• حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن

    حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن

    نیروهای مسلح یمن خبر داد که در ادامه پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی نظامی واشنگتن را در خلیج عدن هدف قرار داده است.

  • عقده گشایی های غربی_ عبری علیه یمن

    عقده گشایی های غربی_ عبری علیه یمن

    گروه جهان الف،

    «اقدام نامشروع اخیر آمریکا و انگلیس در حمله به اهدافی در یمن، بیش از آنکه برای آن ها امنیت‌زا باشد، امنیت‌زدا خواهد بود و صورت حساب های سنگینی را روی دستِ آن ها خواهد گذاشت.»

  • خنجر سرخ بر گلوی تجارت رژیم صهیونیستی

    خنجر سرخ بر گلوی تجارت رژیم صهیونیستی

    گروه جهان الف،

    «انصار الله یمن نه تنها تداوم حمایت های غرب از جنایات صهیونیست ها در نوار غزه را پرهزینه کرده، بلکه خنجر سرخ خود را بر گلوی تجارت و اقتصاد قدرت های غربی گذاشته و در حال یادآوری این نکته به آن ها است که کریدورهای قدرت جهان در میدان عمل نیز در حال تغییر هستند.»

  •  گلوی رژیم صهیونیستی زیر پنجه یمن!

    گلوی رژیم صهیونیستی زیر پنجه یمن!

    گروه جهان الف،

    «اقدام اخیر انصار الله یمن در توقیف یک کشتی تجاری اسرائیلی در دریای سرخ، حرکتی معنادار بود که بخش کشتیرانی رژیم اشغالگر قدس به مثابه شریان حیاتی این رژیم را هدف قرار داد. اقدامی که در نوع خود، بن‌بست ژئوپلیتیکی صهیونیست ها در بحبوحه جنگ غزه را تشدید کرده و تداوم جنگ افروزی آن ها علیه نوار غزه را نیز پرهزینه‌تر کرده است.»

  • لحظه شکار پهپاد mq-۹ آمریکا توسط انصارالله یمن

    لحظه شکار پهپاد mq-۹ آمریکا توسط انصارالله یمن

    نیروی هوایی آمریکا برای رصد آسمان یمن به قصد شناسایی حملات موشکی و پهپادی حوثی‌ها علیه رژیم اسرائیل، در آسمان یمن پهپاد MQ-۹ مستقر کرده بود اما این پهپاد توسط انصارالله هدف قرار گرفت و منهدم و ساقط شد. لحظات شناسایی و انهدام این پهپاد را می‌بینید. منبع: کانال سپاه پاسداران