•  علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

    علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

    مجریان بسیاری از تلویزیون به سمت مدیوم‌های دیگری رفته‌اند اما ظاهراً علی ضیاء بیشتر از همه دوست دارد جلب توجه کند. روزی با گفت‌وگوی خارج از عرف با بانوان بازیگر و روزی هم با رپرها به سمت عادی‌سازی ابتذال می‌رود.

  • زباله ها را هم نزنید !

    زباله ها را هم نزنید !

    علی زاده حسین، گروه فرهنگی الف،
  • عادی سازی ابتذال برای کودکان با اسم رمز «ساسی»

    عادی سازی ابتذال برای کودکان با اسم رمز «ساسی»

    از ویژگی‌های آهنگ‌های «ساسی» در چند سال اخیر تابوشکنی و استفاده از تصاویر،عبارات و کلمات مبتذل در متن ترانه است. کلماتی که برای عادی سازی برخی محتواهای نامناسب برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و با ایده قبح‌شکنی در سطح جامعه در متن ترانه‌ها گنجانده می‌شود.

  • این ابتذال رو پاک کنی هم «دافی»!

    این ابتذال رو پاک کنی هم «دافی»!

    «دافی» تنها یک آهنگ مبتذل نیست. این آهنگ که چندوقتی است در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده، آهنگ تبلیغاتی «شرکت لوازم بهداشتی دافی» از آب درآمد؛ تبلیغاتی که زیر سایۀ قانون انجام می‌گیرد!

  • مقصر ابتذال و رها کردن شبکه نمایش خانگی کیست؟

    مقصر ابتذال و رها کردن شبکه نمایش خانگی کیست؟

    تجمل‌گرایی، ترویج روابط آزاد و خارج از ازدواج، شکستن چارچوب خانواده، خیانت و… از جمله ویژگی‌های سریال‌های نمایش خانگی در تقابل با فرهنگ اصیل دینی و ملی است. سریال‌هایی که بی‌شک تبعات فرهنگی و اجتماعی بسیاری برای جامعه به‌دنبال خواهد داشت.

  • افول مضامین سینمایی/ توسل به ابتذال برای جذب مخاطب

    افول مضامین سینمایی/ توسل به ابتذال برای جذب مخاطب

    برخی منتقدان می‌گویند عادت دادن مخاطبان سینما به فیلم‌های نازل و بی‌توجه بودن به ذائقه سازی، سینمای امروز ایران را به ورطه خالتورها انداخته است.