اعلام نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳+ آشنایی با نامزدها و وعده ها

  4030320102 ۱۴۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

طبق اعلام وزارت کشور آقایان پورمحمدی، جلیلی، قالیباف، زاکانی، قاضی‌زاده هاشمی و پزشکیان احراز صلاحیت شده‌اند.

اعلام نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳+ آشنایی با نامزدها و وعده ها

به گزارش الف، آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری 1403 احراز صلاحیت شدند.

همچنین علی لاریجانی، سید وحید حقانیان، محمود احمدی‌نژاد، مهرداد بذرپاش، سیدصولت مرتضوی، اسحاق جهانگیری، محمدمهدی اسماعیلی، عباس آخوندی، محمد شریعتمداری و عبدالناصر همتی از جمله افرادی هستند که احراز صلاحیت نشده است.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در اخبار ساعت 14  اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را به شرح بالا اعلام کرد.

اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت تبلیغاتی نامزدها از تاریخ اعلام اسامی آغاز و تا 24 ساعت ساعت قبل از أخذ رای یعنی ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 7 تیرماه 1403 خاتمه می‌یابد.


 ساعتی پیش بود که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که بررسی صلاحیت‌ها در شورا به پایان رسیده و اسامی نیز به وزارت کشور ارسال شده است.

 ایسنا، سوابق و وعده‌های انتخاباتی این داوطلبان را در هنگام ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور یادآوری کرده است:

نام و نام خانوادگی وعده انتخاباتی سوابق جریان سیاسی

مسعود پزشکیان

-استفاده از کسانی  که علم و مهارت و تجربه دارند

-پیگیری سیاست های کلی نظام

-ایجاد امکانات عادلانه و فرصت‌های برابر و رفع تبعیض ناروا

نماینده مجلس/ وزیر بهداشت دولت اصلاحات

اصلاح‌طلب

مصطفی پورمحمدی

تشکیل دولت قرار و تحقق این سه اولویت کلیدی عدالت، ثروت و قدرت

وزیر کشور دولت نهم و وزیر دادگستری دولت یازدهم

اصولگرا
سعید جلیلی

-نیاز به تصمیم‌های نقطه‌زن برای پیشرفت بیشتر و عدالت پایدارتر

-برقراری مناسبات عادلانه

-رفع آسیب‌های اداری، اجرایی، سیاسی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام/نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی

اصولگرا
علیرضا زاکانی

-پیشرفت ایران و حل مشکلات مردم با محوریت عدالت و رفع فساد و تبعیض

-باز کردن گره از اقتصاد کشور و سفره مردم

نماینده ادوار مجلس/ شهردار تهران

اصولگرا
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

-رفع فقر مطلق

-رشد اقتصادی ۶ تا ۸ درصدی

- افزایش دوبرابری امید به آینده

 -کاهش محسوس آسیب‌های اجتماعی

نماینده ادوار مجلس / رئیس بنیاد شهید دولت سیزدهم

اصولگرا
محمدباقر قالیباف

-حاکم نشدن دوره دیگری از رکود و سوء مدیریت همانند وضعیت دهه ۹۰

-حل مشکل کاهش قدرت خرید، محرومیت، فقر و تبعیض و نابرابری هزینه های کمرشکن مسکن، گرانی‌ها و بازار نابسامان خودرو،  وضعیت اینترنت و عبور از تحریم ها

فرمانده اسبق هوافضای سپاه و نیروی انتظامی، شهردار اسبق تهران، رئیس مجلس یازدهم و دوازدهم

اصولگرا

 


محمدباقر قالیباف کیست؟
 
پس از اعلام اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف متولد ۱ شهریور ۱۳۴۰ در قرطبه و هم اکنون نماینده مردم تهران و رئیس مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) است. او سابقه عضویت و ریاست مجلس یازدهم را دارد و در کارنامه او فعالیت به عنوان شهردار تهران (از شهریور ۱۳۸۶ تا شهریور ۱۳۹۶)، فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی نیروی هوافضای سپاه وجود دارد. وی پس از انتصاب به عنوان فرمانده نیروی هوایی سپاه در سال ۱۳۷۶ توسط مقام معظم رهبری، دوره‌های فشرده خلبانی را سپری کرد و همزمان نیز پس از شرکت در آزمون ورودی دکتری تخصصی، در رشته جغرافیای سیاسی در دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد. قالیباف دارای درجه نظامی سرتیپ پاسدار و مرتبه علمی دانشیار و عضو هیئت علمی گروه جغرافیایی سیاسی دانشگاه تهران است.

وی سه مرتبه تجربه نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های نهم (سال ۱۳۸۴) و یازدهم (سال ۱۳۹۲) و دوازدهم (۱۳۹۶) را دارد که در سال ۱۳۸۴ در رقابت با محمود احمدی نژاد، اکبر هاشمی رفسنجانی، مهدی کروبی، مصطفی معین، علی لاریجانی و محسن مهرعلی‌زاده با کسب ۴ میلیون و ۹۵ هزار و ۸۲۷ رأی چهارم شد.

قالیباف همچنین در انتخابات سال ۱۳۹۲ در رقابت با حسن روحانی، سعید جلیلی، محسن رضایی، علی اکبر ولایتی و محمد غرضی با کسب ۶ میلیون و ۷۷ هزار و ۲۹۲ رای دوم شد و در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۱۳۹۶ نیز در حمایت از ابراهیم رئیسی دیگر نامزد این انتخابات کناره‌گیری کرد.

مسعود پزشکیان کیست؟
 
پس از اعلام اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان متولد ۷ مهر ماه ۱۳۳۳ در مهاباد و هم اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو است. او سابقه نمایندگی در ادوار هشتم، نهم، دهم (نایب رئیس) و یازدهم مجلس و همچنین سابقه فعالیت به عنوان وزیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت هشتم (اصلاحات) و ریاست بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز را در کارنامه سوابق خود دارد.

پزشکیان دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی پیشتر دو مرتبه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم (سال ۱۳۹۲) و سیزدهم (سال ۱۴۰۰) نام نویسی کرده بود که در سال ۱۳۹۲ پیش از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده، به نفع آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دیگر داوطلب نامزدی این انتخابات از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد و در سال ۱۴۰۰ نیز از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد.

