انهدام جنگنده در لواسان | لحظه سقوط را ببینید

  4041213069 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

لحظه سقوط جنگنده آمریکایی اسرائیلی توسط پدافند جمهوری اسلامی ایران را ببینید./همشهری

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۶۸۲۴۲۱۵:۴۰:۵۴ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
اگر جنگنده است سرنوشت خلبان چی شده؟ چه جنگنده ای بوده
ناشناس۴۱۶۸۲۵۵۱۶:۰۸:۵۵ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
خلبانش سریع دستگیر کنید
ناشناس۴۱۶۸۳۱۳۱۷:۲۴:۰۶ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
یه سایت دیگه این ویدئو رو به عنوان مرز های غربی منتشر کرده ؟!
ناشناس۴۱۶۸۳۱۷۱۷:۲۷:۲۶ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
تیکه تیکه اش کنید جلوی دوربینها
ناشناس۴۱۶۸۳۲۲۱۷:۳۲:۴۸ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
لابد خلبانش هم زن هست.
ناشناس۴۱۶۸۳۳۴۱۷:۳۹:۵۱ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
به نظر می رسد این هواپیما ها از باکو‌‌ پرواز می کنند.
ناشناس۴۱۶۸۶۲۶۲۳:۰۷:۴۱ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
از هر کجا آمده باید باند آن فرودگاه را بزنند و چرا مماشات می شود تعجب آور هست کاری که برای ایران خیلی راحت هست
ناشناس۴۱۶۸۳۴۵۱۷:۵۴:۲۹ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
خلبان نداره؟
ناشناس۴۱۶۸۶۳۷۲۳:۲۳:۲۴ ۱۴۰۴/۱۲/۱۳
بصورت مشخص موشک هوا به هوا بوده ، از زمین شلیک نشده ، رد موشک مشخص است
ناشناس۴۱۶۹۹۴۵۲۱:۵۴:۱۷ ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
من خلبانش با چتر دیدم
yektanetتریبون

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین