بدهکاران به ایران، طلبکار شده اند!

گروه جهان الف،   4030317088 ۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

«اقدام اخیر قدرت های غربی در ارائه پیش نویس قطعنامه ضدایرانی به نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معطوف به کسب دستاوردها و اهدافی مشخص است که شناسایی و آگاهی نسبت به آن‌ها برای کشورمان از اهمیت فراوانی برخوردار است.»

بدهکاران به ایران، طلبکار شده اند!

به گزارش الف؛ شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به تازگی و در پی ارائه پیش نویس یک قطعنامه ضدایرانی از سوی تروئیکای اروپایی(آلمان، انگلستان و فرانسه)، اقدام به صدور قطعنامه علیه برنامه هسته‌ای کشورمان کرده است. در این راستا، بر اساس آنچه منابع غربی اعلام کرده اند، طرف های اروپایی مدعی شده اند که ایران باید در مورد فعالیت های خود در سایت های اتمی اعلام نشده توضیح دهد و در عین حال، بار دیگر خودش را در قید محدودیت های توافق برجام قرار دهد. 

اگرچه پیش از طرح پیش نویس قطعنامه مذکور از سوی تروئیکای اروپایی به شورای حکام، بسیاری به این مساله اشاره داشتند که آمریکا سعی دارد تا آن ها را از این اقدام بازدارد، با این حال، در نهایت دولت بایدن نیز با این اقدام ضدایرانی قدرت های اروپایی علیه کشورمان همراهی کرده است. ایران هم تاکید کرده که به این حرکت پاسخ درخور و مناسب را خواهد داد. با این همه، بازی جدید تروئیکای اروپایی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، حامل چند پیام است. 

اول اینکه اقدام قدرت های اروپایی بار دیگر نشان داد که آن ها تا چه اندازه در خوانش معادله اتمی ایران به صورت عامدانه، رویکردی مغرضانه دارند. این دسته از کنشگران در شرایطی علیه ایران و آنچه عدول کشورمان از مفاد توافق برجام ادعا می کنند دست به ارائه قطعنامه می زنند که انگار از یاد برده اند این دولت آمریکا بود که به صورت یکجانبه از توافق برجام خارج شد و البته خودِ قدرت های اروپایی نیز با بدعهدی و بی‌تفاوتی نسبت به تعهدات خود، ایران را مجبور به استیفای حقوق خود کردند. 

به بیان ساده تر، قدرت های اروپایی و آمریکا که باید در معادله اتمی ایران به عنوان بدهکار ملت ایران سعی در جبران عملکردهای غلط پیشین خود داشته باشند، اکنون در مقام طلبکار ظاهر شده اند و عملا تاکید بر ضایع‌شدن حقوق حقه ایران دارند. 

دوم اینکه تصویب قطعنامه ضدایرانی اخیر در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران که حاصل همکاری قدرت های اروپایی و آمریکا بود، نمودی عینی از تلاش های همه جانبه آن ها جهت منحرف کردن افکار عمومی جهان از فجایع رخ داده در نوار غزه توسط رژیم اشغالگر قدس است که با همدستی قدرت های غربی روی داده . 

به بیان ساده تر، در شرایطی که این دسته از قدرت ها در برابر کشتار قریب به 40 هزار انسان بیگناه در نوار غزه توسط متحدشان در خاورمیانه بی توجهی می کنند و در بسیاری از موارد همراهی نیز می کنند، در جبهه ای دیگر به نحوی فعالانه تلاش خود را برای محکوم کردن برنامه اتمی ایران و تحمیل قطعنامه علیه کشورمان به کار می گیرند. معادله ای که پرده از ماهیت حقیقی رفتار و سیاست های قدرت های غربی در عرصه سیاست بین‌الملل بر می دارد و نشان می دهد تا چه اندازه سازمان های بین المللی نیز تحت تاثیر این رویکرد سیاست زده اند. 

