• اشتهای خوانده شدن!

    اشتهای خوانده شدن!

    احمد راسخی لنگرودی،

      نیمه‌های شب است. سکوت در این حوالی موج می‌زند. خواب از سرم پریده. در این جور مواقع پناه می‌آورم به کتابخانه. یعنی خودم را می‌رسانم به همین آثاری که برخی‌شان در سکوت نیمه‌های شب توسط نویسندگان شب‌بیدار نوشته شده‌اند

  • اشتهای بنزینی خودرو‌های بی‌کیفیت تولید داخل را کور کنید

    اشتهای بنزینی خودرو‌های بی‌کیفیت تولید داخل را کور کنید

    سیدکریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: برای خودرو‌های تولیدشده در کشور که کیفیت پایینی دارند، باید سوخت جایگزین تعریف شود، به این شکل که همه این خودرو‌های با مصرف سرانه بنزین بالا، به جای بنزین، سوخت دوم جایگزین بنزین نظیر CNG یا LPG دریافت کنند

  • ۶ ماده غذایی کاهنده اشتهای بیش از حد
  • کمبود ویتامین B۱ با کدام عوارض مشخص می‌شود؟

    کمبود ویتامین B۱ با کدام عوارض مشخص می‌شود؟

    تیامین یا همان ویتامین B۱ یکی از ویتامین‌های ضروری برای بدن است. تیامین محلول در آب است؛ بنابراین بدن برای مدت طولانی آن را ذخیره نمی‌کند و برای جلوگیری از کمبود تیامین، بدن نیاز به مصرف منظم آن دارد.

  • اینفوگرافیک / ۶ ماده غذایی برای جلوگیری از اشتهای بیش از حد

    اینفوگرافیک / ۶ ماده غذایی برای جلوگیری از اشتهای بیش از حد

    کربوهیدرات‌های پیچیده دو نوع ماده به نام‌های بتاگلوتان و اینولین دارند که تاثیر زیادی در کاهش وزن دارند. این نوع کربوهیدرات‌ها باعث تولید بیشتر هورمون کنترل اشتها شده و به فرد احساس سیری طولانی مدت می‌دهد و سطوح پایین‌تر چربی‌های مضر و چربی احشایی که با خطر ابتلا به دیابت، بیماری‌های قلبی و برخی از انواع سرطان‌ها مرتبط هستند، کمک می‌کند.

  • سخنان منتسب به مخبر درباره ‎بازنشستگان کذب است

    سخنان منتسب به مخبر درباره ‎بازنشستگان کذب است

    کاوه اشتهاردی، دستیار معاون اول رئیس‌جمهور در توئیتر نوشت: تابستان گذشته وزارت اطلاعات عامل انتساب یک خبر دروغ به معاون اول رئیس جمهور درباره ‎بازنشستگان را دستگیر کرد. وی در اعترافاتش از هدایت و نقش گروهک منافقین در انتشار این خبر ساختگی علیه دکتر ‎مخبر پرده برداشت. متاسفانه آن خبر کذب بار دیگر در این چند روز در حال انتشار در فجازی است.

  • این ۶ ماده غذایی اشتهای بیش از حد را کنترل می‌کند  

    این ۶ ماده غذایی اشتهای بیش از حد را کنترل می‌کند  

    همشهری آنلاین نوشت: اگر تاکنون راه‌های زیادی را برای کاهش وزن انتخاب کرده و موفق نبوده‌اید باید بدانید کربوهیدرات‌های پیچیده حاوی ۲ نوع ماده به نام‌های بتاگلوتان و اینولین هستند که برای رسیدن به هدف کاهش وزن به شما کمک خواهند کرد.

  • ۶ ماده غذایی برای جلوگیری از اشتهای بیش از حد

    ۶ ماده غذایی برای جلوگیری از اشتهای بیش از حد

    اگر تاکنون راه‌های زیادی را برای کاهش وزن انتخاب کرده و موفق نبوده‌اید باید بدانید کربوهیدرات‌های پیچیده حاوی ۲ نوع ماده به نام‌های بتاگلوتان و اینولین هستند که برای رسیدن به هدف کاهش وزن به شما کمک خواهند کرد.

  • دستگیری اعضای باند سارقان سیم‌های برق در اشتهارد

    دستگیری اعضای باند سارقان سیم‌های برق در اشتهارد

    فرمانده انتظامی اشتهارد از دستگیری اعضا و انهدام باند سارقان سیم‌های برق و اعتراف آنها به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

  • گم شدن در روزهای از دست رفته

    «یادداشتهایی درباره زندگی»؛ اورهان پاموک؛ ترجمه بهاره فریس آبادی؛ نشر چشمهگم شدن در روزهای از دست رفته

    حمیدرضا امیدی‌سرور،

    روزگاری وقتی صحبت از ادبیات ترک زبان می‌شد مخاطبان عام کتابخوانی ذهنشان می رفت پیش عزیز نسین، آنها هم که کمی جدی‌تر به ادبیات نگاه می کردند، دست روی آثار یاشار کمال  نویسنده ترک زبانِ کرد تبار می‌گذاشتند