• هشدار سیلاب برای این ۳ استان

    هشدار سیلاب برای این ۳ استان

    کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش در بیشتر مناطق کشور نسبت به سیلاب در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی هشدار داد.

  • ورود سامانه بارشی به ایران طی جمعه و یکشنبه  

    ورود سامانه بارشی به ایران طی جمعه و یکشنبه  

    رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در روزهای جمعه و یکشنبه (۳ و ۵ فروردین ماه) در بیشتر استان‌ها بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

  • پیش‌بینی هوای تهران تا پایان هفته  

    پیش‌بینی هوای تهران تا پایان هفته  

    طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است همچنین ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. 

  • آسمان کشور برفی می‌شود/ تقویت سامانه بارشی از چهارشنبه  

    آسمان کشور برفی می‌شود/ تقویت سامانه بارشی از چهارشنبه  

    رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از امروز در اکثر استان‌های کشور شاهد بارش برف همراه با کاهش دما خواهیم بود.

  • هشدار؛‌ خطر سرمازدگی شدید در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید  

    هشدار؛‌ خطر سرمازدگی شدید در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید  

    ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ارتفاعات و کوهستان کشور اظهار کرد: به علت بارش برف و باران و وزش باد شدید احتمال تگرگ و مه‌آلودگی همچنین خطر سرمازدگی شدید وجود دارد بنابراین از صعود به ارتفاعات و سفرهای غیرضروری بپرهیزید.

  • نفوذ سامانه بارشی به تهران از فردا/ پیش‌بینی بارش برف در شمال استان  

    نفوذ سامانه بارشی به تهران از فردا/ پیش‌بینی بارش برف در شمال استان  

    اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از روز شنبه (۱۶دی) تا اوایل وقت یکشنبه (۱۷ دی) آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید و کاهش دما در سطح استان و در بعضی ساعات بارش باران و برف درنواحی شمالی مورد انتظار است.

  •   رگبار و رعد و برق در چهار استان/ ورود سامانه بارشی از شمال غرب  

      رگبار و رعد و برق در چهار استان/ ورود سامانه بارشی از شمال غرب  

    کارشناس هواشناسی از رگبار و رعد و برق و وزش باد در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان و شرق هرمزگان، همچنین ورود سامانه بارشی از شمال غرب طی امروز خبر داد.

  • وزش باد و رگبار باران در برخی استان‌ها/ کاهش نسبی دمای استان‌های ساحلی خزر  

    وزش باد و رگبار باران در برخی استان‌ها/ کاهش نسبی دمای استان‌های ساحلی خزر  

    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی رعدوبرق، گاهی رگبار و وزش باد در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های مازندران، غرب سمنان، تهران و البرز و همچنین ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان طی ۲ روز آینده خبر داد.