بهترین مناطق برای رزرو هتل در شیراز

گزارش بازرگانی، 276892،   4030107026

انتخاب محل اقامت مناسب، یکی از دغدغه‌های مهم مسافران در سفر به هر شهر یا کشوری است. شیراز، به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران، تنوع گسترده‌ای از هتل‌ها را در مناطق مختلف دارد. در این متن، به بررسی بهترین مناطق برای رزرو هتل شیراز می‌پردازیم، پس تا انتهای این متن همراه ما باشید.

رزرو هتل در مرکز شهر شیراز

هتل‌های واقع در مرکز شهر، دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مانند ارگ کریم خان، حافظیه و سعدیه را فراهم می‌کنند. همچنین هتل‌های مرکز شهر به ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی نزدیک هستند که در جابه‌جایی در سطح شهر و صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما موثر است. هتل‌های متنوعی نیز در مرکز شهر موجود هستند، از هتل‌های سنتی و هتل آپارتمان‌ها تا هتل‌های مدرن و لوکس و شما با توجه به بودجه خود می‌توانید اقدام به رزرو هتل کنید. در ادامه به معرفی هر کدام از این مناطق می‌پردازیم.

محله دروازه قرآن

دروازه قرآن، یکی از دروازه‌های ورودی شهر شیراز و از محله‌های پرطرفدار این شهر برای اقامت گردشگران است. این محله به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری دارد و وجود هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع، انتخابی ایده‌آل را برای مسافران فراهم می‌کند. از جاذبه‌های نزدیک دروازه قرآن می‌توان به باغ جهان نما، پارک کوهستان و موزه مشاهیر اشاره کرد. هتل‌های این منطقه نیز شامل هتل بزرگ شیراز، هتل هما، هتل اطلس، هتل پرسپولیس و هتل پارک سعدی هستند.

خیابان زند شیراز

خیابان زند، یکی از مشهورترین خیابان‌های شهر شیراز است که در قلب بافت تاریخی این شهر قرار دارد. این خیابان که در دوران زندیه و به دستور کریم خان زند احداث شد، به عنوان یکی از مهم‌ترین خیابان‌های شیراز، نقشی کلیدی در هویت و تاریخ این شهر ایفا می‌کند. نام این خیابان برگرفته از نام سلسله زندیه است.

کریم خان زند، پس از به قدرت رسیدن، دستور احداث این خیابان را به عنوان شاهراه اصلی شهر شیراز صادر کرد. این خیابان در مرکز شهر شیراز و در محدوده منطقه ۱ شهرداری واقع شده است و از شمال به بلوار آزادی، از شرق به خیابان فردوسی، از جنوب به خیابان توحید و از غرب به خیابان انقلاب اسلامی محدود می‌شود.

خیابان زند و محله‌های اطراف آن مملو از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی متعددی هستند که می‌توان به ارگ کریم خان، بازار وکیل، خانه زینت الملک، نارنجستان قوام و مسجد نصیرالملک اشاره کرد. هتل‌های این منطقه نیز شامل هتل کریمخان زند، هتل کوثر، هتل آپارتمان ارگ کریمخان و بوتیک هتل سینا هستند.

بلوار چمران

بلوار چمران، یکی از مشهورترین و زیباترین بلوارهای شیراز، در شمال غرب این شهر واقع شده است. این بلوار که به نام جاده کمربندی شمال غربی نیز شناخته می‌شود، از پل معالی‌آباد در جنوب غربی آغاز شده و تا تقاطع غیر همسطح دانشجو (فلکه علم) در شمال امتداد می‌یابد.

بلوار چمران با فضای سبز وسیع و درختان سر به فلک کشیده، به عنوان ریه‌های شهر شیراز شناخته می‌شود. باغ‌های قصردشت و بوستان‌های متعدد در طول بلوار، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم کرده‌اند. هتل چمران، باغ رویا، بوستان پردیسان و مجموعه ورزشی انقلاب از جمله اماکن تفریحی و ورزشی محبوب در بلوار چمران هستند. از هتل‌های این منطقه می‌توان به هتل بزرگ چمران، هتل الیزه، هتل کوثر و هتل پارس اشاره کرد.

هتل های شیراز را از کجا رزرو کنیم؟

از آنجایی که تعداد هتل های موجود در شیراز زیاد و متنوع بوده، بهتر است تا از یک منبع معتبر رزرو خود را انجام دهید تا بتوانید با مقایسه انواع هتل‌ها با هم بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را داشته باشید. فلای‌تودی مرجع معتبری برای رزرو هتل شیراز است. شما می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن این سامانه معتبر سفر، به صورت آنلاین اقدام به رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی کنید.

برای رزرو هتل شیراز تنها کافی است تا پس از وارد شدن به وبسایت و یا اپلیکیشن فلای‌تودی، بخش هتل داخلی را انتخاب کرده و پس وارد کردن نام شهر شیراز و تعیین تاریخ ورود و خروج و تعداد مسافران، بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید تا تمام هتل‌های شیراز در تاریخ انتخابی شما نشان داده شود. درصورتی که نام هتل را می‌دانید نیز می‌توانید در همان قسمت، نام هتل موردنظر خود را وارد کرده تا تعداد اتاق‌های موجود را در زمانی که تعیین کرده‌اید، نمایش دهد. پس از انتخاب و پرداخت نهایی، اطلاعات به آدرس ایمیلی که به ثبت رسانده‌اید ، فرستاده خواهد شد.

خدمات فلای‌تودی؛ بهترین سامانه رزرو هتل شیراز

سامانه فلای‌توی، علاوه بر رزرو بیش از 1.5 میلیون هتل داخلی و خارجی در سرتاسر دنیا، امکان خرید انواع بلیط داخلی و خارجی هواپیما، خرید انواع تورهای خارجی، ویزای مسافرتی، بلیط قطارهای داخلی، بیمه مسافرتی و سرویس‌هایی مانند «کی کجا» برای خرید ارزان بلیط را برای شما فراهم کرده است. به این صورت شما علاوه بر رزرو هتل در شیراز می‌توانید بلیط هواپیما و یا قطار به این مقصد را نیز از طریق این پلتفرم تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این مجموعه سر بزنید و یا با پشتیبانی آن در تماس باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین