• تحویل ۱۲۰ هزار مسکن ملی تا پایان سال

    تحویل ۱۲۰ هزار مسکن ملی تا پایان سال

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۳۸۶ هزار و ۶۵۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها خبر داد و گفت: تا پایان امسال۱۲۰ هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

  • گلایه مردم از بی اطلاعی شعب درباره وام جدید مسکن روستایی/ بنیاد مسکن: ثبت‌نام از امروز آغاز می‌شود

    گلایه مردم از بی اطلاعی شعب درباره وام جدید مسکن روستایی/ بنیاد مسکن: ثبت‌نام از امروز آغاز می‌شود

    درحالی برخی مردم از بی‌اطلاعی و امتناع شعب بانک‌ها نسبت به پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی مسکن روستایی گلایه دارند که معاون بنیاد مسکن اعلام کرده است: امروز بخشنامه به شعب ابلاغ و ثبت نام دریافت این تسهیلات آغاز می‌شود.

  • رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معارفه شد

    با حکم حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد.

  • رییس بنیاد مسکن: ۳۰۰ هزار خانه طرح نهضت ملی امسال تکمیل می‌شود

    رییس بنیاد مسکن: ۳۰۰ هزار خانه طرح نهضت ملی امسال تکمیل می‌شود

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبق برنامه چشم‌انداز تحقق طرح نهضت ملی مسکن باید ساخت ۸۰۰ هزار واحد تا پایان امسال آغاز و در مجموع ۳۰۰ هزار واحد تکمیل و تحویل داده شود

  • تا پایان سال ۸۰۰ هزار مسکن به مرحله ساخت می‌رسد

    تا پایان سال ۸۰۰ هزار مسکن به مرحله ساخت می‌رسد

    رییس بنیاد مسکن گفت: تعهد ما در طرح نهضت ملی مسکن احداث یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد است که تا کنون ۴۵۵ هزار واحد را به مرحله‌ی ساخت رسانده‌ایم و تا پایان سال جاری این تعداد را به ۸۰۰ هزار واحد می‌رسانیم.

  • شروع ساخت ۲۵۰۰ خانه در تهران

    شروع ساخت ۲۵۰۰ خانه در تهران

    در قالب طرح نهضت ملی مسکن تفاهم‌نامه ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران بین مسئولان بنیاد مسکن و یکی از بانک‌ها به امضا رسید که مقرر شد اگر طرف سازنده به تعهد خود مبنی بر اجرای طرح در مدت زمان پنج سال عمل کند از هم‌اکنون واحدها با قیمت حدود ۱.۶ میلیارد تومان به صورت پیش‌فروش واگذار شود.