• آیت‌الله صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

    آیت‌الله صدیقی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

    نمازجمعه این هفته تهران ۲۵ اسفندماه، به امامت آیت الله صدیقی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

  • امام جمعه تهران: اگر انگیزه مذهبی ندارید برای امنیت در انتخابات شرکت کنید  

    امام جمعه تهران: اگر انگیزه مذهبی ندارید برای امنیت در انتخابات شرکت کنید  

    خطیب نماز جمعه تهران گفت:حتی برای آنها که انگیزه مذهبی ندارند، اما امنیت، آسایش اجتماعی و روانی و رفع مشکلات اقتصادی را می‌خواهند، این موضوعات از مسیر حضور در انتخابات می‌گذرد. از طرفی کدام کشور در دنیاست که مشکلات نداشته باشد؟

  • انتقاد امام جمعه تهران از اقدام مجلس شورای اسلامی

    انتقاد امام جمعه تهران از اقدام مجلس شورای اسلامی

    امام جمعه موقت تهران تحمیل بار اضافی به بودجه سال آینده توسط مجلس شورای اسلامی را سبب در تنگنا قرار دادن دولت و افزایش مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: این روش در مسیر مهار تورم و رشد تولید نیست.

  • شهید قدس، بهترین تعبیر برای شهید سلیمانی بوده است

    شهید قدس، بهترین تعبیر برای شهید سلیمانی بوده است

    امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهید قدس بهترین تعبیر برای شهید سلیمانی بوده است، گفت: بهترین سخن و کوتاه‌ترین کلام در نقش شهید سلیمانی در آفرینش طوفان‌الاقصی، جمله‌ای است که رهبر حماس در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی بیان داشت، ایشان از شهید سلیمانی به‌عنوان شهید قدس نام برد.

  • ابوترابی: باید زمینه‌های بروز فساد در کشور شناسایی شده و از بین برود

    ابوترابی: باید زمینه‌های بروز فساد در کشور شناسایی شده و از بین برود

    امام جمعه موقت تهران گفت: به روسای قوا می‌گویم که اهداف بلند تعریف‌شده در سیاست‌های کلی ابلاغی با نگاه تحول‌آفرینی محقق خواهد شد. اگر این نظامات اصلاح شود شاهد تحول در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.