاز کامل بازار تأمین نشده که قرار است این موضوع با افزایش تولید برطرف شود.

  • ایجاد انحصار در بازار تایر/ لاستیک چند نرخی شده است

    ایجاد انحصار در بازار تایر/ لاستیک چند نرخی شده است

    ادراه کل صمت البرز در نامه ای به وزارت صمت از ایجاد انحصار در بازار تایر و عدم تخصیص کافی تایر از سوی نمایندگی‌ها و عاملین عمده به صنف خرده فروشان خبر داد که موجب گرانی تایر شده است.

  • ضوابط جدید توزیع و فروش تایر/ فروش تایر میان عمده‌فروشان؛ ممنوع!

    ضوابط جدید توزیع و فروش تایر/ فروش تایر میان عمده‌فروشان؛ ممنوع!

    اتاق اصناف ایران در جدیدترین اطلاعیه خود ضمن تاکید بر اینکه اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش تایرهای سواری و همچنین واحدهای بازرسی، مکلفند در راستای اطمینان از توزیع مکفی با قیمت مطابق با ضوابط نرخ‌گذاری تایرهای وارداتی اقدام کنند و نظارت‌ها بر این حوزه تشدید خواهد شد، از ممنوعیت فروش تایر از نقش عمده فروش به عمده فروش دیگر، خبر داده است.

  • کاهش قیمت لاستیک ادامه دارد/ تمرکز کارخانه ها بر تولید تایرهای پرمصرف

    کاهش قیمت لاستیک ادامه دارد/ تمرکز کارخانه ها بر تولید تایرهای پرمصرف

    عضو اتحادیه لاستیک و روغن تهران با اشاره به این که کارخانه‌ها تولید خود را بر تایرهای پر مصرف معطوف کرده‌اند، گفت: شاهد روند کاهشی قیمت‌ها هستیم و قیمت‌ها به شدت به نرخ مصوب نزدیک شده است.

  • تعرفه واردات تایر کاهش یافت/ روند کاهشی قیمت‌ها در سطح عرضه

    تعرفه واردات تایر کاهش یافت/ روند کاهشی قیمت‌ها در سطح عرضه

    رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر لزوم رعایت قیمت‌های مصوب لاستیک در مراکز عرضه، از کاهش تعرفه واردات تایر از ۳۲ به ۱۰ درصد خبر داد.

  • بازار آگهی فروش لاستیک داغ شد

    بازار آگهی فروش لاستیک داغ شد

    کافی است با مراجعه به پلتفرم های آگهی در فضای مجازی سراغ خرید لاستیک بروید، با یک جستجوی ساده قیمت های بالایی را برای فروش لاستیک های سواری مشاهده می کنید که تفاوت معنا داری با قیمت لاستیک دولتی دارند.

  • تعیین تکلیف یک کارخانه لاستیک‌سازی در نشست سران قوا

    تعیین تکلیف یک کارخانه لاستیک‌سازی در نشست سران قوا

    با موافقت سران قوا به هیأت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داده شد که با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف یک کارخانه لاستیک سازی اقدام کند.