سعید جلیلی کیست؟
 
پس از اعلام اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی متولد سال ۱۳۴۴ در مشهد مقدس و دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق(ع) در رشته علوم سیاسی است. پدر او بیرجندی و مادرش اردبیلی است. او در سال ۱۳۷۳ ازدواج کرد و یک فرزند پسر دارد.

او در دفاع مقدس دیدبان لشکر نصر خراسان بود و در عملیات کربلای ۵ از ناحیه پای راست مجروح و جانباز شد. دو دوره به عنوان رئیس اداره بازرسی وزارت خارجه مشغول فعالیت بوده است.

با آغاز دهه ۸۰ جلیلی به دفتر رهبر معظم انقلاب رفت و مسئولیت مدیرکل بررسی‌های جاری دفتر رهبری را بر عهده گرفت. او در این مدت نقش پایش و گزارش و پیشنهاد راهبردهای کلان در کشور در حوزه‌های مختلف به رهبر انقلاب را بر عهده داشته است. با روی کار آمدن دولت نهم، معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه شد و پس از آن در سال ۸۶ به دبیری شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.

عضویت در «کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی» و «ستاد تدابیر ویژه اقتصادی» مستقر در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و ریاست «کمیته مبارزه با تحریم» در سوابق جلیلی وجود دارد.

جلیلی در انتخابات ۹۲ شرکت کرد ولی موفقیتی بدست نیاورد. او در انتخابات سال ۹۶ نیز با حضور آیت‌الله شهید رئیسی در صحنه انتخابات، ضمن انصراف از کاندیداتوری و حمایت تمام قد از او، تمام برنامه‌های خود در دولت سایه را در اختیار وی قرار داد.

جلیلی همچنین طی این سال‌ها با احکامی از سوی رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی به عنوان نماینده رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان عضو حقیقی و شورای راهبردی روابط خارجی عضویت دارد.

علیرضا زاکانی کیست؟
 
پس از اعلام اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی متولد ۱۲ اسفند ۱۳۴۴ در شهرری که هم‌اکنون به‌عنوان چهل‌وهفتمین شهردار تهران فعالیت می‌کند، از چهره‌های شناخته‌شده جریان اصولگرایی است که هم در چارچوب ساختارهای حزبی و تشکیلاتی این جریان نقش‌آفرینی کرده و هم تجربه نمایندگی مجلس در دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و یازدهم را در کارنامه دارد. او همچنین در دولت سیزدهم به سمت دستیار رئیس‌جمهوری در مدیریت آسیب‌های اجتماعی تهران نیز منصوب شد.

زاکانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشیار پزشکی هسته‌ای است که در بیمارستان امام خمینی (تهران) و مجتمع درمانی ولی‌عصر نیز فعالیت پزشکی دارد. او همچنین در دوران جوانی و از اواخر دهه هفتاد مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران را برعهده داشت و از سال ۱۳۷۹ نیز در سمت رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور فعالیت کرد که پس از چهار سال و در ۱۳۸۲ با استعفا، از مسئولیتش کناره‌گیری کرد.

او در سال ۱۳۸۷ با همکاری جمعی از فعالان سیاسی اصولگرا، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی را تأسیس کرد که در سه دوره نخست برگزاری کنگره تشکل متبوع خود از سوی اعضای شورای مرکزی به‌عنوان دبیرکل انتخاب شد. زاکانی پس از راهیابی به مجلس هفتم برای یک‌سال در هیئت رئیسه مجلس عضویت داشت و علاوه بر آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات فعالیت کرد. در دوره هشتم هم علاوه‌بر عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات به عضویت کمیسیون اصل نود درآمد و در دوره نهم در کمیسیون شوراها و امور داخلی عضویت داشت که به ریاستش بر کمیسیون ویژه بررسی برجام هم رسید. او در دوره یازدهم مجلس عضویت در کمیسیون اصل ۹۰ و ریاست بر مرکز پژوهش‌های مجلس را هم کارنامه خود افزود.

زاکانی در جریان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز برای کاندیداتوری اعلام داوطلبی کرد، اما در نهایت به نفع سیدابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد. او از شهریورماه ۱۴۰۰ نیز به‌عنوان چهل‌وهفتمین شهردار تهران انتخاب شد.

مصطفی پورمحمدی کیست؟
 
پس از اعلام اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی پورمحمدی متولد یکم دی‌ماه ۱۳۳۸ در قم که هم‌اکنون به‌عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نیز شناخته می‌شود، از جمله روحانیونی است که با عهده‌دار شدن مسئولیت دادستان انقلاب اسلامی در استانهای خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و خراسان طی سالهای ۵۸ تا ۶۵، تجربه ریاست بر بخش اطلاعات خارجی وزارت اطلاعات از سال ۶۹ تا ۷۶ و پذیرش جایگاه قائم‎مقام این وزارتخانه در سالهای ۷۶ تا ۷۸ بدل به یکی از چهره‌های شناخته‌شده در سیاست ایران شد.

حضور او در دولت اول محمود احمدی‌نژاد و در قامت وزیر کشور از سال ۸۷ با پایان مسئولیت پورمحمدی در این وزارتخانه به آغاز ریاستش بر سازمان بازرسی کل کشور و تداوم آن تا سال ۹۲ منجر شد. او در دولت نخست حسن روحانی نیز حضور در راس وزارت دادگستری را تجربه کرد. عضویت و ریاست هیئت امناء مرکز اسناد انقلاب اسلامی از ۱۳۷۵ تاکنون که پس از گذشت ۲۵ سال به آغاز ریاست پورمحمدی بر این مجموعه از سال ۱۴۰۰ انجامید، حضور در دانشگاه امام صادق (ع) به‎عنوان مدرس از سال ۱۳۷۵ تاکنون و فعالیت به‌عنوان جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ناجا از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ از دیگر تجریبات وی در امور اجرایی و دانشگاهی طی سال‌های گذشته است.

وی مقدمات و سطح عالی (فقه، اصول فقه و فلسفه) را در قم در مدرسهٔ حقانی خارج فقه و اصول را در مشهد، قم و تهران به پایان رساند. پورمحمدی در سطح چهار فقه و حقوق اسلامی (معادل دکترا) در حوزهٔ علمیه تحصیل کرده است. او مؤلف کتاب‌هایی درباره حقوق سیاسی، مبانی نظری اندیشهٔ سیاسی در اسلام و مباحث سیاسی و اجتماعی است. از وی مقالاتی هم درباره مبانی نظری حکومت دینی، نظارت، ارتداد و سیاست خارجی منتشر شده است.

برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی و مطابق با تقویم انتخابات در روز هشتم تیرماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کیست؟
 
پس از اعلام اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد.

به گزارش ایسنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۵۰ در فریمان است.

او از سال ۱۴۰۰ سمت معاونت رئیس‌جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را در دولت سیزدهم بر عهده دارد. وی که سابقه ۴ دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه دارد، قبل از حضور در بنیاد شهید و انتصاب به عنوان معاون رئیس جمهور، نایب رئیس مجلس یازدهم بود.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین در دوره های هشتم، نهم و دهم نیز به عنوان نماینده مشهد و کلات در مجلس حضور داشت و در دوره‌های نهم و دهم دبیر و عضو هیئت رئیسه مجلس بوده است.

وی متخصص گوش و حلق و بینی است و پیش از ورود به عرصه سیاست ضمن طبابت، ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان را بر عهده داشت.

او در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم نیز به عنوان نامزد نهایی حضور داشت و توانست رتبه چهارم را در میزان آرای مردم کسب کند.

دیدگاه کاربران

سیدرضا۳۵۱۳۷۱۷۱۵:۱۵:۵۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فقط‌دکتر‌پزشکیان
ناشناس۳۵۱۳۷۹۵۱۵:۵۰:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
دکتر خوبیه .
مردم۳۵۱۳۹۷۳۱۷:۳۳:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
یکی از یکی عاقل تر و محبوبتر و زیبا تر و پاک تر.
ناشناس۳۵۱۴۱۳۰۲۰:۲۶:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اسحاق و لاریجانی چه تقلّایی کردن نمیدونم چرا از آرزوهای بربادرفته و دست نیافتنی درس نمیگیرن
ناشناس۳۵۱۳۸۱۰۱۶:۰۰:۳۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
با ذکر دلیل بفرمایید!!!
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۱۳۸۸۵۱۶:۴۵:۱۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خودتان هم می دانید با توجه به جمیع جهات و من حیث المجموع در حال حاضر و نسبت به سایر ۵ کاندیدای تایید صلاحیت شده خدا را شکر ایشان(جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان) بهترین هستند. والله اعلم
ناشناس۳۵۱۳۹۲۵۱۷:۰۰:۲۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اصلاح طلبی را تایید صلاحیت کرده اند که مقبولیتی در میان ملت ندارد و شناخته شده هم برای اکثریت ملت نیست
ناشناس۳۵۱۳۹۶۳۱۷:۲۳:۴۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
نمیشه همه چیز رو گفت ولی شورای نگهبان ریسک نکرد
ناشناس۳۵۱۳۹۲۹۱۷:۰۲:۰۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
به احتمال زیاد مردم امکان دارد به پزشکیان رای بالایی بدهند .
ناشناس۳۵۱۴۲۰۲۲۲:۲۵:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پیشنهاد بنزین 27 هزار تومانی را پزشکیان داد اگر یادتون باشد.
ناشناس۳۵۱۳۹۴۵۱۷:۰۸:۵۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
ریاست جمهوری باید جرم خاصی می خواهد که در وجود ایشان نیست
ناشناس۳۵۱۴۰۴۸۱۸:۴۱:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
امام خمینی :مگذارید انقلاب به دست نامحرمان و نا اهلان بیافتد
ناشناس۳۵۱۴۰۵۲۱۸:۴۶:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
شورای نگهبان با فارغ شدن از مسائل انتخابات سریعا مقوله لایحه عفاف و حجاب تعیین تکلیف نمایند وقت کشی زیادی صورت گرفته است
ناشناس۳۵۱۴۱۱۸۲۰:۱۰:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
جلیلی رئیسی دیگر است رای به او حماسه‌ای دیگر است
ناشناس۳۵۱۴۱۲۲۲۰:۱۶:۲۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
به نظرم با توجه به جمیع جهات و نیاز کشور به رییس جمهوری کارآمد و عملگرا فقط قالیباف مناسب است
ناشناس۳۵۱۴۰۴۰۱۸:۳۴:۰۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
به دلیل پاکدستی و سواد لازم !
ناشناس۳۵۱۳۹۷۸۱۷:۳۹:۰۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چیزی که ما می‌دانیم در مجلس همیشه دوقطبی سازی می کرده و علیه قوانین خوب مجلس موضع می گرفت مانند مالیات بردلالی!! شما بفرمایید چه کارکرد دیگری داشته در مجلس و چه طرح هایی داده!!!! این که اصلاح طلب باشد و چشم بسته بگویید خوب که نشد دلیل!!
ناشناس۳۵۱۳۹۹۵۱۷:۵۶:۳۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان یک اصلاح طلب پاکدست است و در صورت پیروزی ممکن است وجهه بین المللی ایران بهتر شود... البته ایشان اعتقاد راسخ به فدرالیسم و آموزش به زبان مادری دارند.
ناشناس۳۵۱۴۱۷۲۲۱:۳۳:۵۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
راه روحانی و عقب گرد کشور!
ناشناس۳۵۱۴۴۳۶۰۹:۳۴:۵۹ ۱۴۰۳/۳/۲۱
ایشان اصلاح طلب ولی روحانی اصولگرا بود ایشان مطلع از علم روز و دارای سواد آکادمیک و نماینده اول تبریز و مورد حمایت دانشگاهیان اندو حتما از خدمات دانشگاهیان به بهترین نحو برای نجات اقتصاد کشور استفاده میکنند
ناشناس۳۵۱۴۰۱۵۱۸:۰۸:۵۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اگر نمی خواهیم متعصبانه رفتار کنیم، اگر نمی خواهیم با خودمان لج ولج بازی کنیم، اگر نمی خواهیم با خودمان دشمنی کنیم و اگر می خواهید راه جناب رئیسی ادامه داشته باشد نماینده اصلح را انتخاب کنیم. مگر رهبر ما ده ها بار نگفته است انسان اصلح را انتخاب کنید؟؟ جناب آقای قالیباف و پزشکیان و پور محمدی در فتنه 88 چه موضع ای گرفتند؟! و اگر حتی اینها بظاهر تکانی خوردند کی؟! و چقدر؟ یکی از افرادی که بموقع حضور پیدا کرد و موضع صریح گرفت آیت الله همدانی بود، ما معیار اشخاص را بر عملکرد و تاریخچه آنها باید ببینیم و بررسی و انتخاب کنیم. من از خودم سوال می کنم و از این آقایان، شرافتمندانه با خود خلوت کنند و جواب دهند: اگر فتنه 88 ادامه می داشت و نظام رو به تضعیف شدن می رفت اینها در کجا می ایستادند؟؟!! با صراحت عرض می کنم من به کسانی که که فردا روزی، امکان قرآن سر نیزه کردن را دارند رأی نخواهم داد!! من با جرأت خدا و اسلامش را انتخاب می کنم و می دانم چه کسی راه رئیسی را شرافتمندانه ادامه خواهد داد. از سایت الف خواهش می کنم نترسد و موضع قاطع اینجانب را پخش کند، اینها یک واقعیت هاییست که مردم باید بدانند. حال اگر اشتباه و انتخاب بد کردند دیگر ناله و شکوه نکنند.
ناشناس۳۵۱۴۲۲۹۲۳:۳۸:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خیلی تاثیر گذار بود
عمران۳۵۱۴۰۲۱۱۸:۱۳:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
جالبه که تاکتیک جبهه اصلاحات که سه نفر (از جمله پزشکیان) را اعلام کرد و گفت اگر یکی از این سه نفر اعلام شود مشارکت میکند جواب داد و یکی تایید شد. نشان میدهد در مجموعه نظام نیاز به مشارکت اصلاحطلبان وجود دارد.
ناشناس۳۵۱۴۲۳۸۰۰:۰۴:۲۱ ۱۴۰۳/۳/۲۱
لطفاً اشتباه نشود، نظام جمهوری اسلامی اگر بر مبنای اسلام پایه گذاری شده است به هیچ وجه به این اشخاص نیاز ندارد، اینها هستند که محتاج به این نظامند و خود را به شکل پارازیت وار تغذيه می کنند، شورای نگهبان عاقلانه و بر اساس درک و نیاز جامعه انتخاب می کند! چرا؟! چون، من و شما و دیگران آینه نامزدان می باشیم، اگر شعور و توانایی و بصیرت ما در حدی باشد که ناکارامدان و نفوذی ها را بشناسیم و انتخاب نکنیم و خواستار چنین اشخاصی نباشیم یقیننا اینها از طرف شورای نگهبان تائید نخواهند شد. پس، انتخاب صلاحیت ها و رد صلاحیت ها از طرف شورای نگهبان با شعور و درک من رابطه مستقیم دارد.
عمران۳۵۱۴۴۳۵۰۹:۳۴:۲۱ ۱۴۰۳/۳/۲۱
چی گفتی داداش؟ بالاخره انتخاب بر اساس درک و شعور ماست با درک و شعور شورای نگهبان؟
ناشناس۳۵۱۴۰۶۷۱۹:۰۱:۵۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
هرچند دکتر را قبول دارم ولی متاسفانه با این مجلس ایشان کار زیادی نمیتوانند بکنند
رضا۳۵۱۴۱۲۰۲۰:۱۴:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
از رد صلاحیت دکتر لاریجانی شوک شدم. چون فکر میکردم این بار حتما تایید میشه. با این حال بهترین فرد برای این مسولیت دکتر قالیباف است
ناشناس۳۵۱۴۱۷۶۲۱:۳۸:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
دقیقا. پلیس 110 و نظمی که تهران زمانش داشت هر سال رنگ آمیزی، پاکیزگی، ایجاد پله برقی ها... از کارهای مفیدش هست.
ناشناس۳۵۱۴۱۲۳۲۰:۱۹:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
شخصا آقای پزشکیان رو ادم خوبی میدونم اما برای ریاست جمهوری و این حجم کار مناسب نیست.
ناشناس۳۵۱۴۱۴۴۲۰:۴۹:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
دقیقه 90 لاریجانی را می آورند که پزشکیان را خنثی کند و یک اصولگرا برنده شود. خواهیم دید
ناشناس۳۵۱۴۱۸۲۲۱:۴۴:۳۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان کلا خنثی هست !
ناشناس۳۵۱۳۷۲۴۱۵:۲۰:۲۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
از زحمات شبانه روز شورای نگهبان علی الخصوص دبیر محترم شورا که علیرغم کهولت بسیار زیاد ،که زحمت کشیدند و افراد بسیار بسیار شایسته رو جهت انتخاب ما انتخاب کردن بسیار سپاسگزاریم.
ناشناس۳۵۱۳۷۲۷۱۵:۲۱:۴۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
مبارک صاحبشان باشد!
ناشناس۳۵۱۳۷۲۸۱۵:۲۲:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
همون همیشگی ها جماعت پوششی و جوششی و ... دیگر هیچ نه کارنامه موفقی نه هیچ چیز دیگر
ناشناس۳۵۱۳۷۳۱۱۵:۲۴:۰۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
رقابت سنگین بین قالیباف، زاکانی و جلیلی
ناشناس۳۵۱۳۸۱۱۱۶:۰۱:۰۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
قالیباف برنده است
ناشناس۳۵۱۳۸۹۱۱۶:۴۸:۵۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
با چه کارنامه ای : جناب قالیباف طرح صیانت و طرح حجاب و افزایش سن بازنشستگی در کارنامه دارند
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۱۳۹۲۶۱۷:۰۰:۴۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
قالیباف با ارای باطله رقابت خواهد کرد ماجرای ترکیه و ...
ناشناس۳۵۱۳۹۵۸۱۷:۱۷:۳۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
سفید با باطله فرق دارد. لطفا این مهم را لحاظ کنید آرای سفید .اعتراض به شورای نگهبان برای انتخاب نکردن اشخاص صالح است
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۱۳۹۸۴۱۷:۴۵:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
من صریحا از جناب دکتر مسعود پزشکیان حمایت کرده ام. البته برای جناب آقای قالیباف هم احترام قائلم اما با امید خدا با همت و رای اکثریت ملت ایران دولت اصلاحات سکاندار کشور خواهند گردید. «و من الله التوفیق»
ناشناس۳۵۱۴۰۱۲۱۸:۰۶:۰۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
باطله برای پزشکیان و یکی دو نفر دیگر هست ولی شما با حواشی دست چندم خوش هستی!!!
ناشناس۳۵۱۳۹۸۷۱۷:۴۷:۴۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پس پزشکیان هم کارنامه همین مجلس دارد!!! دوم با دستور خدا که حجاب گفته رعایت شود یا برای حفظ نهاد خانواده مخالف هستی؟!!! صیانت هم یعنی قانونمند کردن فضای مجازی همانند فضای واقعی و چیز عجیبی نیست هرچند قانون نشده بازنشستگی هم نه وقتی افزایش طول عمر رخ داده یا کاهش فرزند آوری بازنشستگی زود تر رخ بدهد تا صندوق های بیمه و تامین اجتماعی با بحران های مالی روبرو شوند؟!!!
ناشناس۳۵۱۴۰۱۹۱۸:۱۱:۵۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بدون داشتن گرایشی حداقل قالیباف تو این کاندیداها از همه مدیر اجرایی توانمندی می باشد
ناشناس۳۵۱۳۹۹۹۱۷:۵۸:۴۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فقط پزشکیان
ناشناس۳۵۱۴۰۴۲۱۸:۳۶:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
هیچکدام رای بالا نمی آورند
سعید۳۵۱۳۷۳۶۱۵:۲۶:۴۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
۵ نفر از این ۶ نفر، دقیقا در چه موردی میخوان با هم مناظره کنند؟
ناشناس۳۵۱۳۸۳۸۱۶:۱۴:۲۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بین تفکر قالیباف وجلیلی فاصله است
ناشناس۳۵۱۴۰۴۵۱۸:۴۰:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فاصله بین تفکر جلیلی و قالیباف اصلا مهم نیست!! آنچه مهم است نزدیکی تفکر آنها به اکثریت جامعه است
