استرالیا به خاورمیانه نیروی نظامی اعزام می‌کند

  4041214034 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

 نخست‌وزیر استرالیا، امروز -پنج‌شنبه- از اعزام واحدهای نظامی به خاورمیانه به عنوان یک اقدام احتیاطی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، ‌«آنتونی آلبانیزی»، نخست‌وزیر استرالیا، امروز -پنج‌شنبه- از اعزام واحدهای نظامی به خاورمیانه به عنوان یک اقدام احتیاطی خبر داد.

آلبانیزی در سخنرانی خود در پارلمان استرالیا گفت: «از استرالیایی‌هایی که برای کمک به شهروندان خود وارد شرایط خطرناکی می‌شوند، تشکر می‌کنم.»

این بیانیه چند روز پس از آن منتشر شد که ‌وزیر امور خارجه استرالیا، اعلام کرد که کشورش در هیچ عملیات نظامی علیه‌ ایران شرکت نخواهد کرد و در صورت تشدید درگیری‌ها، اعزام نیرو به خاورمیانه را منتفی دانست.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۶۸۸۹۱۱۱:۳۵:۳۵ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
بوی کباب به مشمامش رسیده ولی نمی داند که دارند خر داغ می کنند.
ناشناس۴۱۶۸۹۳۴۱۳:۰۵:۱۲ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
نوکر و واداده، استرالیا. اسراییل همه را پای کار می اورد.
ناشناس۴۱۶۸۹۴۷۱۳:۲۹:۲۵ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
میخای کشته شوند؟
ناشناس۴۱۶۹۰۴۶۱۵:۵۰:۱۳ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
اینم نوکر آمریکاست .
الله یاری۴۱۶۹۲۷۵۲۳:۴۱:۳۴ ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
اینا هم یک گوشمالی بشن دیگه از این کارها نکنند
yektanetتریبون

آخرین عناوین