• شرط تحقق شعار سال در بخش مسکن چیست؟

    شرط تحقق شعار سال در بخش مسکن چیست؟

    دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن با بیان اینکه برای تحقق شعار سال دولت باید دستش را از اقتصاد کوتاه کند، گفت: بخش مسکن به دلیل مداخلات دولت، چابک نیست.

  • مخبر: موضوع تامین مسکن اساتید دانشگاه در حال پی‌گیری است

    مخبر: موضوع تامین مسکن اساتید دانشگاه در حال پی‌گیری است

    معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برنامه مسکن اساتید در دولت سیزدهم نیز با همکاری وزارتخانه های علوم و راه شهرسازی با اعطای مجوز بهره گیری از زمین های خارج پردیس دانشگاهها در حال پیگیری و انجام است.

  • قانون مشارکت عمومی - خصوصی بلاتکلیف است

    قانون مشارکت عمومی - خصوصی بلاتکلیف است

    رئیس شورای هماهنگی تشکل‌های فنی مهندسی کشور گفت: روند نزولی سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و عدم تصویب قوانین محرک توسعه‌گری از جمله بلاتکلیفی قانون مشارکت عمومی - خصوصی از دلایل مشکلات بخش مسکن است.

  • مدت زمان خانه‌دار شدن مردم کاهش می یابد

    مدت زمان خانه‌دار شدن مردم کاهش می یابد

    دولت و مجلس قصد دارند مدت زمان خانه‌دار شدن هر ایرانی را تا پایان برنامه هفتم توسعه به ۱۲ سال کاهش دهند؛ تولید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی، گسترش افقی شهرهای کوچک، ساخت سالیانه ۳۰۰ هزار خانه برای دهک‌های حمایتی و نوسازی سالیانه ۱۰۰ هزار مسکن از جمله اهداف دولت و مجلس محسوب می‌شود.

  • رئیسی: تأمین مسکن برای مردم اولویت مهم دولت است

    رئیسی: تأمین مسکن برای مردم اولویت مهم دولت است

    رئیس جمهور تأمین مسکن برای مردم را اولویت‌های مهم دولت دانست و با تأیید اقدامات صورت گرفته در واگذاری زمین و ساخت مسکن از سوی دستگاه‌های مختلف، بر جدیت وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و بخش‌های مختلف برای تداوم این اقدامات در قالب نهضت ملی مسکن تاکید کرد.