استخوانی در گلوی اسرائیل!

یوسف مشفق، گروه سیاسی الف،   4030126112 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
استخوانی در گلوی اسرائیل!

پاسخ نظامی سپاه پاسداران به اسرائیل در واکنش به حمله دو هفته پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق به‌قدری شفاف و واضح بود که باید معادلات جدیدی را در ذهن سران جنگ‌طلب آن تثبیت کند. ایران نشان داد که با کمترین توان خود و بهره‌گیری از ساده‌ترین پهپادها و موشک‌ها، می‌تواند اسرائیل را زیر ضرب برده و پدافند آن را پشت‌سر گذاشته؛ به‌گونه‌ای که حتی کمک آمریکا و دیگر کشورها هم برای مقابله با حملات صورت‌گرفته راه به‌ جایی نخواهد برد.

همان‌طور که رئیس کل ستاد نیروهای مسلح و فرمانده سپاه پاسداران هم تاکید کرد این گوشه‌ای از توانایی نظامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد و اگر رژیم‌صهیونیستی بخواهد اقدامی در جهت تعرض به خاک کشور، حمله به مردم و حتی اماکن ایران در سوریه انجام دهد، عملیات‌هایی با مقیاس بزرگتر و ده‌ها برابری اجرا خواهد شد که ممکن است اسرائیل را با بحران‌ها و تهدیدهایی مواجه کند که هیچ‌گاه در مخلیه سران این رژیم هم نمی‌گنجید. بنابراین منطق محاسبه‌گری و عقلانیت ایجاب می‌کند که رژیم‌صهیونیستی این تحقیر تاریخی را به جان خریده و هزینه شرارت‌های خود علیه ایران را بپردازد چون هر سطحی از واکنش آن به پاسخ مشروع جمهوری‌اسلامی، تبعات وحشتناک‌تری برای صهیونیست‌ها در پی خواهد داشت.

سران اسرائیل و نخست‌وزیر آن باید پیام صادره ایران و سپاه پاسداران را دریافت کرده و از دست‌زدن به قماری که حیات این رژیم را با تهدید مواجه می‌کند بپرهیزند چون کوچک‌ترین اشتباه مساوی است با تبعات پرهزینه‌ای که برای آنان در پی خواهد داشت. بدون شک مواجه‌شدن با آتش حملات ایران، رویارویی با قدرت موشکی و پهپادی سپاه و ناتوانی در مقابله با آن، حقارتی تاریخی برای رژیمی است که سال‌ها با حمایت غرب و همچنین پیش‌بردن پروپاگاندایی سازمان‌یافته، مرزهای جعلی خود را دژ مستحکمی می‌پنداشت که هیچ کشوری جرات و امکان زیر ضرب بردن آن را ندارد اما جمهوری اسلامی ایران این تابوی بزرگ را شکست و همان‌طور که با حمله به عین‌الاسد هیمنه آمریکا را منهدم کرد، اسرائیل را هم با تحقیری تاریخی در محدوده خود مواجه کرد و نشان داد که جمهوری‌اسلامی برای تامین منافع خود و تثبیت امنیتش، تسلیم هیچ قدرتی نخواهد شد.

رژیم‌صهیونیستی در شرایط کنونی با وضعیت ارّه مواجه شده؛ اگر اقدامی در جهت مقابله با پاسخ‌های مشروع ایران کند با واکنشی دردناک‌تر و مهیب‌تر مواجه خواهد شد و اگر هم پاسخ‌های موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی را هضم کند، هیمنه پوشالی‌اش نزد جهانیان در هم شکسته می‌شود. در این وضعیت دوگانه آن‌چیزی که منطقاً برای رژیم ارجحیت دارد، عدم تلافی، مقابله‌به‌مثل نکردن و هضم پاسخ ایران است؛ هر چند که این مسئله به مثابه استخوانی در گلوی اسرائیل است اما صهیونیست‌ها باید بپذیرند که یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی‌پایان است!

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۵۶۶۸۶۰۸:۴۹:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
در خصوص توان دفاعی ایران هم صحبت کنید.
ناشناس۳۴۵۷۱۹۳۱۶:۴۴:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
بهتره صهیونیست‌ها فیلم کامل از سلامتی پایگاه نشون بدن اونوقت ما قبول می‌کنیم!
ناشناس۳۴۵۷۳۸۴۱۹:۰۲:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اسرائیل آن روزی که کودکان غزه را به جای حماس مورد کشتار قرار داد نابود شد فقط من منطق طرفداران اسرائیل را متوجه نمی شوم؟/ شما که برای یک گنجشک که کشته می شود دلتان می سوزد، چطور سی هزار زن و کودک کشته شده را می بینید ولی باز نمی فهمید؟؟؟
ناشناس۳۴۵۸۲۱۵۰۹:۰۱:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۸
نفهمی ویژگی طرفداران غرب است مثل ... (بلا نسبت ...)
ناشناس۳۴۶۲۵۸۷۲۲:۱۲:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۱
اغلب آنهایی که اسرائیل را ولو با یک لایک یا دیسلایک تایید می کنند بدلیل بغضی است که برای مسائل دیگر دارند. وگرنه وجدان هیچ انسانی کودک کشی و جنایت تا این حد را نمی پذیرد. اندکی هم هستند که وجدانشان به خواب رفته و اندکتری هم هستند که مزدورند و وظیفه دارند بر جو گروههای مجازی به نفع اسرائیل کودک کش دامن بزنند. مگر می شود ایرانی که تمام تاریخ و تمدنش مملو از جلوه های انسانیت و طرفداری از حق است از اسرائیل جنایتکار طرفداری کند؟!
ناشناس۳۴۵۸۷۰۲۱۳:۵۲:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۲۸
پریروز گوشه ای از قدرت ایران رو دیدیم - آفرین به نیروهای مقاومت و سپاه و ارتش
ناشناس۳۴۵۶۶۹۳۰۸:۵۶:۳۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
برای رفع ابهامات ملت لطفا پهباد های شناسایی رو به اسرائیل ارسال کنید تا از تخریب های انجام شده تصویر برداری کنن. از همان پهباد هایی که سال قبل روی ناو آمریکایی و پایگاه های اسرائیل رفتن و فیلم گرفتن
ناشناس۳۴۵۶۷۴۶۰۹:۴۱:۱۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
تصاویر ماهواره ای هست که همه پودر شدن
ناشناس۳۴۵۷۰۲۹۱۳:۵۶:۰۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
عکس ها رو بزار
ناشناس۳۴۵۷۰۷۵۱۴:۴۲:۰۴ ۱۴۰۳/۱/۲۷
عکس مهم نیست اسراییل باید از نزدیک میدید که دید و بخودش ...
ناشناس۳۴۵۸۲۶۰۰۹:۲۵:۳۲ ۱۴۰۳/۱/۲۸
شما باید بروی دنبالش!!!
ناشناس۳۴۵۶۶۹۴۰۸:۵۷:۱۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
لعنت بر اسرائیل کودک کش
ناشناس۳۴۵۶۸۴۳۱۱:۱۴:۰۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اینا که منفی زدن حالشون خوبه؟
ناشناس۳۴۵۸۷۰۵۱۳:۵۳:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۸
منفی ها فاضلاب صهیونیست ها حساب میشن
ناشناس۳۴۵۶۹۳۶۱۲:۳۸:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
لعنت الله علیه اگه اسرائیل در این دنیا شایسته لعن نباشه هیچ کس دیگری هم نیست
ناشناس۳۴۵۶۶۹۵۰۸:۵۸:۵۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
در صورت شرارت مجدد اسرائیل باید پاسخ کوبنده تری داده شود.
ناشناس۳۴۵۶۶۹۷۰۹:۰۰:۴۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
سری دوم شدید تر بزنید.
ناشناس۳۴۵۶۶۹۸۰۹:۰۲:۰۰ ۱۴۰۳/۱/۲۷
وقتش رسیده مسئولان کشور در سیاستهای خارجی تجدیدنظر کلی کنند.
ناشناس۳۴۵۶۸۳۲۱۱:۰۸:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
تجدید نظر دنیای مدنظر شما رقم خورده و از این بعد با احترام با ایران سخن و عمل می کنند
ناشناس۳۴۵۶۸۶۹۱۱:۳۷:۴۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اتفاقا تجدید نظر کردن دارن هزاران هایپر سونیک جدید واسه اسراییل میسازن
ناشناس۳۴۵۶۹۹۳۱۳:۲۴:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
اخه تو فکر کردی هر مدل موشکی رافقط ما داریم
ناشناس۳۴۵۸۲۶۵۰۹:۲۶:۵۸ ۱۴۰۳/۱/۲۸
ما کسی هستیم دنیای قشنگت جمع شدن تا سوریه و عراق را تجزیه کنند و بعد بیایند در ایران که اجازه ندادیم غزه که بماند یا لبنان یا یمن!!
ناشناس۳۴۵۸۷۰۷۱۳:۵۵:۵۲ ۱۴۰۳/۱/۲۸
اتفاقا تجدید نظر کردن و ایرانی ها متفق القول به این نتیجه رسیدند که : راه رو درست اومدیم : مرگ بر آمریکا
