گزارش آسوشیتدپرس درباره عصبانیت ترامپ از مطالبه غرامت توسط ایران

  4050221083 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

۲ دیپلمات منطقه‌ای به «آسوشیتدپرس» اعلام کردند که مطالبه ایران برای دریافت غرامت جنگی از آمریکا موجب عصبانیت و نارضایتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شده است.

گزارش آسوشیتدپرس درباره عصبانیت ترامپ از مطالبه غرامت توسط ایران

به گزارش ایسنا، این منابع منطقه‌ای اشاره کردند که به‌طور سنتی، غرامت‌ توسط طرف شکست‌خورده پرداخت می‌شود و ترامپ نسبت به استفاده از واژه «غرامت» در پیشنهادهای ایران حساس است؛ چراکه موافقت با آن می‌تواند به‌عنوان پذیرش شکست تعبیر شود.

یکی از دیپلمات‌ها افزود که پاکستان در حال تلاش برای میانجی‌گری جهت تدوین یک تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا با هدف پایان دادن به جنگ و حفظ گفت‌وگوهای گسترده‌تر درباره مسائل حل‌نشده است.

وی گفت اسلام‌آباد از حمایت دیگر کشورهای منطقه برخوردار است و «شهباز شریف» نخست‌وزیر، «اسحاق دار» وزیر خارجه و فیلدمارشال «عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان با طرفین و همچنین دولت‌های منطقه در تماس بوده‌اند تا به حفظ آتش‌بس، پایان جنگ و توافق برای برگزاری مذاکرات حضوری در هفته آتی کمک کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۰۷۴۳۷۲۱:۵۶:۲۸ ۱۴۰۵/۲/۲۱
مطابق قواعد بین المللی و حقوقی غرامت توسط کشور متجاوز پرداخت میشود نه بازنده جنگ
ناشناس۴۲۰۷۴۵۶۲۲:۴۹:۰۴ ۱۴۰۵/۲/۲۱
مطالبات رو از درآمد تنگه هرمز هم میشه گرفت
ناشناس۴۲۰۷۵۴۳۰۴:۵۱:۵۵ ۱۴۰۵/۲/۲۲
این آدم خودشیفته دو ساعت یکبار حرف و عقیده اش تغییر میکند.البته که باید خسارت بپردازند ایران را شخم زدند نمیخواهند خسارت پرداخت کنند.من جای ایران بودم در تمام قسمت های مذاکره پرداخت غرامت را در اولین بند خط مذاکرات مینوشتم. وقتی پیشنهاد ۱۴ بندی خود را میدهید به آمریکا در همان بند اول بنویسید که آمریکا باید غرامت بدهد!!!مثل گاو تو باتلاق مسدود شدن تنگه هرمز و جنگ با ایران گیر کرده.تازه او رهبر عالی مملکتمان را هم شهید کرد که هرگز مردم ایران از خونخواهی رهبر شهید خود نخواهند گذشت.یا شهادت فرماندهانمان....
سعید۴۲۰۷۵۵۳۰۷:۱۸:۲۵ ۱۴۰۵/۲/۲۲
عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
yektanetتریبون

آخرین عناوین