و در نهایت سوم اینکه تصویب قطعنامه مذکور آن هم پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران حامل پیام های معناداری به انتخابات ایران نیز می تواند باشد. به بیان ساده تر، غربی ها سعی دارند فضایی از تنش و چالش را برای کشورمان در عرصه خارجی ایجاد کنند و در  این فضا، به نحوی القائی دستورکارهای مطلوب خود را در قالب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان دنبال کنند. موضوعی که نیازمند آگاهی و بصیرت همگانی است و باید به هر طریق ممکن جلوی طرح و نقشه های آنان در این حوزه گرفته شود. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۵۱۲۰۴۰۰۰:۳۷:۴۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اندر حكايت بد هكاراني كه طلب كار مي شوند ! -------------------------------------------- نميدانم ضرب المثل كدام منطقه از ايرانه كه ميگه : « به مُرده كه رو بدهي .... كفنش را خراب ميكنه ... » !! ... حال حكايت بدهكاران طلبكار است !
ناشناس۳۵۱۲۲۷۷۰۹:۰۵:۱۰ ۱۴۰۳/۳/۱۹
مانند مسئولان نامحرم و نااهل دولت قبل که شامل رافت شدند و محاکمه نشدند حالا مدعی شده اند
عمار یاسر۳۵۱۲۶۲۵۱۴:۰۳:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۱۹
الان ما در جایگاه برتر نسبت به قبل ایستاده ایم. درمقابل این رفتار اروپایی ها باید در عمل بازرسان اخراج و دوربین ها جمع آوری و رسما اعلام شود در صورت ادامه روند کشورهای متخاصم ایران در دکترین هسته ای بازنگری جدی می کند. الان به سقف تحریم ها رسیده ایم جایگزینی ندارند و میدانند در میدان عمل هیچ کاره اند و کاری نمی توانند بکنند
1۳۵۱۲۶۸۷۱۴:۵۳:۲۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
هدف اصلی قطعنامه ، تاثیر گذاری بر افکار عمومی ایران در خصوص انتخابات است ... جریان تحریف و ولنگاری سیاسی با شعار رفع تحریم و لفاظی هایی همچون کاسبان تحریم و.... وارد میدان خواهند شد .
ناشناس۳۵۱۲۰۷۹۰۲:۳۴:۲۸ ۱۴۰۳/۳/۱۹
رییس جمهور بعدی باید فکری برای تحریم ها و فلترینگ انجام بدهد
ناشناس۳۵۱۲۲۹۰۰۹:۲۶:۰۲ ۱۴۰۳/۳/۱۹
نااهلان و نامحرمان بدانند دیگر جایی در این کشور ندارند
ناشناس۳۵۱۲۳۰۴۰۹:۴۱:۲۶ ۱۴۰۳/۳/۱۹
برخی از آنها مجددا با هماهنگی با عوامل ....تانکرهای بتون ریزی و تجهیزات اوراق کردن سانتریفیوژها را از پیش آماده کرده‌اند
مهران۳۵۱۲۴۱۰۱۱:۰۵:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
دوباره شروع شد موقع انتخابات شد غربی ها قطعنامه صادر کردن تا نیروی مد نظرشون با شعار رفع تحریم رای بیاره در ایران
ناشناس۳۵۱۲۶۳۹۱۴:۱۰:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
خیالت راحت دیگه خود روحانی و خاتمی هم که بیان کسی بهشون رای نمیده.
ناشناس۳۵۱۲۰۸۷۰۳:۴۰:۵۸ ۱۴۰۳/۳/۱۹
قانون اقدام راهبردی مجلس یازدهم نتیجه اش بهتر از این نمی شود! و به این انتخابات غیرمنتظره هم مربوط نمی شود. میبایست تا به حال شورای حکام را بهتر از این می شناخته اید که متاسفانه نشناخته اید!
ناشناس۳۵۱۲۳۱۰۰۹:۴۴:۵۰ ۱۴۰۳/۳/۱۹
با قانون مجلس دولت غرب گرا از حالت بی خیالی خارج شد و توازن ایجاد کرد
مهران۳۵۱۲۴۱۵۱۱:۰۶:۰۱ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اگر اون قانون نبود که هنوز ایران داشت تمام تعهداتش رو انجام میداد و در مقابل روز به روز غربی ها پر رو تر میشدن
ناشناس۳۵۱۲۵۸۶۱۳:۴۱:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اگر قانون راهبردی مجلس و طرح غنی سازی 60 درصدی نبود الان درگیر جنگ بودیم .
