آتش زدن مسجد ابوذر تهران توسط اغتشاشگران

  4041021035 ۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

اغتشاشگران در محله فلاح منطقه ۱۷ تهران در پی اقدام خرابکارانه مسجد ابوذر را جمعه شب به آتش کشیدند.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۱۱۶۹۶۵۱۱:۰۷:۳۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
دیشب با اندوه بسیار به یک روحانی مسجدی گفتم،چه شد که به اینجا رسیدیم ؟
مهران۴۱۱۷۳۳۶۱۳:۲۷:۰۶ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
هیچ اتفاق عجیبی نیفتاده در طول تاریخ همین بوده امام معصوم رو مردم هموطنش شهید کردن همیشه این جور افراد که مزدور دشمنان بودن وجود دارند
ناشناس۴۱۱۷۴۵۴۱۴:۰۷:۴۷ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
چیزی عجیبی نیست برنامه کلان استکبار برای تجزیه هست کاری که در لیبی عراق و سوریه کردن ولی اینجا زیاد دوامی ندارند و جمع می‌شوند چون حکومت قوی است
ناشناس۴۱۱۸۱۸۴۱۹:۱۱:۰۶ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
در جواب شما و نظر بالا....متاسفانه با همین افکار و بدون نگاه به ریشه آسیب ها هر روز داریم برگشت بیشتری رو تجربه می کنیم....دوستان به جای این حرف ها به سمت پاکی و قرآن رو بیاریم و با استعانت از اون کشور بدون رانت و فسادی بسازیم و طوری پیشرفت کنیم که نیاز به دیگران حداقل کمتر بشه.....
ناشناس۴۱۱۷۷۹۵۱۶:۰۸:۱۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
یک کمی به خودتون بیایید و بترسید این خشم فرو خفته مردم است و الان که دوباره دارید آنها را به اسراییل نسبت می دهید تکرار اشتباه های گذشته است صدای مردم را بشنوید دارد دیر می شود
ناشناس۴۱۱۸۱۳۵۱۸:۴۷:۱۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
روحانیت خدا رو فراموش کرده! ،در قرآن و آموزه های دینی به صراحت ظالم و مظلوم مشخص شده ! و تکلیف هردو مشخص گردیده ، سکوت در مقابل ظلم خود ظلم است!
ناشناس۴۱۱۷۰۴۶۱۱:۳۸:۵۵ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
داعشی ها کارشان همین هست
ناشناس۴۱۱۷۱۵۵۱۲:۲۵:۳۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
بدون برچسپ زدن با بررسی اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی.... علت را علمی بررسی کنید. چرا؟ این اتفاقات می افتد؟ کی کوتاهی کرده؟ عامل قبل از اتفاقات چه بوده؟ چقدر زمان لازم است تا یک جامعه دست به چنین اقداماتی بزنند، و چرا؟
ناشناس۴۱۱۷۲۲۵۱۲:۴۸:۴۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
مساجد محل ما که خیلی وقته خلوته حتی هنگام اذان هم دربشو به روی نمازگزاران باز نمیکنند
نادر۴۱۱۸۴۶۶۲۱:۵۹:۴۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
کسی هم تلویزیون را تماشا نمیکند فقط نمیدانم اسرائیل چه مرضی داشت به آنجا حمله کرد.؟
ناشناس۴۱۱۷۲۴۲۱۲:۵۳:۲۸ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
اتفتقات ناگواریست.. ولی چرا بانک و مسجد هدف قرار میگیره. مسجدی که به جای محل عبادت..پایگاه بسیج میشه. بودجه دولتی میگیره. بانکی که مردم رو روز به روز فقیر تر کرده. آمبولانسی و اتوبوسی که نیروهای اطلاعاتی و ضد شورش رو جابحا میکنه...اشوبگر مقصره ولی تقصیر شما خیلی بیشتره
ناشناس۴۱۱۷۴۲۵۱۳:۵۴:۰۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
بیشترین تاثیری که باعث این اتفاقات شده، ناشی از غذای روحی تفکر و اندیشه است. از طریق فضای رسانه ای که کلاً به دشمن واگذار کردیم با نداشتن حکمرانی در فضای مجازی، دشمن یکه تازی می کند، با بزرگنمایی بسیار زیاد ضعف های کشور و کوچک نمایی افتخارات کشورمان و ارائه ورودی های کذب به ذهن جوانان و مردم ما باعث شده تا اکثر گروههای سنی از قشرهای مختلف، ناخودآگاه خود را محدود شده در خواسته ها(هر چند غیر اصولی باشد) یا متضرر و بدون آینده روشن می دانند و به تحلیل یا کنشگری (مبتنی بر دانش غلط تزریقی به ذهنشان) در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می پردازند
ناشناس۴۱۱۷۸۴۱۱۶:۲۸:۱۶ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
شما شرم ندارید، رتبه فساد جهانی سیستماتیک ایران 151 است، این کار دشمن نیست، کار هکتور پرواران و ب ز پروران برادران دالتون و غیره صد در صد تولید داخل است! ملت ایران با بالاترین ضریب فلاکت منطقه مواجه هستند، بزرگ نمایی نشده بگوییم بالاترترین، گفتیم بالاترین! ملت ایران با بزرگترین ناترازی انرژی منطقه طرف هستند، نگفتیم بزرگ ترترین، گفتیم بزرگترین! خلاصه کارنامه شما بزرگ نمایی نشده
ناشناس۴۱۱۸۱۸۸۱۹:۱۳:۴۹ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
با این حرف های قشنگ چیزی تغییر نمی کنه ....
ناشناس۴۱۱۸۵۸۸۲۳:۴۳:۰۹ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
تورو خدا تو یکی دیگه تبیین نکن. مگه ما داریم کجا زندگی میکنیم که انتظار داری خودمون دردا رو نبینیم و نفهمیم؟ مگه ۴۷ سال تمام ارکان مملکت دستتون نبوده که حالا همه چیزو به اونوریا ربط میدید؟
ناشناس۴۱۱۸۶۵۳۰۱:۱۵:۱۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۲
پس این همه نهادها و موسسات به ظاهر فرهنگی که بودجه های کلان میگیرن و هر سال چند تا صفر به بودجه اینها اضافه میشه چکاره اند؟
ناشناس۴۱۱۷۷۲۹۱۵:۴۲:۴۷ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
عزیز فکر نمی کنی تحت تاثیر فضای خاصی قضاوت می کنی؟ واقعا نیروی اطلاعاتی رو با اتوبوس و آمبولانس جابجا می کنن؟؟ درباره مسجدا هم برو تحقیق کن که چهل و چند سال بعد جمهوری اسلامی مشکل بیمه تامین اجتماعی کدوم قشرها رو نتونستن حل کنن باپروپاگاندا قضاوت نکن چه این طرف چه اون طرف
ناشناس۴۱۱۷۹۴۷۱۷:۰۶:۱۲ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
یکی عده ای مواجب بگیر هستند و دستور صادر شود و یکی عده ای هم جو گیر رسانه‌های آن ور ابی هست
ناشناس۴۱۱۸۴۰۶۲۱:۰۱:۳۷ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
تو مخزن و ماشینای آتش نشانی هم اطلاعاتی قایم شده بود؟!! چی میزنی؟
ناشناس۴۱۱۸۵۵۲۲۳:۰۳:۵۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
این خرابکاری ها فقط کار داعشی های دست پروده آمریکاست.
ناشناس۴۱۱۷۳۳۲۱۳:۲۶:۲۷ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
با آشوبگران بشدت برخورد شود.
ناشناس۴۱۱۸۳۴۹۲۰:۳۵:۰۸ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
از نظر غربگرایان مدافع اسرائیل چون امنیتی ها در آن بودن و تیر اندازی می کردن آتش زدن تا دیگر تیراندازی نکنند فقط نمی‌دانیم چرا تیر به این ها نمی‌خورد و می توانند آتش بزنند!! یا امنیتی ها برای چی قایم شوند وقتی می‌توانند رگباری بزنند!
ناشناس۴۱۱۷۴۰۷۱۳:۴۵:۵۶ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
این اعمال کارمردم نیست
ناشناس۴۱۱۸۰۶۱۱۸:۰۵:۰۶ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
مردم عادی در بین تجزیه طلب نمی‌روند
ناشناس۴۱۱۷۴۵۱۱۴:۰۶:۲۵ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
از نظر انترنشنال بین کار خودشان هست
ناشناس۴۱۱۷۷۸۸۱۶:۰۶:۲۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
خول از نظر صدا و سیما هم کشتن معترضان کار خودشان است
ناشناس۴۱۱۸۰۵۷۱۸:۰۳:۵۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
الان می‌آیند می‌گویند احمدی نژاد گفته و باعث خنده ما می‌شوند
ناشناس۴۱۱۷۶۵۸۱۵:۱۷:۴۷ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
تروریست ها باز بازم اعتراضات مردم‌ رو دزدیدند
ناشناس۴۱۱۸۴۱۸۲۱:۱۹:۲۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
از اول هم اعتراضی نبود
آرش۴۱۱۷۶۶۶۱۵:۲۲:۲۷ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
لطفا کمی به دنبال راهی باشیم که کار با اینجا ها کشییده نشه .
ناشناس۴۱۱۷۷۱۰۱۵:۳۷:۲۹ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
وقتی از روحانی ما میپرسند خانه اشرافی الاهیه را از کجا آورده بر سر منبر می‌گوید دوستان هدیه دادند و هیچکس با او برخورد نمی‌کند. عاقبت چه خواهد شد؟ ایا علی اینگونه میزیست؟
محمد۴۱۱۷۷۹۱۱۶:۰۷:۰۰ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
اینها دشمن خدا و پیامبر هستن خدا خودش به جزای عملشان برساند و آنها را نیست و نابودشان کنه انشاالله.
ناشناس۴۱۱۷۹۱۲۱۶:۵۵:۱۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
سال ۵۷ هم سینما و ادارات و بانک ها اتوبوس آمبولانس و .... آتیش زدید و نابود کردید این اعتراض نیست این مخالفت با کل نظام و سیاست های اشتباهش تو همه موارد اقتصادی اجتماعی فرهنگی و سیاست خارجی به جای تهدید و ترساندن مردم یکم به رفتار و کارهاتون فکر کنید هر چند موفق بشید آین مخالفت ها رو ساکت کنید وای اگر تو رفتار تغییری حاصل نشه دفعات بعدی خیلی بدتر میشه
احمد۴۱۱۷۹۵۱۱۷:۰۸:۴۲ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
باید دید کی از آتش زدن مسجد بهره برداری می‌کنه دیگه با بچه که طرف نیستین هر موقع اعتراضی شد سریع مسجد آتش میزنند که بتوانند به بهونه اون اعتراضات رو سرکوب کنند
ناشناس۴۱۱۷۹۹۲۱۷:۳۷:۳۰ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
معلوم شد چرا به این مسجد حمله کردن. تصویرها را دوباره با دقت ببینید.
ناشناس۴۱۱۸۰۳۹۱۷:۵۸:۳۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
آتش زدن اماکن مقدس برای جریحه دار کردن و شوراندن مذهبی ها. در سه اعتراص اخیر حتی یک نام اعلام نشد بعنوان آتش زننده فلان مسجد. چون کار،کار خودشونه. کهنه نشده؟
نجیب۴۱۱۸۱۰۲۱۸:۲۴:۰۳ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
لقمه حرام و فضای مجازی باعث چنین فجایعی می شوند و گرنه مردم ایران هیچگاه قرآن آتش نمی زدند، خانه خداوند را آتش نمی زدند. آتش زدن قرآن و مسجد باعث می شود شیاطین و اجنه کافر نزول کنند..
ناشناس۴۱۱۸۱۲۶۱۸:۴۴:۰۹ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
چرا اینترنت رو وصل نمی‌کنید تا واقعیت ها رو بشه؟ چه چیزی برای پنهان کردن وجود داره؟!!!! به هر حال خداوند نظاره گر هست اون رو میخواهد چکار کار کنید ؟!
ناشناس۴۱۱۸۱۳۶۱۸:۴۷:۳۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
تروریست های داعشی و یغلوی‌و رجوی
ناشناس۴۱۱۸۴۳۴۲۱:۳۴:۳۶ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
چرا همیشه از نطقه صفر حادثه به موضوع نگاه میکنید باید عواملی رو که باعث این خشم های فروخفته میشه رو بررسی کرد آیا در برخورد های معمولی بین افراد جامعه این خشم ها رو نمیبینید؟ وقتی جای اعتراض و پیگیری به آحاد جامعه داده نشه خشم های فروخفته فوران میکنه و این میشه نتیجه کدام اعتراض صنفی که با روشی مسالمت آمیز مثل نامه نگاری به مقامات بالا جواب درخوری گرفته ؟ کدام فریاد اعتراض که در دانشگاه ها ، روزنامه ها ، دیدار مقامات رده میانی با مردم بلند شده جواب درخوری گرفته که الان شما انتظار اعتراض مسالمت آمیز دارین؟ از جامعه شناس ها کمک بگیرین معلومه اون آدمهایی که حرفشون شنیده نمیشه و حقشون سالها پایمال شده وقتی مجال پیدا کنن خشمشون اینجوری فوران خواهد کرد دنبال تروریست نگردین این کارها حتی از مردم عادی هم برمیاد البته مردمی که سالها با فقر دست و پنجه نرم کردن و حقشون پایمال شده
ناشناس۴۱۱۸۵۳۴۲۲:۵۵:۳۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
تکرار تکرار تکرار و عدم یادگیری از این همه تجربه قبلی . دلایل اتفاقهای قبلی و فعلی مشابه است. هیچباری دیده نشده اقدامی جهت رضایت مردم برداشته شود . ولی هر بار کینه و نفرت را فقط افزایش دادید . هزاران جانی که تمام این موارد گرفته شده مسولش کیست؟
ناشناس۴۱۱۸۵۴۲۲۲:۵۸:۴۴ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
اینا مردم نیستن همون نیروهای حکومتن که احمدی نژاد گفت برای همچین موقعیتهایی آمادن تا با خرابکاری مردم رو متهم به داعشی بودن وتروریست بودن میکنن
ناشناس۴۱۱۸۵۴۹۲۳:۰۲:۲۲ ۱۴۰۴/۱۰/۲۱
احمدی نژاد قبلا گفته بود
عبداللهی۴۱۱۸۶۳۹۰۰:۴۶:۰۰ ۱۴۰۴/۱۰/۲۲
عدم گزارش به روز درباره اختلاس ها و محاکمه عاملان اختلاس جامعه را در بهت و حیرت برده و دریع از از یک محاکمه علنی و این مردم رو دلسرد کرده
ناشناس۴۱۱۸۶۵۱۰۱:۰۵:۱۱ ۱۴۰۴/۱۰/۲۲
قران سر نیزه ها
yektanetتریبون

آخرین عناوین