• ستاد مبارزه با قاچاق کالا رجیستری آیفون۱۴ را تکذیب کرد

    ستاد مبارزه با قاچاق کالا رجیستری آیفون۱۴ را تکذیب کرد

    سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون۱۴ که توسط رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود، گفت: طبق برنامه جمع‌آوری آیفون‌های قاچاق ۱۴ و ۱۵ در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

  • دردسر خبر رجیستری آیفون ۱۴ برای رئیس استاندارد | تلفن رئیس در نشست خبری زنگ خورد

    دردسر خبر رجیستری آیفون ۱۴ برای رئیس استاندارد | تلفن رئیس در نشست خبری زنگ خورد

    پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، همزمان با برگزاری نشست، تلفن آقای رئیس زنگ خورد و از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری را اعلام کردید.

  • رجیستر شدن آیفون ۱۴ به زودی/ مانع‌تراشی برای واردات خودرو دروغ محض است

    رجیستر شدن آیفون ۱۴ به زودی/ مانع‌تراشی برای واردات خودرو دروغ محض است

    رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به اینکه به زودی آیفون ۱۴ رجیستر خواهد شد، درباره خودروهای وارداتی توضیح داد: مانع‌تراشی استاندارد برای واردات خودرو دروغ محض است.

  • سرنوشت خریداران آیفون ۱۴ مشخص شد/ جمع‌آوری آیفون ۱۴ و ۱۵ از بازار

    سرنوشت خریداران آیفون ۱۴ مشخص شد/ جمع‌آوری آیفون ۱۴ و ۱۵ از بازار

    سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه با هماهنگی ضابطان نسبت به جمع‌آوری کالای آیفون ۱۴ و ۱۵ اقدام خواهد شد، گفت: اگر شخصی به فروشنده‌ای که گفته کالا در آینده رجیستر می‌شود اطمینان کرده و آیفون ۱۴ به بالا خریده و حالا متوجه شده که کالا قاچاق است، می‌تواند با فاکتور به تعزیرات مراجعه و از فروشنده شکایت کند.

  • آغاز رجیستری آیفون ۱۴؛ از شایعه تا واقعیت

    آغاز رجیستری آیفون ۱۴؛ از شایعه تا واقعیت

    طی روزهای گذشته مطالبی درباره امکانپذیر شدن رجیستری آیفون ۱۴ در سامانه همتا منتشر شد و این در حالی است که بارها اعلام شده در حال حاضر تصمیمی مبنی بر رجیستری آیفون ۱۴ گرفته نشده و طبق اعلام رسمی مسئولان، این موضوع شایعه است.

  • تفاوت آیفون ۱۴ با آیفون ۱۵ چیست؟

    تفاوت آیفون ۱۴ با آیفون ۱۵ چیست؟

    اگر چه هنوز اطلاعات رسمی و کاملی در مورد آیفون ۱۵ منتشر نشده و چند ماهی تا رونمایی از این گوشی باقی است، نمی‌توان این گوشی را به‌صورت رسمی و تخصصی مورد ارزیابی قرار داد؛ ولی گمانه‌زنی‌ها در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۵ به اندازه‌ای که بتوان اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل گوشی را با آیفون ۱۴ با هم مقایسه کرد وجود دارد.

  • کلاهبرداری با وعده برگرداندن آنتن آیفون ۱۴

    کلاهبرداری با وعده برگرداندن آنتن آیفون ۱۴

    به دنبال ممنوعیت واردات آیفون ۱۴، همچنان علاقه مندی به این برند وجود دارد و همین موضوع سبب شده اخیرا تبلیغات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و برخی واحدهای صنفی مبنی بر بازگرداندن آنتن آیفون ۱۴ قاچاق با شگردهایی از قبیل تغییر سیم‌کارت انجام شود که در این باره توصیه می شود مردم فریب آنتن موقت را نخورند و از اعتماد به این افراد خودداری کنند.

  • توصیه ستاد مبارزه با قاچاق: آیفون ۱۴ نخرید

    توصیه ستاد مبارزه با قاچاق: آیفون ۱۴ نخرید

    سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گوشی شماره ۱۴ آمریکایی ( آیفون۱۴) در ایران سرویس دریافت نمی‌کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.

  • بخشی از آیفون‌های ۱۴ قاچاق هنوز فعال‌اند

    بخشی از آیفون‌های ۱۴ قاچاق هنوز فعال‌اند

    عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه هنوز خبر جدیدی در رابطه با رجیستری آیفون ۱۴ نیست، گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که بخشی از موبایل‌های آیفون ۱۴ که تاکنون وارد شده هنوز فعال بوده و قطع نشده است.