خودکفایی در تولید مکمل‌های دارویی

  4030129052

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به برخی رکوردها در حوزه تولید مکمل‌ها، گفت: در ارتباط با مکمل‌های دارویی به خودکفایی رسیده‌ایم و به این موضوع می‌بالیم.

خودکفایی در تولید مکمل‌های دارویی

به گزارش ایسنا، دکتر حیدر محمدی در آیین افتتاحیه «دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و دارویی» و «سیزدهمین همایش طلای سبز» که صبح امروز، ۲۹ فروردین برگزار شد، اظهار کرد: بر این باور هستم که در کنار هم قرار گرفتن یک امر خوب به حساب می‌آید؛ لذا برگزاری برخی رویدادها به صورت همزمان را مثبت ارزیابی می‌کنم. تعدد برگزاری همایش‌های مربوط به حوزه سلامت نیز مثبت قلمداد می‌شود، چرا که موجب انرژی مثبت برای جامعه و ذی‌نفعان می‌شود. این همایش‌ها با محوریت تولید برگزار می‌شوند که یک رویکرد بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه اقدامات و خودکفایی در حوزه سلامت جزو دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی به حساب می‌آید، ادامه داد: شرکت‌های فعال در زمینه مکمل‌های غذایی و دارویی طی سال گذشته زحمات فراوانی کشیدند. آمار و ارقام بیانگر این است که همواره در زمینه تولید به خوبی عمل کرده‌ایم و رکوردهایی را در سال ۱۴۰۲ ثبت کردیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: در ارتباط با حوزه مکمل‌های دارویی به خودکفایی رسیده‌ایم و به این موضوع می‌بالیم. من بر این باور هستم برگزاری همایش‌های مکمل‌های غذایی و رژیمی در واقع یک جشن به منظور بالیدن به خودکفایی کشور در حوزه مکمل‌های دارویی است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، افزود: موضوع تولید برای سالیان سال توسط مقام معظم رهبری مطرح شده که نشان از اهمیت این موضوع دارد. بنابراین باید به عنوان نقطه‌ ثقل فعالیت‌های دولت در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان غذا و دارو موضوع جهش تولید را مورد اشاره قرار داد و گفت: بنابراین در بحث جهش تولید نیز باید از یک نقطه به یک نقطه بسیار بالاتر برویم و روند اجرایی را با سرعت بیشتری طی کنیم.

محمدی با بیان اینکه سازمان غذا و دارو همواره بر موضوع تولید توجه می‌کند، افزود: بررسی‌ها بیانگر این است که سازمان غذا و دارو همواره به موضوع تولید توجه می‌کند اما با توجه به شعار سال نیز وظیفه داریم به موضوع تولید بیشتر توجه کنیم.

وی با بیان اینکه ذی‌نفعان می‌توانند در امر تولید اثرگذار باشند، افزود: به طور قطع، مشارکت ذی‌نفعان می‌تواند در اجرای امور بسیار موثر باشد و این موضوع در تمام دنیا اثبات شده است. مشارکت ذی‌نفعان می‌تواند سبب بروز نتایج مطلوب شود؛ به همین دلیل سازمان غذا و دارو موضوع مشارکت ذی‌نفعان را همواره در کانون توجه قرار داده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین