بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق می‌شود

  4050403106 ۰ نظر، ۲ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که صلح در منطقه تا زمان ادامه نظامی‌گری آمریکا محقق نمی‌شود.

بقائی: صلح در منطقه با خروج آمریکا محقق می‌شود

به گزارش تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات تکراری و مداخله‌جویانه وزیر امور خارجه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت لبنان و فلسطین اشغالی، در شبکه ایکس نوشت:هیچ‌کس فریب چنین سخنانی نخواهد خورد.
 
او اضافه کرد: «صلح واقعی در منطقه ما تا زمانی که نظامی‌گری و مداخله‌جویی آمریکا ادامه دارد و نیابتی اشغالگر آن با مصونیت کامل به تحمیل جنگ‌های بی‌پایان بر منطقه ادامه می‌دهد و مرتکب نسل‌کشی و دیگر جنایات شنیع می‌شود، دست‌یافتنی نخواهد بود.»

دیدگاه کاربران


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین