باز هم حمله سگ، اینبار به زن ۴۰ ساله در بندرکنگ

  4040808069 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک زن ۴۰ ساله شب گذشته در حوالی مجتمع فرهنگیان بندرکنگ مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت و با آسیب سطحی به بیمارستان منتقل شد.

باز هم حمله سگ، اینبار به زن ۴۰ ساله در بندرکنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، این حادثه در ساعات پایانی شب گذشته رخ داد و مصدوم پس از دریافت درمان‌های اولیه، مرخص شد و حال عمومی او رضایت‌بخش اعلام شده است.

با توجه به تکرار موارد مشابه در ماه‌های اخیر انتظار می‌رود مسئولان ذی‌ربط برای جمع‌آوری و کنترل سگ‌های ولگرد اقدامات فوری و مؤثری انجام دهند تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۰۵۶۳۳۷۱۴:۳۵:۲۹ ۱۴۰۴/۸/۹
فراموش نشود؛ باید توسط متخصصین شبکه بهداشتی علت حمله سگ و احتمال آلودگی و احتمال انتقال ویروس هاری به بانوی مصدوم بررسی شود.
yektanetتریبون

آخرین عناوین