معرفی تبلت های قلم دار بازار ایران

گزارش بازرگانی، 284423،   4030203057

خرید تبلت قلم‌دار نباید بدون بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصول انجام شود. شما می‌توانید با شناخت بهترین مدل‌های بازار و بررسی امکانات هرکدام، تبلت متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

تبلت‌ها از لوازم دیجیتالی کاربردی محسوب می‌شوند که اگر از قلم نیز بهره‌مند باشند می‌توان بیش‌ازپیش از آن‌ها استفاده کرد یا به‌عبارتی کاربرد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل نیز بسیاری از کاربران حین خرید، به‌دنبال تبلت قلم‌دار هستند.

شرکت‌های مختلف با درنظرگرفتن اهمیت استفاده از تبلت قلم‌دار، اقدام به تولید این محصول کرده‌اند، اما تمام این مدل‌ها کارایی لازم را ندارند. به همین دلیل نیز در این بخش می‌خواهیم به بررسی دلایل استفاده از این محصول و معرفی برخی مدل‌های مطرح آن بپردازیم. برای آگاهی از این اطلاعات تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

چرا تبلت قلم دار بخریم؟

تبلت‌ها مانند یک سیستم قابل حمل هستند که به‌دلیل وزن سبک، در بسیاری از موارد جای لپ‌تاپ‌ها را می‌گیرند. کاربران از این دستگاه برای تماشای فیلم، چک کردن ایمیل، بررسی امور مالی یا ایجاد سند استفاده می‌کنند.

زمانی که همراه تبلت، قلم نیز عرضه شود، افراد می‌توانند با استفاده از این محصول به نوت‌برداری یا طراحی یک ایده جدید بپردازند. تبلت قلم‌دار یک گزینه عالی برای افرادی است که همواره به‌دنبال یادداشت کردن نکات مهم هستند اما نمی‌خواهند کاغذ زیادی مصرف کنند.

این دستگاه به‌نوعی دوستدار محیط زیست نیز به‌شمار می‌آید. همچنین با کاهش میزان خرید کاغذ و قلم، به کم‌تر شدن هزینه‌ها کمک می‌کند. اگر شما نیز از دسته افراد مشتاق نوشتن هستید، بهتر است خرید تبلت قلم‌دار را در اولویت قرار دهید.

بهترین تبلت های قلم دار بازار کدامند؟

با اینکه تولیدکنندگان همواره در تلاش‌اند تا محصولات دیجیتالی با بهترین کارایی عرضه کنند، بااین‌حال تمام محصولات موجود در بازار گزینه خوبی برای رفع نیاز کاربران به‌حساب نمی‌آیند.

به همین دلیل نیز در این متن می‌خواهیم برخی مدل‌های برتر تولیدشده توسط برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید، دغدغه چندانی برای انتخاب نداشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 لایت 2022

در بسیاری از مواقع، تبلت سامسونگ قلم دار با قابلیت‌های خاص خود ما را به هدفمان از خرید این کالای دیجیتالی می‌رساند. یکی از بهترین و در کنار آن ارزان‌قیمت‌ترین مدل‌های این برند، گلکسی تب S6 لایت نام دارد.

در این تبلت، قلم S-Pen تعبیه شده و به‌دلیل بهره‌مندی از تراشه‌ای با عملکرد مناسب، گزینه خوبی برای ویرایش تصاویر، اسناد یا تماشای فیلم است. این تبلت با بدنه آلومینیومی و ضخامت 7 میلی‌متری، حدودا 465 گرم وزن دارد.

از دیگر مشخصات این تبلت قلم‌دار باید به نمایشگر 10.4 اینچی آن اشاره کنیم. ضمن اینکه نرخ نوسازی در این صفحه‌نمایش 60 هرتز و وضوح تصویر در آن 1200*2000 پیکسل است.

در تبلت گلکسی تب S6 لایت، قدرت پردازنده تا حد زیادی افزایش پیدا کرد و دلیل این موضوع استفاده از تراشه قدرتمند Snapdragon 720G بود. به همین دلیل نیز این محصول برای انجام کارهای گرافیکی و اجرای برخی برنامه‌های سنگین گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید.

تبلت گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ

یکی از جدیدترین تبلت‌های قلم‌دار موجود در بازار، مدل S8 اولترا است که قلم کاربردی همراه آن عرضه می‌شود. سامسونگ در این مدل، نرخ تاخیر را به 2.8 میلی‌ثانیه رساند تا افراد دلیل موجهی برای تعویض تبلت قدیمی خود داشته باشند.

