• افشاگری از بحرانی بزرگ در قلب ارتش اسرائیل!

    افشاگری از بحرانی بزرگ در قلب ارتش اسرائیل!

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «افراد عضو واحد اطلاعاتی ۸۲۰۰ ارتش اسرائیل به سران این رژیم هشدار داده اند که تصویب نهایی لایحه اصلاحات قضایی، به فاجعه ای بزرگ در اسرائیل ختم خواهد شد. این واحد، از حیث عملیاتی، حساس‌ترین داده های اطلاعاتی مرتبط با اسرائیل را جمع آوری می‌کند.مساله ای که عملا آن را به بخش مهمی از عملیات های روزانه ارتش اسرائیل تبدیل می کند.»

  • چرا جنگ داخلی در اراضی اشغالی قریب الوقوع است؟!

    چرا جنگ داخلی در اراضی اشغالی قریب الوقوع است؟!

    گروه جهان الف،

    «یکی از مسائلی که لازمه وقوع جنگ داخلی است، ایجاد انشقاق در نهادها ودستگاه های امنیتی است. مساله‌ای که مثلا در جریان بحران کنونی سودان به وضوح دیده می شود و البته که اسرائیل نیز از زمینه های بسیار مناسبی جهت مشاهده و تجربه این سناریو برخوردار است.»

  • چنبره نتانیاهو بر ساختار قضایی اسرائیل

    چنبره نتانیاهو بر ساختار قضایی اسرائیل

    گروه جهان الف،

    نتانیاهو و ائتلاف افراطی وی با تصویب طرح «اصلاحات قضایی» قصد دارند استقلال دیوان عالی رژیم صهیونیستی را کاملا از بین برده و بر آن مسلط شوند.

  • کاهش محبوبیت نتانیاهو پس از تصویب اصلاحات قضایی

    کاهش محبوبیت نتانیاهو پس از تصویب اصلاحات قضایی

    در حالی که بحران تصویب اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی ادامه دارد، در نظرسنجی‌های جدید مشخص شد، محبوبیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از عاملان اصلی در تصویب این اصلاحات است، کاهش یافته است.

  • اولین واکنش کاخ سفید به تصویب لایحه تغییرات قضایی در فلسطین اشغالی

    اولین واکنش کاخ سفید به تصویب لایحه تغییرات قضایی در فلسطین اشغالی

    سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه در نخستین واکنش خود به تصویب لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو، آن را را «تأسف‌بار» خواند.

  • افزایش مخالفت نظامیان صهیونیست با طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو

    افزایش مخالفت نظامیان صهیونیست با طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو

    مخالفت با طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو هر لحظه رو به افزایش است و به گفته منابع عبری‌زبان، ۱۰ هزار نفر از نیروهای ذخیره ارتش به صدها نفر از خلبانان و پرسنل نیروی هوایی ملحق شده‌اند.

  • نتانیاهو: برخی به دور از اصلاحات قضایی به دنبال کودتا علیه کابینه هستند  

    نتانیاهو: برخی به دور از اصلاحات قضایی به دنبال کودتا علیه کابینه هستند  

    نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان به دفاع از طرح تضعیف دستگاه قضایی ادامه داده و مدعی است این طرح آنچه «دموکراسی رژیم» خوانده را تقویت می‌کند.

  • آیا نتانیاهو اراضی اشغالی را به نقطه انفجار می رساند؟

    آیا نتانیاهو اراضی اشغالی را به نقطه انفجار می رساند؟

    گروه جهان الف،

    «اقدام جدید پارلمان رژیم صهیونیستی در تصویب بندِ جنجالی لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو که بر اساس آن اختیارات دادگاه عالی این رژیم محدود می شود، پیام های منفی تازه ای را به معترضان صهیونیست در مورد نیات نتانیاهو و البته آینده تاریک رژیم اشغالگر قدس ارسال می کند.»