بچه های میناب دیگه زنده نمیشن ممکنه ده ها هزار نفر حتی صدها و شاید میلیون ها شهید و کشته بدیم در ادامه جنگ پس قابل بخشش نیستید چون خوب میدونستید اینا همه برنامه های آمریکا اسرائیل برای تجزیه ایران بزرگه
ناشناس۴۲۰۹۷۵۸۱۵:۴۴:۴۵ ۱۴۰۵/۲/۲۷
اشتباه رو یه بچه 10 ساله میکنه وقتی چیزی رو میشکنه
اسم کار شما چیز دیگست
کار کردن و از آن بد تر کار آفرین بودن در ایران خیلی سخته. بخاطر افرادی که پیش این آدم نان زن و بچه در میاوردند و معلوم نیست بدون اون چه به روزگارشان خواهد گذشت، ببخشیدش!!
ناشناس۴۲۰۹۹۳۷۰۴:۰۳:۴۵ ۱۴۰۵/۲/۲۸
کشور را به آشوب و جنگ کشید و جان و مال مردم را از بین برد
ناشناس۴۲۰۹۹۴۵۰۶:۰۹:۱۷ ۱۴۰۵/۲/۲۸
جوان که نبودی بگیم خامی کردی،فک کرده بودی کار تمامه
ناشناس۴۲۱۰۴۰۱۱۶:۴۹:۳۳ ۱۴۰۵/۲/۲۹
بعضیها معتقدن نباید کاری به کار یه صاحب برند یا کار آفرین داشت
من میگم دمش گرم که یه برند رو بالا آورده و کارآفرینی کرده اما باید پاسخگوی رفتارش باشه . چیزی که نوشته یا قبول داره یا نداره
حداقل کاری که میتونه بکنه اینه که بگه ببخشید و جبران کنه