
نتانیاهو راهی بیمارستان شد
نخستوزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو که در ماههای اخیر گمانهزنیهای زیادی در مورد وضعیت بیماری او مطرح شده، عصر روز دوشنبه به یکی از مراکز پزشکی در قدس اشغالی منتقل شد.

رئیس سابق بیمارستان اسرائیلی: وضعیت سلامتی نتانیاهو نگران کننده است
رئیس سابق بیمارستان اسرائیلی هداسا در پی انتشار تصاویر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در گفتوگو با شبکه «سیبیاس»، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سلامتی او گفت: وضعیت نتانیاهو به مناخیم بگین شباهت دارد.

مجری کانال ١٣ اسرائیل برای اولینبار از بیماری نتانیاهو پرده برداشت!
ایال برکوویچ، مجری کانال ١٣ اسرائیل:پزشکان متخصص تأیید کردند که نتانیاهو به آلزایمر و زوال عقل پیشرفته مبتلا شده است!