ناشناس۳۴۵۹۶۰۶۰۸:۵۳:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۹
الان که آمریکا موضع خوبی گرفته اتفاقا
ناشناس۳۴۵۶۷۰۱۰۹:۰۸:۱۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
صد البته که اسرائیل منفور و جنایتکار است.
ناشناس۳۴۵۶۷۰۷۰۹:۱۸:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
كدام كشور عربي و اسلامي به ايران دست مريزاد گفت ؟
ناشناس۳۴۵۶۷۷۷۱۰:۰۸:۰۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
شما دفاع ملت های عرب را نگاه کنید برخلاف شما چقدر دفاع کردند. هدف اسراییل تفرقه بین ایرانی ها و عرب هاست و مدام روی این مساله سالیان سال کار میکند.روی نژادپرستی و عرب ستیزی .
ناشناس۳۴۵۷۳۴۳۱۸:۳۸:۵۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
برخی دولت‌های عرب که مزدور آمریکا بوده و هستند شما نگاه کن بر مردم مسلمان و کشورهای عرب زبان
ناشناس۳۴۵۶۷۰۹۰۹:۲۰:۱۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
حرکت بسیار خوبی بود و فعلا باید به سمت کاهش تنش رفت
ناشناس۳۴۵۶۷۱۸۰۹:۲۶:۲۶ ۱۴۰۳/۱/۲۷
از پاسخ معقول قوای نظامی به اقدام تروریستی صهیونیست‌ها تشکر میکنم اما عمیقا از مقامات عالی کشور میخواهم زین پس تمام تمرکز خود را بر ایجاد ساز و کارهای رشد اقتصادی و توسعه کشور بگذارند .
ناشناس۳۴۵۶۷۳۷۰۹:۳۷:۳۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
ایول و خدا قوت به سپاه ، ارتش و نیروهای مقاومت - پیروزی از آن ماست
ناشناس۳۴۵۶۷۴۱۰۹:۳۸:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
دست مریزاد. واقعا موشک های خوبی داریم.قدر مسئولان را باید دانست
ناشناس۳۴۵۶۷۷۱۱۰:۰۴:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
مسوولین باید به مراتب قدر مردم را بیشتر بدانند .
ناشناس۳۴۵۶۷۷۴۱۰:۰۶:۲۹ ۱۴۰۳/۱/۲۷
این جواب گستاخی آنان بوده در این 3 ماه و یکجا داده شده
ناشناس۳۴۵۶۷۹۸۱۰:۳۲:۴۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
این بود پاسخ خون سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ناشناس۳۴۵۶۸۱۴۱۰:۵۰:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
دستتون درد نکنه .جواب اسراییل را دادید .
ناشناس۳۴۵۶۸۵۳۱۱:۲۷:۲۲ ۱۴۰۳/۱/۲۷
آیا نظام حاکم بر جهان مبتنی بر انسانیت و عدالت است ؟ خیر دنبال حق باشیم به اندازه توانمان. توان چیست؟ قدرت اقتصادی نظامی فرهنگی و همبستگی اجتماعی. قدرت چانه زنی وقتی افزایش می یابد که چهار مورد بالا تقویت شود. هر چه بیشتر توان بیشتر. وگرنه تمام دستاوردهای بالفعل و بالقوه کوتاه مدت است.
ناشناس۳۴۵۶۸۶۶۱۱:۳۵:۵۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
فقط هایپر سونیک های فتاح ۲۰۰ هزارتا بسازید بذارید کنار بقیه موشک ها باشه برای نوچه های اسرائیل
ناشناس۳۴۵۶۹۴۲۱۲:۴۱:۲۷ ۱۴۰۳/۱/۲۷
چرا ۲۰۰ هزار ؟ بیشتر .
ناشناس۳۴۵۶۹۱۳۱۲:۱۳:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
مرگ براسراییل
ناشناس۳۴۵۶۹۱۷۱۲:۲۱:۰۱ ۱۴۰۳/۱/۲۷
قمارباز شاید بتونه یک بار یا چند بار ببره، ولی پایان کار قمارباز باخته! ولی یک شطرنج باز مثل ایران با تفکر و اندیشه و آینده نگری میتونه همیشه برنده باشه!!!
بینام‌۱۱۱۱۳۴۵۷۱۳۳۱۵:۴۶:۲۸ ۱۴۰۳/۱/۲۷
کاشکی از هزینه های انجام عملیات موشکی وپهبادی ایران ونیز خسارات ومیزان موشکها ومکان اصابت موشک ها باحزییات اطلاع رسانی تا به درستی تحلیل هزینه_فایده بشه
ناشناس۳۴۵۷۱۹۱۱۶:۴۳:۰۵ ۱۴۰۳/۱/۲۷
آخه وقتی یه عده ادعا می‌کردن فلانی در اثر ضرب و شتم رفته کما شما گفتین فیلم داخل قطار رو نشون بدین، الان هم ما باید فیلم داخل پایگاه صهیونیست‌ها رو نشون بدیم!؟ اینو دیگه اونا باید فیلم نشون بدن که همه جای پایگاه سالمه!!
ی، آروند۳۴۵۷۱۸۱۱۶:۳۳:۲۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
طبق این گفتار وحرفهای کارشناسان در تلویزیون پس این کارمان فقط یک هشدار بوده به اسرائیل
ناشناس۳۴۵۷۲۱۶۱۷:۰۱:۵۳ ۱۴۰۳/۱/۲۷
