توضیح شبکه خبر درباره اظهارات یک نماینده مجلس روی آنتن/ استعفای مدیرکل و برخورد با خاطیان

  4050330079 ۲۲ نظر، ۱۸ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

صداوسیما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات ناقص یک نماینده مجلس در برنامه زنده شبکه خبر درباره اسناد طبقه‌بندی‌شده، تخلف قانونی و قابل پیگیری قضایی است. مدیریت شبکه نیز با پذیرش استعفای مدیرکل مربوطه، برخوردهای انضباطی لازم را اعمال می‌کند.

توضیح شبکه خبر درباره اظهارات یک نماینده مجلس روی آنتن/ استعفای مدیرکل و برخورد با خاطیان

به گزارش ایسنا، اطلاعیه روابط عمومی صداوسیما درباره تخلف مهمان برنامه زنده شبکه خبر به شرح زیر است: 

«به استحضار مخاطبان محترم شبکه خبر می‌رساند اظهارات یک نماینده مجلس دعوت‌شده به برنامه امروز زنده این شبکه و اشاره ناقص و مخدوش وی به برخی اسناد دارای طبقه‌بندی و مکاتبات مسئولان عالی کشور، مصداق تخلف قانونی و مستوجب پیگرد قضایی است و سازمان صداوسیما پیگیری‌های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار می‌دهد.

شبکه خبر ضمن ابراز تاسف بابت بی‌توجهی مهمان مذکور به قواعد اخلاقی و الزامات آنتن زنده، به اطلاع می‌رساند مدیریت این شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیرکل مربوطه، برخوردهای انضباطی لازم را به دلیل بی‌توجهی به الزامات برنامه‌های زنده و سهل‌انگاری در مدیریت حرفه‌ای به عمل خواهد آورد.

اداره کل روابط عمومی صداوسیما»

