معرفی بهترین هتل های شمال کشور

گزارش بازرگانی، 297393،   4030308026

هتل های معروف و لوکس در شمال کشور

برای این‌‌که بتوانید بهترین لحظات را هنگام سفر خود به شمال کشور ثبت کنید، باید شرایط اقامت مطلوبی را برای خود و عزیزان‌تان فراهم سازید. فرقی نمی‌کند که به کدام نقطه از شمال کشور سفر می‌کنید؛ زیرا هر یک از این استان‌ها، جذابیت‌های گردشگری فراوانی داشته و برای راحتی بازدیدکنندگان، هتل‌های باکیفیتی را تاسیس کرده‌اند.

شما می‌توانید در این هتل‌ها اقامت داشته باشید و از امکانات و تفریحات آن‌ها نهایت لذت را ببرید. برای اینکه کار شما راحت‌تر شود، در این مطلب می‌خواهیم بهترین هتل‌هایی که در شمال کشور وجود دارند را بررسی کنیم؛ تا پایان همراه ما باشید.

هتل های معروف و لوکس در شمال کشور

بهترین هتل های شمال کشور

باید گفت که شمال کشور به‌دلیل شرایط عالی آب‌وهوایی و جاذبه‌های طبیعی، سالانه توریست و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بهترین هتل‌هایی که این گردشگران می‌توانند در آن اقامت داشته باشند به شرح زیر هستند.

هتل پارسیان خزر (هتل ‌هایت)

یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های شمال کشور که ازنظر طراحی و خدمات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، هتل پارسیان خزر است. این هتل را با نام هتل ‌هایت خزر نیز می‌شناسند. باید گفت که این هتل یکی از برترین مراکز اقامتی لوکس در شمال کشور نام‌ گرفته است.

این هتل 5 ستاره دارای 174 اتاق است که هرکدام از این اتاق‌ها یک تراس مجزا دارند. این هتل در چالوس قرار داشته و امکاناتی عالی به شما ارائه می دهد. از مهم‌ترین این امکانات باید به ساحل خصوصی، قایق موتوری، اسکی جت، تفریحات آبی و قابلیت اجرای نشست‌های تجاری اشاره کرد.

هتل کادوس رشت

هتل دیگری که می‌توان آن را به‌عنوان یکی از برترین هتل‌های ایران در شمال کشور دانست، هتل کادوس رشت نام دارد. این هتل در شهر زیبای رشت قرار داشته و دارای 96 واحد اقامتی است. هتل کادس زیبایی منحصربه‌فردی در دکوراسیون و زیبایی اتاق‌های خود داشته و امکاناتی عالی ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از میان اتاق‌های 2 نفره، سوئیت‌های 2 نفره، اتاق‌های 3 گانه و سوئیت‌های 4 نفره یکی را انتخاب کرده و رزرو آن را به‌راحتی انجام دهید. این هتل به فرودگاه رشت نزدیک بوده و به همین دلیل دردسری برای دسترسی به آن نخواهید داشت.

هتل ونوس پلاس نمک ‌آبرود

اگر بخواهیم یکی از خاص‌ترین هتل‌های موجود در شمال کشور را به شما معرفی کنیم، باید هتل ونوس پلاس نمک ‌آبرود را در این لیست قرار دهیم. این هتل در طبیعت زیبای نمک‌ آبرود قرار داشته و با جنگل‌های این منطقه پوشیده شده است.

منظره‌ای که از پنجره واحدهای این هتل مشاهده می‌کنید جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد و قطعا تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای شما رقم می‌زند. در این هتل 60 واحد مسکونی در 13 طبقه ساخته شده که اتاق‌های 2 نفره، 3 نفره، اتاق‌های اتصال، سوئیت‌های جوان، سوئیت‌های سلطنتی و سوئیت جکوزی درمیان آن‌ها واقع شده‌اند. در صورت رزرو اتاق‌های این هتل، قطعا باز هم سراغ آن خواهید آمد.

هتل میزبان بابلسر

به ‌دنبال یک هتل شیک و مدرن هستید که 5 ستاره کیفی نیز داشته باشد؟ پیشنهاد ما رزرو اتاق‌های موجود در هتل میزبان است. هتل میزبان بابلسر یکی از خاص‌ترین هتل‌هایی است که در این شهر زیبا قرار دارد. این هتل جذاب در کیلومتر 3 جاده کمربندی بابلسر بوده و از پنجره اتاق‌های آن، قله دماوند، شهر و دریا دیده می‌شوند.

اتاق‌های این هتل شامل 166 اتاق لوکس و مجلل بوده و تجربه‌ای خاص برای شما رقم خواهد زد. کافی‌شاپ خاص، زمین تنیس، زمین والیبال، حمام سنتی، سالن بیلیارد و سالن آرایش مو از مهم‌ترین خدمات و امکاناتی است که در این هتل به شما ارائه می‌شود.

هتل نارنجستان نور

برای این‌‌که بتوانید تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی از اقامت در شمال کشور داشته باشید، پیشنهاد می‌شود که هتل نارنجستان نور را رزرو کنید. این هتل در شهر زیبای نور واقع شده و از طراحی خاص و به‌روزی برخوردار است.