غفلت در هر امر واجبی موجب خسران است. چه غفلت در نماز باشد چه در دفاع و چه در خوشبینی مفرط. روی سخنم به سرداران عزیز سپاه و ارتش است. آیا قبول دارید که اسرائیل عمدا و با علم کافی نسبت به ترور فرماندهان ما اقدام کرده است؟ آیا قبول دارید که اسرائیل در هنگام طرح ریزی این ترورها از توان نظامی ما مطلع بوده است؟ آیا قبول دارید که قصد اسرائیل وارد کردن ما به درگیری مستقیم بوده؟ پس باید از این نکته غفلت نکنیم که اسرائیل حتما برای حرکت بعد از واکنش ما دارای برنامه است. ممکن است ظرف روزها یا حتی هفته های آینده اقدامات وحشیانه ای در داخل ایران انجام دهد. لطفا برای این احتمال آمادگی کامل داشته باشید. به نظر می رسد که اقدامات گروهک های تروریستی جیش العدل و کومله و غیره تحت هدایت اسرائیل انجام می شود. لذا این احتمال را هم در نظر بگیرید که اسرائیل از قبل برای سازماندهی خیل انبوه مردان افغانی در ایران اقداماتی انجام داده باشد و قصد غافلگیری ما را در لحظات حساس داشته باشد. نفوذی های اسرائیل تا کنون لطمات فراوانی به مردم ما زده اند. باید مراقب نفوذی هایی بود که نقش سوپر انقلابی را بازی می کنند. مثلا ممکن است اسرائیل از یک طرف برای ترویج بی حجابی در بین جوانان گروه هایی را بکار گیرد که در معابر عمومی با ظاهری زننده ظاهر شوند و از سوی دیگر گروه های دیگری را بکار گیرد که با ظاهر دغدغه مند و نگران و دلواپس خواهان برخوردهای پلیسی و امنیتی با همه بی حجابان شوند و این دلواپسی را به خطبه های نماز جمعه و غیره تسری دهند. لذا امروز خطر اسرائیل به حدی بالا است و عوامل آن به حدی نفوذ نموده اند که تشخیص دلواپس واقعی و دلواپس تقلبی بسیار دشوار است. لطفا مراقب همه جوانب باشید. دشمن عقب ننشسته و در لحظه ای که گمان کنیم تهدید بر طرف شده ضربه خواهد زد.
افسون۳۴۵۷۹۸۰۰۱:۴۴:۴۸ ۱۴۰۳/۱/۲۸
مرگ بر اسراییل دیو صفت کودک کش دلمون کمی خنک شد دیدین فلسطینیا چقد خوشحالی میکردن .دلم براشون خیلی سوخت.خدا کمکشون کنه.دعا کنید براشون.
ناشناس۳۴۵۸۲۱۷۰۹:۰۳:۳۸ ۱۴۰۳/۱/۲۸
فقط بی شرافتها طرفداران دشمنان مملکتشون هستند همینها هم هستند که دشمن به آنها رحم نمیکند چون خیانت به مملکت نشانه پست فطرتی است
ناشناس۳۴۵۸۷۲۲۱۴:۰۱:۴۳ ۱۴۰۳/۱/۲۸
بای بای کشور جعلی اسقاطیل
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. من عجله ندارم!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  12. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  13. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  14. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  19. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  20. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  21. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  22. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  23. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  4. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  5. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  6. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  7. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  8. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  9. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

  10. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  11. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  12. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  13. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  14. معلمان تلاش کنند گره ذهنی دانش آموزان باز شود

  15. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  16. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. سوء استفاده عباس عبدی از «ماچه الاغ ماده»!

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. ناصر ایمانی: فرض کنیم یکی از این صحنه های ضرب و شتم ....

  21. سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

  22. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده/ توضیح معاون رئیسی درباره استقرار فراجا در بنیاد نخبگان

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. من یک پروفسور هستم

  25. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

آخرین عناوین