این تبلت از تراشه اسپندراگون 8، نسل 2 پشتیبانی می‌کند که یکی از قدرتمندترین‌ها در این حوزه به‌شمار می‌آید. صفحه‌نمایش بزرگ و قدرت بالای این تبلت، به شما امکان طراحی آسان با قلم را می‌دهد.

تبلت گلکسی تب S9 اولترا سامسونگ

از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌های تبلت موجود در بازار باید به گلکسی تب S9 اشاره کنیم. مدت زیادی از تولید و عرضه این تبلت در بازارهای جهانی نمی‌گذرد اما به‌دلیل بهره‌مندی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب، خیلی زود مطرح شد و فروش زیادی را تجربه کرد.

شرکت سامسونگ برای افزایش عملکرد این تبلت در انجام کارهای گرافیکی و اجرای برنامه‌های سنگین، تراشه قدرتمند اسپندراگون 8، نسل 2 را روی آن تعبیه کرد. با وجود حافظه 515 گیگابایتی، این محصول از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

رزولوشن بالای صفحه نمایش و بهره‌مندی از قلم استایلوس که تاخیری 2.8 میلی‌ثانیه دارد، این تبلت را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. ضمن اینکه قلم همراه محصول عرضه می‌شود و نیازی به خرید جداگانه نیست.

آیپد 2022 مدل Wi-Fi اپل

در لیست بهترین تبلت‌ها نمی‌توان از محصولات شرکت اپل نام نبرد، به‌خصوص اینکه می‌توانید در بین تبلت‌های این برند، گزینه‌های اقتصادی نیز پیدا کنید. آیپد 2022 یکی از این مدل‌های اقتصادی و قدرتمند محسوب می‌شود.

صفحه‌نمایش این تبلت قلم‌دار، از رزولوشن 1640*2360 بهره‌مند است و با 10.9 اینچ اندازه، کیفیت تصویر مطلوبی برای شما ایجاد می‌کند. قلم این تبلت اپل پنسل است و از پردازنده 5 نانومتری A14 پشتیبانی می‌کند.

این تبلت یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی به‌شمار می‌آید، اما نباید از کیفیت دوربین‌های تعبیه‌شده روی آن غافل شد. دوربین اصلی این تبلت 12مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم‌برداری 4K را فراهم می‌کند.

ازطرف‌دیگر دوربین سلفی این محصول نیز کیفیت خوبی دارد و شما می‌توانید در کنار نوت‌برداری یا طراحی، با آیپد خود تصاویر جذابی نیز ثبت کنید. ضمن اینکه اسپیکرهای استریو باکیفیت این محصول، قدرت و کیفیت مطلوبی دارند.

تبلت شیائومی پد 5

شیائومی علاوه‌بر تولید موبایل‌های هوشمند باکیفیت و قدرتمند، درزمینه تولید تبلت نیز بسیار خوب عمل کرده است. محصولات مختلفی از این برند در بازار وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های قلم‌دار آن را با نام تبلت پد 5 می‌شناسیم.

اگر می‌خواهید از قلم تبلت پد 5 استفاده کنید باید آن را به‌صورت مجزا بخرید، چراکه شیائومی آن را همراه محصول عرضه نمی‌کند. سرعت بالای این قلم به‌گونه‌ی است که هر کاربری را برای خرید آن مشتاق می‌کند.

این مدل تبلت دارای 256 گیگابایت حافظه است و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند، پس حین خرید به این محدودیت توجه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های آن باید به نمایشگر 11 اینچی و همچنین رزولوشن 1600*2500 اشاره کرد که برای یک تبلت بسیار مطلوب هستند.

جمع‌بندی

با تبلت قلم‌دار می‌توانید علاوه‌بر انجام کارهای معمولی مانند تماشای فیلم یا اجرای بازی به ثبت یادداشت و حتی طراحی برای بخش خاصی از خانه یا محیط کار بپردازید. از مدل‌های پرطرفدار این محصول که در بازار ایران موجود هستند باید به گلکسی تب S6 لایت، گلکسی S8 اولترا، گلکسی S9 اولترا، شیائومی پد 5 و آیپد 2022 اشاره کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  6. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  7. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  8. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. تضادی عجیب و پر ابهام!

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. رشد شدید بدهی‌ها در دولت روحانی/ عبور از بحران بدهی در دولت رئیسی

  19. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  20. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  21. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  22. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  23. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  24. سقوط در آغوش پهلوی!

  25. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

آخرین عناوین