ناشناس۳۵۱۲۱۱۲۰۵:۵۲:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۱۹
چطور واقعا هنوز متوجه نشدید چطور با محرک نفوذی های داخلی و الفاظی ساده لوحانه نظیر با یک بمب بر سر ما شما ارتباطات شما را پودر میکنند ما را به سمت سناریوی از پیش تعیین شده برجام 1 سوق دادند و در همان ابتدا سناریو خیمه شب بازی غرب با ارسال صوری گروه های بازرگانی و اقتصادی مسئولان را مجاب به پذیرش توافقی کردند و تمام تاسیسات را بتون ریزی و دانشمندان ما را پراکنده کردند و سانتریفیوژها را اوراق ...توافقی ساده لوحانه با سناریوی از پیش تعیین شده نفوذی ها ... رییس جمهور بعدی امریکا هم آن را پاره کرد و دور انداخت ...کی ما میخواهیم بیدار شویم ...دنیا دنیای زور است قدرت بگیرید متعارف و نامتعارف بمنظور بازدارندگی و جلوگیری از طمع ورزی و زورگویی و بعدش مذاکره مانعی نخواهد داشت اما پیش از آن ساده لوحی است و تکرار آزموده ها ...نکنید اشتباه است یعنی ما اینقدر باید ساده باشیم ...که منافع و مصالح قدرت گیری کشور را فدا کنیم ..
ناشناس۳۵۱۲۳۱۹۰۹:۵۴:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۱۹
رحمت به پدرمادرتون کاملاً راست میگی به دروغ میگن برجام ، چندین سال است دنبال برجام و این همه زحمت و هزینه های پر از هزینه های سنگین بعدش امضا رو پاره میکنن درب های انرژی اتمی بتن میکنن بعدش به ما میگن هرری ای مسوولیین شما متوجه این کارا نمی‌شوید دیگر کی میخای متوجه این کارا شوید
ناشناس۳۵۱۲۳۳۹۱۰:۰۸:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کره شمالی نفوذی ندارد.... و مذاکره هم نمی کند ولی جالب تر اینکه دیگر تحریم بابت بمب اتم نمی شود!!! ایران بیسترین بازرسی ها در جهان دارد (که خجالت آور هست برای کشوری که می‌گوید....در کنار خود برجام که دیگران را در امور داخلی خودش دخالت داد) و هم بمب اتم ندارد اما دومین کشور در جهان هست که تحریم ها را یدک می کشد!!
ناشناس۳۵۱۲۱۱۳۰۵:۵۲:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
راه حل مسأله هسته ای ایران خلع تجهیزات و عقب نشستن نیست ، بلکه دستیابی به قدرت نامتعارف بازدارنده از هر نوعش است و قرار دادن آنها در برابر حقیقت محقق شده قدرت ...و سپس همانها برای مذاکره پاپبش خواهند نهاد ،وگرنه در صورت عدم تحقق قدرت گیری ایران همانها که محتمل جمهوری خواهان خواهند بود ،برای تحریم بیشتر جهت جمع آوری تجهیزات و تهدیدات پیش قدم خواهند بود ..آزموده را آزمودن خطاست
زینی۳۵۱۲۳۴۷۱۰:۱۴:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کوتاه امدن درمقابل غرب یک بازی اشتباه و مخرب است
ناشناس۳۵۱۲۳۸۵۱۰:۴۱:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کره شمالی هسته ای داره ولی به جای نمیرسه
ناشناس۳۵۱۲۵۸۸۱۳:۴۳:۰۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کره شمالی اگر بمب اتم نداشت تا حالا صد بار مورد حمله امریکا واقع شده بود .
ناشناس۳۵۱۲۸۴۲۱۷:۳۴:۴۸ ۱۴۰۳/۳/۱۹
سوال کردی از خودت چرا آمریکا به کره جنوبی حمله نمی کنه
ناشناس۳۵۱۲۱۱۴۰۵:۵۳:۴۰ ۱۴۰۳/۳/۱۹
چرا به کشوری که دارد به نسل کشی در غزه ادامه داده و زنان و کودکان را در بیمارستانها و مدارس و پناهگاه ها قتل عام میکند و مدام دیگر کشورها و حتی زنان و کودکان غزه را به حمله هسته ای تهدید می‌کند نمی‌گویند خلع سلاح شود انموقع ایران را که از حقوق خود در زمینه تکنولوژی هسته ای استفاده میکند مورد هجمه قرار میدهند و هر چه بازرس و مأمور اطلاعاتی بازرس نما دارند برای یافتن نقاط ضعف تخریب تجهیزات و حملات سایبری و ...به ایران میفرستند ‌...انچه در غزه دیدیم نشان داد حقوق بشر و کنوانسیون های ژنو و شعار یونیسف صرفا شعار هستند و دنیا دنیای زور است لذا رو قوی شو گر راحت جهان طلبی ....با این تناقض بین شعار و عمل در غزه باید کشورها خود را به تمام تجهیزات بازدارنده متعارف و نامتعارف دفاعی تجهیز کنند وگرنه شبیه آنچه در غزه دیدیم آماج حملات آتی نسل کشی قرار خواهند گرفت ...تعامل با داشتن قدرت و تجهیز بروز میتواند منجر به حفظ منافع شود در غیر اینصورت چیزی جز زورگویی گرگ بر میش نخواهد بود ....
ناشناس۳۵۱۲۱۲۹۰۶:۰۹:۴۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اصل هدف اینها روی کار اوردن یک دولت واداده و ترسو هست وگرنه این سه سال چرا بیانیه ندادن . عین کاری که سال 92 کردن تا مردم به دولتی همسو با نظراتشون رای بدن و همچی رو لنگ دستورات و قوانین دیکته اونها بکنن که اگر این نشد اونطور میشه و فلان بهمان
ناشناس۳۵۱۲۱۳۶۰۶:۲۹:۵۵ ۱۴۰۳/۳/۱۹
یک پاس خوب برای غربگرایان در ایران به‌ویژه کاندیداهای اصلاح طلب
ناشناس۳۵۱۲۳۰۱۰۹:۳۷:۵۸ ۱۴۰۳/۳/۱۹
بعد از عدم توفیق برخی کشورهای متخاصم در نابودی تجهیزات هسته ای ایران با بهپاد و ترور و تخریب و بمبگذاری تاسیسات دیدند نمیشود مانع قدرت گیری و نابودی تجهیزات کشور شد ،حالا در تلاش برای سناریوی پلان ب خود با فعالسازی عوامل نفوذی خود هستند .
ناشناس۳۵۱۲۳۰۸۰۹:۴۳:۳۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اینها همه نتیجه هماهنگی نفوذ داخلی با عوامل خارجی است همان کسانی که دولت آمریکا را تشویق به تحریم ایران کردند ...
ناشناس۳۵۱۲۱۵۴۰۶:۵۲:۳۸ ۱۴۰۳/۳/۱۹
چرا از آن طرف ماجرا نگاه نمی کنید. به جای غنی سازی 60 درصد آنچه را که در داخل نیاز داریم تولید کنید تا حساسیت خارجی از بین برود. قرار بود اقدام راهبردی مجلس غربی ها را به اجرای مفاد برجام برگرداند که نه تنها نشد که تحریم ها بیشتر هم شده. و احتمال اجرای مکانیسم ماشه و برگشتن تمام تحریم های بین المللی وجود دارد. چین و روسیه بخاطر منافع خودشان ایران را جلوی غربی ها انداخته اند. چین نفت ما را بخاطرر تحریم ها مفت می خرد. و روسیه هم منافع خودش را دنیال می کند.
ناشناس۳۵۱۲۳۲۴۰۹:۵۷:۴۲ ۱۴۰۳/۳/۱۹
آدرس غلط ندهید و غرب را تطهیر نفرمایید مانند بقیه چیزهای دیگر که می فرمایید! اولا اقدام مجلس وقتی صورت گرفت که دولت وقت تا یکسال بعد از نقض تعهدات طرف مقابل کاری نکرد و اروپا هم امروز فردا می کرد دوم اینکه درصد های غنی سازی مختلف در قانون آژانس حق طبیعی ایران هست و وقتی برجام در کار نیست بالاتر از 3/5درصد اصول اولیه تنبیهی هست چه برسد برای چیزهای دیگر سوم اینکه تحریم های بعدی وقتی صورت می‌گیرد که مذاکره می شود یعنی همیشه همین گونه بوده بعد هر مذاکره و یا توافق تحریم می کردن سوم تحریم بین الملل مد نطر شما دیگر کارایی ندارد و ایران از این مراحل عبور کرده
ناشناس۳۵۱۲۳۵۸۱۰:۲۱:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اینها ثابت کرده اند یک قدم عقب نشینی معادل تحریم های بیشتر ...چطور کشوری تهدید به تهاجم هسته ای میکند آنوقت ما باید عقب نشینی کنیم ..مدیریت منازعه میان دو کشور هند و پاکستان در سال های پس از 1998 از عوامل مختلفی اثر پذیرفته است. تغییر در ساختار بین المللی دوران پساجنگ سرد، تحول در سیاست خارجی هند و نقش بازدارندگی هسته ای که نقش بسیار مهمتری نسبت به بقیه عوامل دارد را میتوان ذکر نمود ...