ناشناس۳۵۱۳۷۳۸۱۵:۲۶:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
5 اصولگرا (3 تندرو و 2 معتدل) در برابر 1 اصلاح طلب-اصولگرا نماینده چند درصد خواهند بود. پزشکیان هم انصراف دهد بهتر است.
ناشناس۳۵۱۳۷۶۸۱۵:۴۰:۱۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اتفاقا بهتر شد رای تقسیم نمیشه
ناشناس۳۵۱۳۷۹۶۱۵:۵۰:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اصولگراها نماینده ده درصد مردم هستند
ناشناس۳۵۱۳۸۳۷۱۶:۱۴:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اصولگرا و اصلاح طلب فرقی با هم ندارند.
ناشناس۳۵۱۳۸۶۶۱۶:۳۳:۱۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اگه نداشتن الان وضع فیلترینگ اینترنت این نبود !
ناشناس۳۵۱۳۸۱۷۱۶:۰۲:۱۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چه بی ربط در ضمن اصلاح طلب اصلا نباید تایید صلاحیت می شد
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۱۳۹۰۵۱۶:۵۲:۵۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بر چه مبنایی اصلاح طلبان نبایستی تایید صلاحیت شوند؟! کدام مجتهد اعلم یا مرجع عالیقدر تقلیدی چنین فتوایی داده است؟! شما انگار مملکت را فقط ملک طلق یک گروه یا جناح اقلیتی می دانید که حالا اگر اکثریت ملت هم در انتخابات سراسری شرکت نکنند خمی به ابرو نمی آورید و باز انگار این امر بر شما مشتبه شده است! اما همیشه این چنین نیست و نمی شود حقوق اکثریت ملت برای حق شرکت در تعیین سرنوشتشان را نادیده بگیریم. «و من الله التوفیق»
ناشناس۳۵۱۴۰۵۷۱۸:۵۱:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
آقای پزشکیان یک اصلاح طلب شناخته شده است و تایید صلاحیت شده و لذا ادعای شما درست نیست
امیر حسین سلطان/تهران۳۵۱۴۱۵۶۲۰:۵۸:۴۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
لطفا دوباره کامنت هموطنی را که من به آن پاسخ داده ام بخوانید! بنده هم دقیقا نظر شما را دارم و از این بابت خیلی هم خرسندم. اما این هموطن از اینکه یک اصلاح طلب هم تایید صلاحیت شده اند دلخوری شان را در قالب کامنت شان اظهار داشته اند. موفق باشید.
ناشناس۳۵۱۴۲۷۸۰۰:۵۶:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۲۱
فتوای وطن دوستی که هر کس دل به خارج از کشور دارد رد باید شوند!
ناشناس۳۵۱۳۸۲۳۱۶:۰۴:۲۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خدا رو شکر غرب گداها تایید صلاحیت نشدن .
معلم تاریخ۳۵۱۴۱۱۵۱۹:۴۸:۴۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
شرق گدایان و غرب گدایان فرقی با هم ندارند. رهبر معظم انقلاب طرفدار نه غربی نه شرقی است. یعنی شعار امام خمینی ره.
ناشناس۳۵۱۴۱۷۴۲۱:۳۷:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
در حال حاضر شرق گرایی نداریم بلکه همکاری داریم اما غرب گدایی یعنی تفکر،که خودش را شبیه آنان می خواهند بکنند و کشور را.....
ناشناس۳۵۱۴۴۶۲۱۰:۱۴:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۱
برای همینه که نمیتونیم به روسیه و چین بگیم چرا توی موضوع جزایر ایرانی طرف امارات رو گرفتن ؟؟این اگه شرق گدایی نیست اسمش چیه ؟؟
ناشناس۳۵۱۴۵۰۱۱۰:۵۷:۳۰ ۱۴۰۳/۳/۲۱
ربطی ندارد در ضمن اعتراض هم شده اما خود امارات را رها کردن!!!
ناشناس۳۵۱۳۷۴۳۱۵:۳۰:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فقط پزشکیان
ناشناس۳۵۱۳۷۹۹۱۵:۵۱:۵۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان رقیب اراء باطله خواهد بود.
رضا۳۵۱۳۸۴۳۱۶:۱۷:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
دقیقا تا زمانی که اشخاص فرهیخته‌ای مانند زاکانی و قالیباف هستند کی به پزشکیان رای میده. تازه نگم از جلیلی براتون.
ناشناس۳۵۱۳۸۸۹۱۶:۴۶:۴۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چرا کارنامه موفق ندارند ؟
ناشناس۳۵۱۳۹۴۳۱۷:۰۶:۵۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
قالیباف با افزایش سن بازنشستگی حتما پیروز میشه!
ناشناس۳۵۱۴۰۵۸۱۸:۵۲:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فقط قالیباف
ناشناس۳۵۱۳۷۴۵۱۵:۳۰:۴۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
دستشون درد نکنه
ناشناس۳۵۱۳۷۴۶۱۵:۳۰:۴۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چرا شخصیتهای با سواد وبا تجربه و انقلابی و کم نظیر مثل دکتر نادران، دکتر خوش چهره و دکتر سبحانی احراز صلاحیت نشدند؟ همه میدانند زاکانی و قاضی زاده کاندیدای پوششی هستند.
ناشناس۳۵۱۳۸۵۰۱۶:۲۱:۲۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پوشش کدام کاندیدا؟ چه کسی مد‌نظر یا کاندید اصلی است؟
ناشناس۳۵۱۴۱۹۹۲۲:۱۶:۴۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
کاندید پوششی هستند یعنی مثل انتخابات قبل بعد از شرکت در مناظرات و کمک به بحثهای بقیه اصولگراها و حمله به اصلاح طلبان کناره گیری می کنند. نتیجه این انتخابات هم روشنه همه چیز برنامه شده قالیباف به آرزوی دیرینه اش برسد
ناشناس۳۵۱۳۷۶۱۱۵:۳۷:۳۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
من تصور میکردم در این دوره قطعا علی لاریجانی تایید صلاحیت خواهد شد .
ناشناس۳۵۱۴۲۴۱۰۰:۰۸:۰۰ ۱۴۰۳/۳/۲۱
هنوز دخترش آمریکاست . برای چی باید تائید صلاحیت بشه ؟
ناشناس۳۵۱۳۷۶۷۱۵:۳۹:۵۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
شورای نگهبان باید پاسخگوی رد صلاحیت ها باشد
ناشناس۳۵۱۳۸۲۴۱۶:۰۵:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بهترین تایید صلاحیت ها
ناشناس۳۵۱۳۸۴۴۱۶:۱۸:۲۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
از شورای محترم نگهبان تشکر و قدردانی میکنیم که بانیان وضع موجود کشور را احراز صلاحیت نکرد.
ناشناس۳۵۱۳۸۹۲۱۶:۴۹:۱۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بانیان وضع موجود که به طور خیلی سئوال برانگیزی اصلا شرکت نکردند!!!
ناشناس۳۵۱۳۹۸۹۱۷:۵۰:۳۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بانیان وضع موجود به طور وحشتناک شرکت کرده بودن که از دم رد شدن
ناشناس۳۵۱۳۷۶۹۱۵:۴۰:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چی کار داریم کی تایید شده و کی نشده. دعوای خونوادگیه .
حسین- ع۳۵۱۴۲۲۲۲۳:۱۰:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
درسته که اینروزها همه در سختی و مشکلات هستند ولی با همبستگی و مساعدت می شود در هر شرایطی گشایش و موقعیت بهتری را برای خود و مردم متصور بود..و اینکه ردای ریاست جمهوری بر قامت هر شخصی هم برایش فرصت خدمت گستری است و هم فرصت شخصیت سازی،ولی اینروزها عدالت اجتماعی و عقلانیت و پیشرفت پرسرعت، از نیازهای ضروری و فوری ایران اسلامی هستند..بنابراین آقایان قالیباف یا پزشکیان یا دیگر اشخاص محترم منتخب مردم؛ اگر توانستند شان ریاست جمهوری را بشایستگی بجای آورند، خدمت بزر‌گی کرده اند و گرنه که شاید برای همیشه مدیون خدای متعال و ملت بزرگ ایران باشند
ناشناس۳۵۱۳۷۷۱۱۵:۴۱:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
همه چیز برای رییس‌جمهور شدن قالیباف آماده است..
ناشناس۳۵۱۳۷۷۲۱۵:۴۲:۳۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خوب مبارکه. 95 درصد راه برای آقای قالیباف طی شد
ناشناس۳۵۱۳۸۲۱۱۶:۰۳:۲۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
شما رای بده تا ایشان نشود!!! ناراحتی که ندارد!!!!
ناشناس۳۵۱۴۰۱۰۱۸:۰۳:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
مطمئنی با رای دادن مشکل حل میشه؟
ناشناس۳۵۱۴۱۷۵۲۱:۳۷:۵۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
حرف از چی بود؟!!!
ناشناس۳۵۱۳۹۰۲۱۶:۵۱:۲۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چیز جدیدی نیست، ما چند سالی هست که وقتی کاندید قابل قبول نداریم دست کم شرایطی ایجاد می کنیم که همواره بتوانیم بگوییم فلانی نماینده فلان درصد بود.
ناشناس۳۵۱۳۷۷۴۱۵:۴۳:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان برا مجلس رد صلاحیت شده برا ریاست جمهوری تایید.
ناشناس۳۵۱۳۸۴۹۱۶:۲۱:۰۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان تا 4 سال اینده نماینده مجلس است .
ناشناس۳۵۱۳۷۷۶۱۵:۴۴:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان پیروز انتخابات
ناشناس۳۵۱۳۸۳۲۱۶:۱۰:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
در حد همان مجلس هم نیست
ناشناس۳۵۱۳۸۸۶۱۶:۴۵:۵۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
حتما جلیلی و مذاکرات بی نتیجش با غرب در حد ریاست جمهوری !
ناشناس۳۵۱۳۹۸۰۱۷:۴۰:۳۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
باج ندادن مهم هست!
ناشناس۳۵۱۴۲۷۶۰۰:۴۷:۳۰ ۱۴۰۳/۳/۲۱
مهم الویت قرار دادن مصلحت مردم است
ناشناس۳۵۱۴۵۰۵۱۰:۵۸:۵۲ ۱۴۰۳/۳/۲۱
مصلحت یعنی تاسیسات هسته ای کشور را بتن ریزی کردن؟!!
ناشناس۳۵۱۴۰۵۵۱۸:۵۰:۱۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
کاش فقط مذاکراتش بی نتیجه بود !! طرف مذاکره کننده رو که نتونست مسلمون‌ کنه هیچ ایران رو هم برد زیر بند ۷ شورای امنیت و پدر ظریف در اومد تا تونست ایران رو از این بند خلاص کنه !!
ناشناس۳۵۱۴۱۷۸۲۱:۳۹:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
همان طیف باعث تحریم ها شدن و تحریم را هم دوبرابر کردن!!!
ناشناس۳۵۱۴۰۸۷۱۹:۲۸:۲۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
راه شهید طی خواهد شد و پزشکیان جز آنان نیست
ناشناس۳۵۱۳۷۸۳۱۵:۴۵:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خدا رو شکر شورای نگهبان بهترین ها رو انتخاب کرد
پزشکیان۳۵۱۳۷۸۴۱۵:۴۶:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
رییس جمهور بعدی باید بداند : اقتصاد جزیره ای به جای نخواهد رسید و باید دنبال رفع تحریم ها و مبارزه با فیلترینگ . گسترش کسب و کارهای اینترنتی و افزایش صادرات غیر نفتی باشد
ناشناس۳۵۱۳۷۸۷۱۵:۴۶:۵۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چرا جهانگیری رد صلاحیت شد ؟
ناشناس۳۵۱۳۸۶۰۱۶:۳۰:۲۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
به خاطر بانی وضع موجود
ناشناس۳۵۱۳۹۲۴۱۷:۰۰:۱۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چون ممکن بود رای بیاورد.
ناشناس۳۵۱۳۷۹۲۱۵:۴۹:۵۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خوب شد تکلیف مشخص شد فقط پزشکیان
علی۳۵۱۳۷۹۴۱۵:۵۰:۳۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خیلی عالی شد .
ح.ش.۳۵۱۳۸۲۸۱۶:۰۶:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خدارو شکر بخاطر انتخاب شایسته وبجا دستتون دردنکنه....ممنون از زحمات شما.......
ناشناس۳۵۱۳۸۳۵۱۶:۱۱:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
تنها فرقش با دور قبل اینه که این سری زاکانی شرط سابقه اجرایی رو داره.
ناشناس۳۵۱۳۸۶۳۱۶:۳۱:۲۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان هم برای خالی نبودن عریضه تایید شد ،بقیه هم فرق چندانی باهم ندارند .
ناشناس۳۵۱۳۸۶۸۱۶:۳۴:۳۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
با کدام عملکزد زاکانی تایید می شود و لاریجانی و جهانگیری رد می شود؟
ناشناس۳۵۱۳۸۷۰۱۶:۳۴:۵۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بی صبرانه منتظر دیدن اعلام میزان مشارکت مردم هستم.
ناشناس۳۵۱۳۸۷۱۱۶:۳۵:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
خداروشکر مانند دوره قبلی کمتر افراد نامحرم و مشکل دار تایید صلاحیت شدن و کشور عقبگرد نخواهد کرد و مشکلات بیشتر نمی شود
ناشناس۳۵۱۳۸۹۰۱۶:۴۷:۳۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
برای ما که فرقی نداره
ناشناس۳۵۱۳۸۹۶۱۶:۴۹:۳۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
امیدوارم پزشکیان رای نیاره. تا مثل این چند سال بهتر متوجه بشن که نانوایی هم نمی تونن اداره کنن.
ناشناس۳۵۱۳۹۰۰۱۶:۵۰:۵۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
برای اینکه اون پنج تای دیگه انتخاب نشن به پزشکیان رای می دم با اینکه طرفدارش نیستم.
ناشناس۳۵۱۳۹۳۵۱۷:۰۴:۴۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
مطمئن باش از بقیه بهتره .
