• قیمت پایین دخانیات در ایران / مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات

    قیمت پایین دخانیات در ایران / مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی به دلیل دخانیات

    قیمت پایین دخانیات در ایران و سود هنگفت صنایع دخانی در شرایط مالیاتی فعلی، جرائم فروش نخی سیگار و قوانینی که بازدارنده نیست و همچنین مرگ سالانه ۵۰ هزار ایرانی در پی مصرف دخانیات از جمله مباحثی است که رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات نسبت به آن هشدار و توضیح داد.

  • نقش عوامل محیطی در ترغیب افراد به استعمال دخانیات

    نقش عوامل محیطی در ترغیب افراد به استعمال دخانیات

    براساس تحقیقات انجام شده از سال ۹۵ آمار مصرف سیگار در بانوان نسبت به آقایان رشد بسیار چشمگیری داشته است که طبق بررسی‌های انجام شده کارشناسان این حوزه معتقداند موارد بسیاری در ایجاد چنین موضوعی دخیل است که به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

  • ده کشور اول جهان در مصرف سیگار و دخانیات/ ایران در جایگاه چندم است؟

    ده کشور اول جهان در مصرف سیگار و دخانیات/ ایران در جایگاه چندم است؟

    خبرآنلاین نوشت: بالاترین میزان مصرف سیگار در جنوب شرقی آسیا و منطقه بالکان اروپا مشاهده می‌شود و طبق آخرین آمار، از پنج کشور اول با بالاترین میزان مصرف سیگار در جهان، سه کشور در جزایر اقیانوس آرام، یک کشور در جنوب شرقی آسیا و یک کشور در آمریکای جنوبی قرار دارند.

  • تغییر تصاویر هشداری پاکت‌های سیگار؛ بزودی

    تغییر تصاویر هشداری پاکت‌های سیگار؛ بزودی

    رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: سری جدید تصاویر هشداردهنده بهداشتی مشتمل بر ۳۶ تصویر امتیازبندی‌شده که باید روی بسته‌بندی‌های محصولات دخانی درج شود، انتخاب شده و بزودی تصاویر هشداردهنده روی پاکت‌های سیگار و تنباکو تغییر خواهد کرد.