علی۳۵۱۲۳۷۸۱۰:۳۸:۰۴ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اگر قانون مجلس شورای اسلامی هم نبود نتيجه همین بود، بعضی‌ها جوری مجلس را متهم می‌کنند انگار کلاه گشادی که با همکاری اصلاح طلبان سرمون رفت رویاد شون رفته، مذاکره کنندگان بیسواد ماکه بعضیا به تسلطشون به زبان انگلیسی افتخار می کنند، اگر فقط زیربار مکانیزم ماشه نرفته بودند الان غربی‌ها نمی تونستن اونو چماقی کنن بالای سرمون، بودن دلسوزانی که هشداردادن ومتهم به کاسب تحریم شدن، وامروز اصلاح طلبان طلبکارند
ناشناس۳۵۱۲۶۰۴۱۳:۴۹:۰۴ ۱۴۰۳/۳/۱۹
چین و روسیه قطعنامه سیاسی اژانس را محکوم کردند و از ایران حمایت کردند و به درستی امریکا و 3 کشور خبیث اروپایی را ناقض برجام اعلام کردند.
ناشناس۳۵۱۲۶۰۹۱۳:۵۱:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۱۹
وقتی امریکا و اروپا صادرات نفت ایران را تحریم کردند چاره ای بجز فروش نفت به چین و هند نداریم در زمان برجام نفت را بشکه ای 30 دلار میفروختن الان بشکه ای 90 دلار میفروشیم.
ناشناس۳۵۱۲۱۵۸۰۶:۵۸:۱۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
واکنش قاطع نشان بدهید .
ناشناس۳۵۱۲۱۹۱۰۷:۳۹:۱۲ ۱۴۰۳/۳/۱۹
وقتی با برجام و بی برجام تحریم هستیم همان بهتر که بمب اتم بسازیم حداقل امنیت ملی مون 100 درصد تامین می شود و خیال طرف مقابل هم راحت می شود که ایران به نقطه بی بازگشت در موضوع هسته ای رسیده است.
ناشناس۳۵۱۲۳۸۶۱۰:۴۲:۱۴ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کره شمالی بمب اتم هم ساخت الان حالش خوب ؟
ناشناس۳۵۱۲۵۱۰۱۲:۲۲:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۱۹
احوالشان حداقل بهتر شما هست ....
ناشناس۳۵۱۲۵۹۳۱۳:۴۵:۴۴ ۱۴۰۳/۳/۱۹
خود جان کری گفته بود که تحریمهای کره شمالی به قدر تحریمهای ایران شدید نیست زیرا یانکی ها از توان هسته ای پیونگ یانگ وحشت دارند.
علیجانی۳۵۱۲۲۲۵۰۸:۱۷:۲۸ ۱۴۰۳/۳/۱۹
آلمان، انگلستان و فرانسه این 3 کشور به همراه امریکا شر مطلق هستند و تا هر جایی که زورشان برسد فشار می اورند تمام شعار هایی را که میدهند فقط شعار است و برای انحراف افکار مردم دنیا است این ها 100 سال با همین شعار ها مردم دنیا را چاپیدند ، کشور راباید بدون غرب دید و نگاهمان رااز غرب بر داشت .
ناشناس۳۵۱۲۲۲۹۰۸:۲۱:۲۴ ۱۴۰۳/۳/۱۹
غرب میخواد به نفع عده‌ای از نامزدهای غربگدا در انتخابات ریاست جمهوری کارناوال تبلیغاتی راه بیاندازه
ناشناس۳۵۱۲۶۶۶۱۴:۳۶:۴۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
مردم تحت هیچ شرایط به غربگراها و کدخدا باورها رای نمیدن
ناشناس۳۵۱۲۲۳۲۰۸:۲۴:۰۹ ۱۴۰۳/۳/۱۹
طرف غربی ، جری تر شده و بیشتر گستاخی می کند .
