پاکستان به اسرائیل: ما قطر نیستیم؛ شدیدا کتک می‌خورید  

  4050107012 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

حساب «مجمع استراتژیک پاکستان» وابسته به دولت این کشور در شبکه ایکس نوشت: اسرائیل باید به خاطر داشته باشد،پاکستان قطر نیست، اگر آسیبی به دیپلمات‌های ما برسد، آنها را به شدت کتک خواهیم زد.

به گزارش مهر، حساب «مجمع استراتژیک پاکستان» وابسته به دولت این کشور در شبکه ایکس نوشت: اسرائیل باید به خاطر داشته باشد، پاکستان قطر نیست، اگر آسیبی به دیپلمات‌های ما درهر کجای دنیا برسد، آنها را به شدت کتک خواهیم زد.

طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر تلاش اسرائیل برای ترور سفیر پاکستان در تهران منتشر شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۸۳۰۶۰۱۳:۳۲:۲۳ ۱۴۰۵/۱/۷
مجمع استراتژیک پاکستان خیلی نهاد تاثیر گذاری در سیاست هست
yektanetتریبون

آخرین عناوین