این هتل سرسبزی خاصی دارد و می‌تواند تجربه‌ای به‌یاد ماندنی برای شما رقم بزند. بالکن‌های خاص و زیبا، طبیعت بکر از قاب پنجره، 57 ویلای دوبلکس، 52 اتاق 2 و 3 نفره و 10 سوئیت سلطنتی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات این هتل هستند.

هتل پارسیان آزادی رامسر

یکی از خاص‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌هایی که در شمال کشور و شهر زیبای رامسر قرار دارد، هتل پارسیان آزادی است. این هتل خاص را باید از بزرگ‌ترین هتل‌های لوکس دانست؛ زیرا تنوع اتاق‌های آن بالا بوده و از خدماتی عالی نیز برای مسافرین و توریست‌ها برخوردار است.

این هتل دارای 2 ساختمان قدیمی و جدید است که هرکدام از 3 طبقه تشکیل شده و دارای 21 و 115 سوئیت قدیم و جدید هستند. سالن کنفرانس، آسانسور، رمپ، ماساژ و اعلام حریق از مهم‌ترین امکانات این هتل به‌شمار می‌روند.

هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا رامسر را باید یکی از خاص‌ترین هتل‌های زیبا در شمال کشور دانست. این هتل در شهر سرسبز و زیبای رامسر قرار داشته و موقعیت آن به‌صورت ساحلی است. در واقع اتاق‌های این هتل دارای 2 منظره عالی هستند.

یکی منظره درختان سرسبز جنگل بوده و دیگری نیز قابی زیبا از دریای خزر است. می‌توانید با رزرو اتاق‌های VIP این هتل تجربه‌ای خاص از اقامت در کنار ساحل داشته باشید. لاندری، وای‌فای، رستوران لوکس، آسانسور و پارکینگ اختصاصی را باید از خدمات عالی این هتل دانست.

رزرو راحت و سریع هتل های شمال

هتل های شمال

اگر به ‌دنبال روشی عالی و سریع به جهت رزرو هتل‌های شمال کشور هستید، پیشنهاد می‌شود که این کار را در اپلیکیشن اسنپ تریپ انجام دهید. اسنپ تریپ سرویسی آنلاین برای خدمات مسافرتی است و انواع هتل‌ها و بلیت هواپیما را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

اگر به‌ دنبال این هستید که به شمال کشور سفر کنید، باید با هتل‌های باکیفیت و خاصی که در این منطقه وجود دارند آشنایی داشته باشید. این هتل‌ها شامل موارد مختلفی هستند که بهترین آن‌ها را در این مطلب بررسی کردیم.

از بهترین هتل‌هایی که در شمال کشور وجود دارند می‌توان به هتل‌های پارسیان آزادی، پارسیان خزر، هتل کیمیا و هتل کادوس اشاره کنیم. ویژگی‌های مهمی که در این هتل‌ها وجود داشت را در این مطلب به شما ارائه دادیم. حال می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ تریپ تمامی این هتل‌ها را با بهترین قیمت و شرایط رزرو کنید.

yektanetتریبون

پربحث‌های هفته

  1. آقایان «روحانی» و «ظریف»، نظری ندارید؟!

  2. نقد، آری؛ تندروی و توهین نه!

  3. دشواری پزشکیان در «راه» کابینه

  4. دولت و مردم تا دیر نشده کاری کنند...

  5. سردار رضایی: طرح نور تعطیل بردار نیست

  6. مناظر شهری دیدنی کره شمالی

  7. در اداره پست چه خبر است؟!

  8. دقیقا چه زمانی آمریکا خواست با ایران توافق کند؟!

  9. پزشکیان: به همه می گوییم در تشکیل کابینه کمک کنند اما آدمهای خودشان را معرفی می کنند

  10. انتقاد رسانه اصولگرا از اهانت به ظریف در حاشیه نمازجمعه / چرا برخی اعضای شورای شهر منتقد زاکانی شده‌اند؟

  11. نمونه ای از یک دیپلماسی موفق اقتصادی

  12. مرتضوی: تمام بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کردیم

  13. واکنش وزیر ارشاد به استخدام برادرزاده اش در وزارت بهداشت

  14. صدور کیفرخواست رائفی‌پور/ واکنش زاکانی به تهدید استعفای برخی از اعضای شورای شهر/ ماجرای حمله تندروها به پویانفر

  15. آشی که نباید خیلی شور شود!

  16. تاکید قالیباف بر بررسی علل مشارکت پایین مردم در انتخابات/ یک پیشنهاد خوب به سعید جلیلی

  17. قالیباف: باید دغدغه‌ ۱۴ میلیون نفری که به پزشکیان رای ندادند لحاظ شود

  18. یک سیلی سخت دیگر به صهیونیست ها

  19. واکاوی علت حضور کمرنگ مردم در انتخابات

  20. زن و سیاهپوست بودن رقیب، برگ برنده ترامپ یا عامل شکست او ؟

  21. سخت است آقای پزشکیان ...

  22. با زنجیرزنان بی‌حجاب چه باید کرد؟  

  23. کاپشن پوشیدن پزشکیان یا استفاده او از کت و شلوار چقدر مهم است؟

  24. انسداد ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرق ایران با دیوارهای ۴ متری

  25. ظریف: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای باید رعایت شود/ آماده گفت‌وگو هستیم

آخرین عناوین