ناشناس۳۵۱۴۰۸۴۱۹:۲۵:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اگر راه دولت روحانی میخواهی بسم الله!! البته بعدا نیایی بگویید چوب لای چرخ و هیچ کاره کی بود کی بود من نبودم ...!!
ناشناس۳۵۱۴۲۹۷۰۲:۰۴:۳۲ ۱۴۰۳/۳/۲۱
دولت روحانی بد بود دولت شما خوب؟!! فقط قیمت اقلام خوراکی و مسکن الان را با دورره روحانی مقایسه کن بعد بیا نظر بده .
ناشناس۳۵۱۴۵۰۹۱۱:۰۰:۱۷ ۱۴۰۳/۳/۲۱
مقایسه شده و 80 درصد ومساوی یا بهبود یافته در قدرت خرید، شما برو با دوره احمدی نژاد مقایسه کن!!
ناشناس۳۵۱۳۹۰۴۱۶:۵۲:۳۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
کسانی که باید به پزشکیان رای دهند بجز در تبریز پای صندوق رای نخواهند رفت که اگر میرفتند پزشکیان کاملا بی‌رقیب میشد اما همین مقدار هم ممکن است پزشکیان را به دور دوم بفرستد.
ناشناس۳۵۱۳۹۱۶۱۶:۵۷:۳۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
هیچ فرقی بین هیچکدامشان نیست،.
ناشناس۳۵۱۳۹۲۸۱۷:۰۱:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بین اینا یا جلیلی یا قالیباف. این دو بیشتر به رويکرد رئیسی شباهت دارند
ناشناس۳۵۱۴۰۴۶۱۸:۴۱:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
بهترینها قالیباف وجلیلی هستن
ناشناس۳۵۱۳۹۴۷۱۷:۰۹:۵۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
دکتر پزشکیان با فاصله زیاد پیروز خواهد شد شک نکنید تاکید میکنم شک نکنید
ناشناس۳۵۱۳۹۹۴۱۷:۵۳:۰۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
غرب گرایی به سر آمده
ناشناس۳۵۱۴۰۸۵۱۹:۲۶:۲۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
رقابت با آرا باطله!
ناشناس۳۵۱۴۱۱۹۲۰:۱۳:۵۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چشم. شک نمی کنیم.
حسین۳۵۱۳۹۵۹۱۷:۱۹:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
جلیلی تا حالا چه مدیریت کلانی داشته؟ تو مدیریت هایی که داشته انصافا کجا موفق بوده؟
ناشناس۳۵۱۳۹۹۱۱۷:۵۱:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
همه آنها مورد تایید نظام هستند، باید به کسی رای دهیم که دارای تجربه مدیریتی بالا و روحیه جهادی در جهت رفع مشکلات مردم و کشور باشد.
ناشناس۳۵۱۴۰۰۴۱۸:۰۰:۴۵ ۱۴۰۳/۳/۲۰
چراازنسل دوم وسوم انقلاب که با مشکلات جامعه وبخصوص جوانان و مسائل روزباتکیه بردانش وتکنولوژی و فن آوریهای نوین آشنایی بیشتری دارند رجال سیاسی تربیت نشده اند واگرهستند چرا مقدمات حضورشان درصحنه سیاست وانتخابات ریاست جمهوری فراهم نشده است ؟
سولدوز۳۵۱۴۰۰۹۱۸:۰۳:۳۲ ۱۴۰۳/۳/۲۰
پزشکیان نمی تواند جهانگیری یا احمدی نژاد باشد بهتر بود این دو نفر هم تایید می شدند مشارکت خیلی بالا می رفت .
سولدوز۳۵۱۴۰۱۱۱۸:۰۵:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
دوستان بزرگوار از نام کاندیداها نترسید به عملکرد آنها دقت کنید بعد رای بدهید
ناشناس۳۵۱۴۰۲۹۱۸:۲۰:۴۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فقط مرد انقلابی ، مرد پاکدست و عمل گرا ، دکتر جلیلی
ناشناس۳۵۱۴۰۳۱۱۸:۲۱:۰۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فقط دکتر پزشکیان مردم و ترکهای باغیرت آذربایجان و طرفداران اصلاحات حماسه ای بزرگ رقم بزنید
ناشناس۳۵۱۴۰۴۷۱۸:۴۱:۳۰ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اقای پزشکیان اصلاح‌طلب با حمایت خاتمی اگه در دور اول برنده نشه بدون شک در دور دوم برنده است
ناشناس۳۵۱۴۰۶۴۱۸:۵۷:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
واقعا کسی اگه دوستدارنظام و ولایت و کشور و مذهب تشیع باشه به آقای دکترپزشکیان مرد پاک و توانمند رای میده ولاغیر همینکه تمامی وزرا و اعضای کابینه مرحوم رئیسی رد صلاحیت شدن حجت براصولگرایان تمام هست العاقل بالاشاره اگه کمی هوشمندی به خرج بدیم خواسته ولی فقیه زمان را میفهمیم رای من که دکترپزشکیان
ناشناس۳۵۱۴۰۶۵۱۸:۵۸:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
نظام برای رهایی از مشکلات اساسی پزشکیان اصلاح طلب رو تایید کرد حالا نوبت ماست که با رای به پزشکیان به یاری نظام بشتابیم اگه زیرک باشیم و پیام نظام رو گرفته باشیم
ناشناس۳۵۱۴۲۳۰۲۳:۳۸:۳۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
اگه پزشکیان بیاد تازه مشکلات اساسی شروع میشه
صمصام۳۵۱۴۱۱۶۱۹:۵۳:۲۸ ۱۴۰۳/۳/۲۰
برام اهمیتی نداشت اما وقتی اسم کاندیداهای منتخب رو دیدم به سوال برام مطرح شد الان اقای زاکانی و جلیلی و قاضی زاده و قالیباف و پور محمدی میخوان چکار کنند علیه هم مثلا افشاگری کنن؟؟؟ نه داداش من ... اصولگراها گوشت هم رو میخورن اما استخوان همدیگر رو دور نمیندازن برای من که مهم نیست ...مبارک شما باشه
م ف۳۵۱۴۱۲۶۲۰:۲۱:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۲۰
از همکنون پزشیکان را ریس جمهور بدانید کسی که مردم تبریز همیشه او را انتخاب کرده فردی علمی و بدون تلکلف و خودمانی کسی که عملش بیشتر از شعارش مشهود است
ناشناس۳۵۱۴۱۸۰۲۱:۴۰:۳۹ ۱۴۰۳/۳/۲۰
در مجلس که بوده کاملا گویا هست!!!!!!!!!!
ناشناس۳۵۱۴۱۵۲۲۰:۵۴:۳۷ ۱۴۰۳/۳/۲۰
فقط پزشکیان
ناشناس۳۵۱۴۱۷۳۲۱:۳۴:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۲۰
حیف رییسی بود واقعاً مظلوم بود. الان این نه نفر هستند فقط؟؟!!
ناشناس۳۵۱۴۲۳۵۲۳:۵۱:۰۴ ۱۴۰۳/۳/۲۰
نزدیک پنج دهه از انقلاب میگذره و تقریبا تمام نسلهایی که الان زنده هستن و جامعه رو تشکیل دادن دست پرورده همین نظام هستند و تمام این بزرگوارانی که اعلام برنامه کردند نیز سالهاست که پستها و سمتهای اداری و رسمی و غیر رسمی داشتند ولی باز هم اولویت اول همشون مبارزه با فساد و قطع دست دزدها و فاسدین هستش در حالی که الان یه بچه ابتدایی هم میفهمه که مشکل کشور روابط بین المللی و انزوای جهانیه که به واسطه سیاستهای کوته بینانه همین اساتید بوجود اومده حالا از فردا شعارهای خوشرنگ شروع میشه که فلان قدر خانه میسازیم و واحد پول کشور رو تبدیل به قویترین پول منطقه میکنیم و تورم رو تک رقمی میکنیم و وووو
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  5. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  6. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  7. آشی که نباید خیلی شور شود!

