قالیباف: حقوق‌ها را متناسب با تورم رشد می‌دهیم | سه و نیم برابر یارانه‌های موجود هدررفت سرمایه‌ داریم

  4030329025 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

قالیباف نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در نخستین مناظره تلویزیونی گفت: سه و نیم برابر یارانه‌های موجود هدررفت سرمایه‌ داریم. حقوق‌ها را متناسب با تورم رشد می‌دهیم.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۲۱۷۱۲۰۹:۴۰:۰۱ ۱۴۰۳/۳/۲۹
آقاجان ما حقوق بیشتر نمی خواهیم که به تبع اون تورم بالاتر بره. تورم رو مهار کن. ایشون چون می دونه که با وجود تحریم ها نمی تونه تورم رو مهار کنه، وعده میده که حقوق هارو زیاد می کنم. امروز دیگه هرکسی می دونه که بالا رفتن حقوق یعنی تورم بیشتر!
ناشناس۳۵۲۱۷۴۴۱۰:۱۷:۱۷ ۱۴۰۳/۳/۲۹
نه اینکه در ۴ سال گذشته، مجلس به ریاست شما حقوقها را متناسب با تورم تصویب کرد؟!
ناشناس۳۵۲۱۹۵۳۱۴:۳۲:۵۶ ۱۴۰۳/۳/۲۹
عزیز ربطی ندارد به مجلس و از اختیارات دولت هست و دولت هم بر مبنای توانش افزایش حقوق می‌داد در ضمن بخش دیگر این کمتر افزایش حقوق در این دوسال به سایر بخش ها سرایت کرده از جمله بنزین دلار و...
ناشناس۳۵۲۱۸۱۰۱۱:۲۹:۵۳ ۱۴۰۳/۳/۲۹
بله در دو سال گذشته در مجلس کسی نبود که در زمینه عدم ترمیم مزد متناسب با تورم رسیدگی کند
ناشناس۳۵۲۱۸۱۴۱۱:۳۵:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۲۹
واقعا نمی دونیم چرا این کاندیداها برای رأی گرفتن وعده وعید میدهند. وعده هایی که انتظارات مردم را بالاتر می بره و خیلی از اونها شاید اصلا امکان نداشته باشه یا نشه انجام داد. متاسفانه یکی از علت های دلسردی مردم همین وعده های داده شده عملی نشده است؛ اما متاسفانه همچنان برخی کاندیداها به این رویه غلط و اشتباه ادامه میدهند. تورم در کشور ما ماهانه و حتی متاسفانه در برخی شرایط روزانه شده. یعنی ایشون حقوق کارمندها را هر ماه تغییر میده!؟
مهدی۳۵۲۱۸۱۹۱۱:۴۳:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۲۹
اون وقت با ناترازی بودجه چه کار می کنید جناب قالیباف؟ چرا تا الان به عنوان رییس مجلس این کار را نمی کردی؟ فرض کن همین امسال رییس جمهوری حقوقها را حداقل 40 درصد باید افزایش بدی؟ منبعش چی میشه؟ چاپ پول؟ با تورم ناشی از اون چه کار می کنی؟
علی۳۵۲۱۹۳۷۱۴:۰۲:۳۹ ۱۴۰۳/۳/۲۹
چرا ایشان نگفت این افزایش هزینه حقوق ها را از کجا میخواهد تامین کند ؟ با افزایش قیمت حاملهای انرژی یا همان یارانه پنهان 110 میلیارد دلاری سالانه به ادعای ایشان یا افزایش نرخ مالیات برارزش افزوده یا از محل افزایش صادرات نفتی و غیره بخش دولتی و یا با جهش تولید و ایجاد اشتغال که سهم مالیاتی دولت افزایش خواهد داشت البته هرگونه جهش تولید نیاز به سرمایه گذاری سنگین دارد داخلی یا خارجی ضمنا هرگونه افزایش قیمت حاملهای انرژی تحت عنوان هدفمند کردن آنها تورم را بر جامعه تحمیل خواهد کرد یک مقدار با مردم روراست باشید و گفتنیها را بگوئید آنهم در مناظرات این روزها
yektanetتریبون

آخرین عناوین