• آناتومي قدرت ايران

    آناتومي قدرت ايران

    محمدکاظم انبارلویی،
  • تا کی باید هم چوب را بخوریم هم پیاز را !

    چرا به خاطر منافع ملی با غرب کنار نمی‌آییم؟تا کی باید هم چوب را بخوریم هم پیاز را !

    گروه تعاملی الف،

    جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ارتباط منطقی با دنیای غرب انجام داد سرانجام به توافق هم رسید ولی آمریکا مطابق رسم دیرین خود به قول و قرارها پایبند نماند و نتیجه ارتباط با غرب با گذشت زمان عیان شد. توافقی که با صرف وقت و هزینه بسیار به مرحله عمل رسیده بود با روی کار آمدن رییس جمهور جدید و تندرو آمریکا به سرعت از بین رفت و ایران به قول معروف هم چوب را خورد هم پیاز را! 

  • غرب به دنبال بازسازی روابط خود با ایران است

    غرب به دنبال بازسازی روابط خود با ایران است

    فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.

  • فایننشال تایمز: غربی ها رایزنی‌ درباره مسیر دیپلماسی با ایران را از سر گرفته‌اند

    فایننشال تایمز: غربی ها رایزنی‌ درباره مسیر دیپلماسی با ایران را از سر گرفته‌اند

    نشریه فایننشال تایمز انگلیس گزارش داد که مقام های اروپایی و آمریکایی طی ماه‌های اخیر بی‌سروصدا رایزنی‌ها درباره مسیر دیپلماسی با ایران را ازسرگرفته‌اند.

  • مگه کوری؟! (گفت و شنود کیهان)

    مگه کوری؟! (گفت و شنود کیهان)

    خبرگزاری‌های غربی با وحشت نوشته‌اند«جمهوری اسلامی بعد از حضور نظامی در منطقه و روابط اقتصادی با همسایگان خود و ‌همچنین شانگهای و بریکس، حالا به پالایشگاه‌‌سازی فراسرزمینی در آن سوی دریاها در کوبا و نیکاراگوئه و ونزوئلا و... رسیده و میلیاردها دلار به ایران سرازیر می‌کند».

  • ۲ نکته مهم در مورد سفر قریب الوقوع سلطان عمان به ایران

    ۲ نکته مهم در مورد سفر قریب الوقوع سلطان عمان به ایران

    گروه جهان الف،

    «همزمانیِ سفر پادشاه عمان به ایران با تشدید روندهای تنش زدایانه در روابط ایران و جهان عرب و در عین حال، وجود علامت سوال های مختلف در مورد اینکه غرب با ارائه چه پیشنهادات احتمالی به طرف عمانی، تا حدی سلطان عمان را مجاب به ارسال پیام های اتمی با محوریت احیای توافق برجام کرده، ۲ نکته مهمی هستند که سفر قریب الوقوع "هیثم بن طارق" به ایران حامل آن ها است.»