ناشناس۳۵۱۲۲۳۳۰۸:۲۴:۱۲ ۱۴۰۳/۳/۱۹
قطعنامه سیاسی اژانس با پیشنهاد المان و فرانسه و انگلیس با هدف تاثیر گذاری در انتخابات ایران است !
ناشناس۳۵۱۲۲۴۴۰۸:۴۰:۵۲ ۱۴۰۳/۳/۱۹
از 20 سال قبل دنبال بهانه بودن ولی شما با سادگی در پازل آنان قرار می گیرید و خارج هم نمی شوید وگرنه اگر 15 سال قبل خارج می شدید این همه تحریم و بازی نمی خوردید و مردم هم کمتر تحت فشار قرار می گرفتند
ناشناس۳۵۱۲۲۴۸۰۸:۴۲:۴۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
برجام ؟ کدام برجام ؟ قرادادی که طرف مقابل به آن عمل نکند بی اعتبار است
ناشناس۳۵۱۲۹۲۹۲۰:۱۳:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۱۹
قراردادی که از ابتدا کارشناسان می‌گفتند ناقص است و وقتی امریکا و اروپا خرشان از پل گذشت به تعهداتشان عمل نمی‌کنند و به ریش شما می‌خندند، چرا امضا شد؟ حالا اگر هم خوشبینانه عمل کردند و امضا کردند دیگر چرا آن وزیر را امیرکبیر معرفی می‌کنند؟ بیچاره امیرکبیر که به فکر عزت ایران بود
ناشناس۳۵۱۲۲۴۹۰۸:۴۳:۲۰ ۱۴۰۳/۳/۱۹
افراد نامحرم را تایید صلاحیت نکنید هرچند رای هم ندارند دیگر
ناشناس۳۵۱۲۲۶۸۰۸:۵۷:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کشور ما که همه جوره تحریم شده است پس با فراق بال به غنی سازی به هر میزان که میتوانیم ادامه دهیم و به کشورهای دیگر بفروشیم
ناشناس۳۵۱۲۳۲۲۰۹:۵۶:۴۶ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کاملا درست است رحمت به پدر و مادرتون اگر مسوولین گوش شنوا داشته باشن
ناشناس۳۵۱۲۲۹۸۰۹:۳۶:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۱۹
کشورهای اروپایی وآمریکا غلط کردن چرا به رژیم فاسد اسرائیل که بمب فسفری علیه مردم بی دفاع مصرف میکنه هیچ ایرادی وارد نمیبینن؟تمام قوانین بین المللی فقط برای مخالفین آمریکا واروپاست نه برا خودشون ودوستانشون.
علی۳۵۱۲۳۱۴۰۹:۴۹:۴۱ ۱۴۰۳/۳/۱۹
طلبکارشدن بدهکاران به حقوق ملت ایران نیز ناشی از همین طرز تلقی و ذهنیت اشتباه برخی مسئولان سابق است که می پندارند اروپائیان نسبت به آمریکا موضع ملایم تری در قبال ایران و انقلاب دارند، در صورتی که حداقل در خصوص «موضوع هسته ای شدن ایران» مسأله کاملا برعکس است! اروپائیان در قیاس با آمریکا حساسیت بیشتری نسبت به توان هسته ای ایران دارند و احساس تهدید بیشتری می کنند. انگلیس، فرانسه و آلمان همزمان از روابط دیپلماتیک شان با جمهوری اسلامی در جهت خصومت بیشتر با ایران در مجامع بین المللی بویژه در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین حداکثر استفاده را می کنند …
ناشناس۳۵۱۲۳۲۰۰۹:۵۵:۱۲ ۱۴۰۳/۳/۱۹
محکم و استوار در مقابل زورگویی بایستید وزیر بار ننگین غرب نروید مطمئنا با پیشرفت هسته ای ما به لطف خدا. کم میارند
ناشناس۳۵۱۲۳۲۹۱۰:۰۱:۵۰ ۱۴۰۳/۳/۱۹
اعتماد به غرب یعنی خاکستر شدن پس برای کم کردن روی غرب وحشی و غرب زده های داخلی با تمام قدرت کار خودمان را ادامه دهید
ناشناس۳۵۱۲۳۵۹۱۰:۲۳:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۱۹
مگراسرائیل الان اتم دارد کسی جلوشو گرفته میگن خاور میانه باید عاری از سلح هسته ای باشد مگر اسرائیل خاور دیگر است پس این بازی فقط برا ایرانه میخوان ایران رو ویران کنن اگر مکانیسم ماشه فعال بشه دیگه انوقت دیره والان وقتشه مردم ایران خیلی سختی کشیدن بخاطر هسته ای پس التماس میکنیم عقب نکشید
ناشناس۳۵۱۲۳۶۴۱۰:۲۶:۱۵ ۱۴۰۳/۳/۱۹
باید به فکر بمب باشیم غربی ها هر لحظه پررو تر میشوند ودهان آنها فقط با بمب های هسته و تهدید آن بسته میشود
فرشاد۳۵۱۲۳۸۰۱۰:۳۹:۰۸ ۱۴۰۳/۳/۱۹
چندین ضرب المثل مصداق دارد بدهکارراکه بگذاری طلبکارمیشودسستی بازارازدلال است اب که سربالابرودقورباغه ابوعطا میخواندهمه اینهاتقصیرخودمان است ملت 20سال است شکنجه معیشتی میشودومابه اسم هسته ای درجامیزنیم باقدرتهای دارای بمب اتمی کل کل میکنیم بارژیم کودک کش درنبردیم امابرای داشتن توان همسان تعارف میکنیم وتحریم مادام العمریم .
خواهان عدالت۳۵۱۲۴۰۸۱۱:۰۱:۱۲ ۱۴۰۳/۳/۱۹
حرفهای نویسنده را باید با فریاد بلند در سازمان مللشون به گونه ای فریاد زد که گوششان کر شود هرچند این رفتارهای ضد ایرانی از طرف غرب به آن ایرانیان وطن فروش غرب نشین هم بر می گردد خداوند خودش شر همه رو به خودشون بر گردونه
ناشناس۳۵۱۲۴۵۰۱۱:۲۷:۵۷ ۱۴۰۳/۳/۱۹
باید از ‌ NPT خارج شد بازرسان آژانس رااخراج کرد وغنی سازی.راتا آنجا که لازم است انجام داد.
کامران۳۵۱۲۴۷۱۱۱:۴۰:۵۰ ۱۴۰۳/۳/۱۹
الان وقت شکایت علیه آلمان وانگلیس وفرانسه نزدسازمانهای بین المللی ازبابت فروش سلاحهای شیمیایی به صدام درزمان جنگ هشت ساله علیه ایران هست کشورهایی که ناقص حقوق بشرهستندوشریک جرم صدام سلاحهای ارسالی اینهاچقدرازمردم غیرنظامی رادرسردشت وحلبچه عراق ازبین بردن والان هم مجروحان شیمیایی بعنوان مدارکی زنده ازجنایت های غربی‌ها هستند
ناشناس۳۵۱۲۵۵۱۱۲:۵۶:۰۶ ۱۴۰۳/۳/۱۹
در دولت قبل اگر بود می گفتند به خاطر سازشکاری و ذلت غربگراها اینجوری شد. حالا چی؟
ناشناس۳۵۱۲۷۷۸۱۶:۲۵:۲۳ ۱۴۰۳/۳/۱۹
حالا غربی ها برای تاثیرگذاری بر روند انتخابات و سرکار اوردن غربگرایانی که منافع اونها را تامین می کنند قطع نامه صادر کردند.
ناشناس۳۵۱۲۶۲۱۱۴:۰۰:۳۱ ۱۴۰۳/۳/۱۹
شما که همه چیز را امتحان کرده اید پس دست از این تحلیل‌های بی سر و ته بردارید و از برجام خارج شوید، تا کی میخواهید هم به نعل بکوبید هم به میخ
ناشناس۳۵۱۳۲۲۸۰۸:۰۴:۰۱ ۱۴۰۳/۳/۲۰
حداقل کاری که میتونید بکنید اینه که سفیرانشونو فرا بخونید!
yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین