یگان ویژه در خیابان‌ها چه می‌کند؟

  4041214129 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به اماکن مسکونی و امنیتی ادامه دارد؛ پلیس می‌گوید که مأموران در ورودی و خروجی شهرها و محلات به منظور مقابله با هرگونه تهدید امنیتی حضور دارند.

یگان ویژه در خیابان‌ها چه می‌کند؟

به گزارش فارس: یگان‌های ویژه فراجا در راستای تداوم هوشیاری و استقرار در قالب ایستگاه‌های ایست و بازرسی شبانه‌روزی به منظور ثبات امنیت و آرامش هموطنان در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی در معابر و گذرگاه‌ها حضور فعال دارند.

پلیس پیشگیری فراجا هم امروز از تقویت گشت های انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خبر داده و می‌گوید که در این روند شاهد همکاری همدلانه بسیج، نیروهای موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی هستیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۶۹۱۷۴۲۱:۰۶:۵۸ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
لطفا حضور داشته باشید
ناشناس۴۱۶۹۳۹۴۰۵:۳۹:۵۷ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
یه‌مشت‌ شروراز حضورنیروهای‌امنیتی‌وانتظامی‌در معابرومحله‌هاوشهرهاناراحتند
ناشناس۴۱۶۹۱۸۳۲۱:۲۳:۴۰ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
حضور پررنگ این عزیزان در این شرایط بسیار دلگرم کننده است.
ناشناس۴۱۶۹۲۲۳۲۲:۵۱:۵۷ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
پلیس، بسیج و نیروهای مردمی مساجد... اینهارو کنیم سه رکن امنیت در کشور...به هیچ وطن فروشی امان ندیم
ناشناس۴۱۶۹۴۷۸۱۰:۳۱:۴۱ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
منفی زن ها را شناسایی کنید مزدور هستند
ناشناس۴۱۶۹۳۶۱۰۳:۰۱:۴۲ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
رکن مهم جامعه که ضامن بقا حاکمیته ، رضایت مردمه
ناشناس۴۱۶۹۳۷۱۰۴:۱۶:۲۰ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
این های غربگدا کجان پس فقط جرات منفی مثبت زدن داشتید؟
ناشناس۴۱۶۹۳۹۲۰۵:۳۱:۴۸ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
خداوند شما را حفظ کند
ناشناس۴۱۶۹۴۵۴۰۹:۴۲:۱۰ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
خدا نگذره از باعثان و بانیان این جنگ
ناشناس۴۱۶۹۵۰۲۱۱:۱۵:۲۴ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
به این منفیها توجه نکنید،اینها همه منافق هستند و از آلبانی و پستوهای سلطنت طلب منفی میزنن،کسی که در این روزها سازی غیر از اتحاد کوک کنه در خدمت دشمن هستش و یک وطن فروش
yektanetتریبون

آخرین عناوین