• استرس کاذب، بلای جان جوانان ایران پس‌ از کنکور

    استرس کاذب، بلای جان جوانان ایران پس‌ از کنکور

    گروه اجتماعی الف، 
  • تفاوت استرس با اضطراب را بشناسید

    تفاوت استرس با اضطراب را بشناسید

    گروه سلامت الف، 

    مسئول تولید محتوای علمی ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در اصفهان توضیحاتی در خصوص تفاوت استرس و اضطراب و راه‌های مقابله با آن ارائه کرد.

  • چگونه تنش روانی را در جامعه کاهش دهیم؟

    چگونه تنش روانی را در جامعه کاهش دهیم؟

    گروه سلامت الف، 

    مهر نوشت: اسدی گفت: وجود ترس و اضطراب در جامعه در دوره کرونا امری طبیعی است و مشاهده رفتارهای بهداشتی در دیگران باعث کاهش تنش روانی در سطح کلی جامعه می شود.

  • خطر تبدیل اضطراب کرونا به وسواس

    خطر تبدیل اضطراب کرونا به وسواس

    گروه سلامت الف، 

    ایرنا نوشت: یک روانشناس گفت: تداوم اضطراب ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در درازمدت منجر به بروز وسواس‌های فکری و عملی در افراد می‌شود.

  • واکنش شما در مقابل استرس چیست؟

    واکنش شما در مقابل استرس چیست؟

    گروه سلامت الف، 

    روانشناس بالینی گفت: با توجه به شیوع کرونا استرسی که در حال حاضر شاهد هستیم، استرس منفی یا دیسترس است که همه افراد واکنش‌های مختلفی در برابر آن از خود بروز می‌دهند.

  • کلید مبتلا نشدن به کرونا

    کلید مبتلا نشدن به کرونا

    گروه اجتماعی الف، 

    فراموش نکنید که قوی‌ نگه‌ داشتن سیستم ایمنی بدن، کلید مبتلا نشدن به کروناست؛ اگر سیستم دفاعی محکمی داشته باشیم این ویروس نمی‌تواند به ما آسیب برساند؛ دو چیز است که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند؛ اول تغذیه نامناسب و دوم استرس و اضطراب.

  • تأثیر گیاهان دارویی در کاهش اضطراب

    تأثیر گیاهان دارویی در کاهش اضطراب

    گروه سلامت الف، 

    ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﭘﺪﻳﺪﻩ ﺷﺎﻳﻊ ﻋﺼﺮ ﻣﺎ ﻭ ﺩﺭ ﻋﻴﻦ ﺣﺎﻝ ﺑﺎ ﭘﻴﺸـﻴﻨﻪ‌ﺍی ﺑﻪ ﻃﻮﻝ ﺗﻤﺎمی ﺗﺎﺭﻳﺦ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﺸﺮ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.

  • درمان استرس و اضطراب با روش های موثر دکتر آل یاسین
  • چرا برخی افراد «فوبیا» دارند؟

    چرا برخی افراد «فوبیا» دارند؟

    گروه سلامت الف، 

    ترس، استرس و اضطراب چشمگیری که به دلیل ترس از موضوع یا موقعیت خاصی در افراد بروز می‌یابد فوبیا یا هراس خاص نام دارد. به گفته یک روانشناس فوبیاها اغلب در اوایل کودکی و قبل از ۱۰ سالگی برای اولین بار در افراد ظاهر می‌شوند و در سنین بزرگسالی به هراس‌های دیگر تبدیل می‌شوند، البته براساس تحقیقات حدود ۷۵ درصد افرادی که دارای هراس خاص هستند از بیش از یک موقعیت یا شی می‌ترسند.

  • ۷ ماده مغذی برای مقابله با استرس

    ۷ ماده مغذی برای مقابله با استرس

    گروه سلامت الف، 

    بسیاری از متخصصان می‌گویند استرس، تمایل به خوردن میان‌وعده‌های شیرین و سرشار از کربوهیدرات را افزایش می‌دهد؛ چراکه مصرف این خوراکی‌ها لذت‌بخش‌تر از سبزیجات سالم است و برای فرد آسودگی‌خاطر به همراه می‌آورد. در این اینفوگرافی با هفت خوراکی که در کاهش استرس مؤثر هستند آشنا می‌شوید.