  8. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  9. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  10. سخت است آقای پزشکیان ...

  11. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  12. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

  13. یک شاخص برای انتخاب اعضای کابینه جدید

  14. دو برابر نیاز کشور اینترنت تامین کردیم

  15. پورمحمدی محتمل‌ترین گزینه برای وزارت کشور دولت پزشکیان

  16. رهبر انقلاب: موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است

  17. تمجید ضرغامی از عملکرد مخبر/ انتقاد شریعتمداری از شورای راهبری پزشکیان

  18. چینش کابینه؛ سهل اما ممتنع !

  19. نظر حدادعادل درباره تعامل اصولگرایان با پزشکیان/ توضیحات قوه قضائیه درباره محکومیت وزیر سابق کشاورزی

  20. مخبر: پس از جلسه با رهبری، دید دیگری پیدا کردم و مدیر دیگری شدم

  21. پزشکیان: حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست

  22. نظرات برگزیده مخاطبان الف: توهین از جانب هر گروه سیاسی محکوم است/ ظریف قانون اقدام راهبردی را قانون کشور می‌داند/ باید به پزشکیان فرصت داد

  23. تکذیب تماس شمخانی با فرمانده سابق سپاه  

  24. کواکبیان؛ روحانیِ حامی سعید جلیلی را به مناظره طلبید /در هر زمان و هر مکان!

  25. صدور کیفرخواست برای علی اکبر رائفی‌پور/ تحقیقات در مورد موسسه «مصاف» ادامه دارد

آخرین عناوین