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۲۰۱۴۵۲۱:۳۷:۴۲ ۱۴۰۵/۳/۳۰
برخی افراد سود خود را در جنگ و تحریم می بینند.
ناشناس۴۲۲۰۱۴۸۲۱:۳۹:۵۴ ۱۴۰۵/۳/۳۰
سازمان‌صداوسیمای‌جمهوری‌اسلامی‌ایران‌ بایدازبایکوت‌خبری‌ونقض‌قانون‌اطلاعات‌ آزادپرهیزکنه نبویان‌نماینده‌ی‌همه‌ی‌مردم‌ایرانه‌وتمام حرفهایی‌که‌گفته‌مستندوقانونیه
ناشناس۴۲۲۰۱۴۹۲۱:۴۲:۴۰ ۱۴۰۵/۳/۳۰
بجای کتمان و تهدید نماینده ملت و اخراج عوامل بهتره مدعیان را برای مناظره و پاسخگویی به مطالبات مردم و رهبری دعوت کنید
ناشناس۴۲۲۰۱۸۱۲۳:۰۳:۴۶ ۱۴۰۵/۳/۳۰
چه ربطی به مدیر داره ؟؟؟ مگه مدیر شبکه می تونه پیش بینی کنه طرف چی می گه ؟ نماینده رو برید بگیرید که این اطلاعات رو از کجا اورده و با چه مجوزی نگه داشته
ناشناس۴۲۲۰۲۰۲۲۳:۲۲:۰۹ ۱۴۰۵/۳/۳۰
درود بر نماینده عدالت خواه که راه رهبری را ادامه داد و دست خیلی ها را رو کرد عاقبت به خیر شدی
ناشناس۴۲۲۰۲۰۷۲۳:۲۶:۴۲ ۱۴۰۵/۳/۳۰
نه رسانه ملی و نه هیچ قدرت دیگری به استثناء ولی فقیه نمیتونه برای تبیین اوامر رهبری توسط نماینده ملت تعیین تکلیف کنه
ناشناس۴۲۲۰۲۲۰۲۳:۴۸:۳۴ ۱۴۰۵/۳/۳۰
چنین افرادی که حتی فهم محرمانگی مکاتبات را ندارند مدعی هستند خیر و صلاح مردم ایران را فقط آنها می فهمند و بقیه خائن هستند
ناشناس۴۲۲۰۲۳۷۰۰:۲۷:۱۸ ۱۴۰۵/۳/۳۱
اینهم نمایشی است و هیچ کاری با فرد خاطی نخواهید کرد.
ناشناس۴۲۲۰۲۴۶۰۰:۵۵:۱۶ ۱۴۰۵/۳/۳۱
حالا خوب است خود رهبری همه چیز را گفت ولی نمی توانید به ایشان چیزی بگویید!!!
ناشناس۴۲۲۰۲۴۷۰۱:۰۱:۵۷ ۱۴۰۵/۳/۳۱
مهمان و مهمانان همیشگی صدا و سیما را مردم بخوبی میشناسند
ناشناس۴۲۲۰۲۶۱۰۲:۴۶:۱۲ ۱۴۰۵/۳/۳۱
وقتی آب جوی برود دیگر بر نمی‌گردد و بهتر است به جای این محدودیت درست کردن ها برگردید به نظر امام جامعه تا مقداری جبران کرده باشید
امیر۴۲۲۰۲۷۹۰۵:۲۸:۱۸ ۱۴۰۵/۳/۳۱
اتفاقا آقای نبویان اظهارات بسیار کاملی دارند و انسان بسیار ولایتمدار و همه چیز تمامی هستند اظهارات شما ناقصه برید فکری به حال خودتون بکنید . هیچ کس هم نمیتونه با ایشون هیچ کاری بکنه . ما همه مردم پشت ایشون و کسی هستیم که از رهبر دفاع میکنه
ناشناس۴۲۲۰۲۹۲۰۷:۴۶:۱۵ ۱۴۰۵/۳/۳۱
دادستان نمی خواهد در مودد افشای اسناد سری و محرمانه نظام ورود کنه یابعضی مستثنی هستند.
ناشناس۴۲۲۰۳۱۰۰۸:۳۲:۵۶ ۱۴۰۵/۳/۳۱
خودمون همش رو میدونستیم و می دونیم
محمد۴۲۲۰۳۱۴۰۸:۳۵:۲۱ ۱۴۰۵/۳/۳۱
عجب منطقی دارید،حرف راست وصادق،حکمش ،برکناری وپیگیری قضایی؟؟؟
حمید۴۲۲۰۳۲۶۰۸:۵۱:۵۹ ۱۴۰۵/۳/۳۱
این برنامه که از صدا وسیما پخش شده ،پس چرا خبر رو مبهم میدید لااقل از اسم اون برنامه و نماینده نام میبردید
ناشناس۴۲۲۰۳۲۷۰۸:۵۵:۴۹ ۱۴۰۵/۳/۳۱
چی شد صدا سیما هم در حال وفاق هست......
امیر حسین سلطان/تهران۴۲۲۰۳۳۱۰۹:۳۷:۱۷ ۱۴۰۵/۳/۳۱
این نماینده اسم ندارد؟! این چه طرز اطلاعیه دادن روابط عمومی صدا و سیماست؟! خوشبختانه بدون نیاز به جستجو اینگونه اخبار در سایت های دیگر نیز حتی به طور اتفاقی قابل دسترسی است(کما اینکه من نیز لحظاتی پیش اتفاقی خبر آن در سایت بی بی سی در گوگل را خواندم) گفتنی است صدا و سیما به جای به کار بردن لفظ مهمان بهتر و صحیح تر است از لفظ دیگری(همان کارشناس یا عنوان پست همان مهمان) استفاده کند چرا که ثابت شده است چنین افرادی بیشتر میزبان هستند! تا مهمان و اینها تقریبا یک پای ثابت همیشگی برنامه های سیاسی صدا و سیما بوده، هستند و خواهند بود! من در مقام قضاوت آنچه گفته شده است نیستم چون تخصصش را ندارم و اطلاعات آن را هم ندارم اما به عنوان یک بیننده تلویزیون با وجود همه انتقادهایی که به رسانه ملی داشته و دارم دوست ندارم چنین باصطلاح اطلاعیه هایی و آنهم تقریبا سربسته از سوی روابط عمومی رسانه ملی منتشر گردد و خبر از برخورد انضباطی و قضایی با کارکنان صدا و سیما بدهد چرا که وقتی از رویکرد و رفتار غالبا گروهی و جناحی صدا و سیما بارها و بارها و از طرق مختلف به این سازمان اعتراض شده است و می شود آقایان محترم به اعتراضات اعتنایی نمی کنند و وقعی نمی نهند اما وقتی در چنین مواردی مانندهمین مورد پخش اظهارات این نماینده!(آقای نبویان نماینده مجلس) غافلگیر می شوند! بلافاصله شروع به دادن اطلاعیه و خط و نشان کشیدن برای همکاران خودشان(با عناوین مدیر کل برنامه و غیره) می کنند. اعتدال باید جای رویکردهای افراطی و تفریطی را بگیرد و همیشه هم به نظرات مخاطبان رسانه ملی(صدا و سیما) احترام گذاشته شود و نه اینکه پیام های مردمی دریافت گردند اما در مقام عمل از یک مرحله ای به بالاتر انگار همه پیام های دریافتی توسط روابط عمومی صدا و سیما باد هوا و یا دود شوند و لذا امکان و احتمال بروز و اتفاق پخش چنین اظهاراتی غافلگیر کننده بیشتر و بیشتر خواهد شد. والله اعلم با سپاس/ شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
ناشناس۴۲۲۰۳۵۱۱۰:۰۴:۰۵ ۱۴۰۵/۳/۳۱
صداوسیما درس عبرت نمی گیرد ،چرا این تیپ افراد پای ثابت کارشناسان صداوسیما هستند ؟؟؟
ناشناس۴۲۲۰۳۶۵۱۰:۴۱:۲۸ ۱۴۰۵/۳/۳۱
گناه رو کسی کرده که در برنامه زنده اطلاعات سری را لو داده ،ّنوقت مدیر کل تلویزیون باید عوض بشه؟!!!!
ناشناس۴۲۲۰۳۸۴۱۱:۴۷:۲۳ ۱۴۰۵/۳/۳۱
ایشان هیچ چیز محرمانه ای را نگفت که طبقه بندی باشد و هم وقتی رهبری روال را گفته و ایشان همان را گفت و هیچ چیزی هم لو نداده که متن ها چی هست
ناشناس۴۲۲۰۳۸۵۱۱:۴۷:۴۱ ۱۴۰۵/۳/۳۱
وفاق چه ها که نمی کند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

yektanetتریبون

آخرین عناوین