• رگبار باران در تهران/ احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای

    رگبار باران در تهران/ احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای

    اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به رخداد رگبار باران و رعد و برق در تهران همچنین احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای هشدار داد.

  • تهران از بعدازظهر بارانی می‌شود

    تهران از بعدازظهر بارانی می‌شود

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۲۸ اسفند) بارندگی و بارش برف و باران در مناطق مختلف تهران تا روز چهارشنبه (۱ فروردین ۱۴۰۳) ادامه دارد. از روز پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳) نیز افزایش نسبی دما نیز پیش‌بینی می‌شود.

  • برف و باران در راه تهران

    برف و باران در راه تهران

    اداره کل هواشناسی استان تهران، از دوشنبه شب و طی روز سه‌شنبه (دوم و سوم بهمن) با نفوذ سامانه بارشی (به ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان) افزایش ابر در بعضی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و باران را مورد انتظار دانسته است.

  • طی ۲۴ ساعت گذشته تهران چقدر بارندگی داشت؟

    طی ۲۴ ساعت گذشته تهران چقدر بارندگی داشت؟

    مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران از میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته گزارشی ارائه داد و گفت: بیشترین بارندگی در ایستگاه آبعلی به میزان ۳۳.۵ میلیمتر ثبت شده است.

  • بارش پراکنده باران در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه

    بارش پراکنده باران در تهران/ کاهش دما از پنجشنبه

    بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز جمعه (۱۹ تا ۲۱ مهرماه) در بعضی ساعات در سطح استان بارش پراکنده باران و از پنجشنبه (۲۰ مهرماه) کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

  • هشدار فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در نوار شمالی/ احتمال بارش شبانه باران در تهران

    هشدار فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در نوار شمالی/ احتمال بارش شبانه باران در تهران

    سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها و امواج ۳ متری در سواحل جنوب از کاهش دما در نوار شمالی کشور و احتمال بارندگی در تهران خبر داد.

  • سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان تهران بارانی می‌شود

    سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان تهران بارانی می‌شود

    مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از اعلام وضعیت زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه بارشی و باد شدید خبر داد و در خصوص استحکام سازه‌های نیمه‌کاره و تابلوهای تبلیغاتی در این استان‌ هشدار داد.